• What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 11:34 ]

    Wat zitten ze me in de gaten te houden.

    // Trollers die bekend zijn met Q.

    Villainess schreef:
    (...)

    Als mensen reacties blijven uitlokken maakt het niet uit in welk topic je het zegt, het kan nog steeds naar overkomen aan de andere kant. Het zou gezelliger worden wanneer mensen elkaar gewoon in hun waarde laten.
    Dit is niet direct naar jou maar naar iedereen die wel eens op Q zulke dingen doet - dat is inclusief mezelf. Don't take it personally please, it could be anyone.


    Uhu. Daarom ben ik hier heen gegaan, want hier is op het moment niemand die reacties uitlokt. Was het echt helemaal zat daar. Kleuters. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het feit dat ik blijf geven om mensen die niets om mij geven. It hurts


    26 - 02 - '16

    Sommige oude mensen kan je nul verstand bijbrengen.

    *opa haalt handdoek over de vloer*
    *opa hangt handdoek weer aan de haak*

    Dubbel negatief in een zin gebruiken.

    Mensen.... Zucht. Zal ik dan maar weer de verstandigste zijn en m'n bek houden, ook al weet je best dat ik gelijk heb?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:27 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Mensen.... Zucht. Zal ik dan maar weer de verstandigste zijn en m'n bek houden, ook al weet je best dat ik gelijk heb?

    You are totally right dear.
    En niet reageren is een goed idee.

    Heb je het gelezen?


    Slightly drunk.

    je mond houden is niet hetzelfde als in een ander topic doorgaan dit is het internet


    i put the fun in funeral

    Zucht.


    Slightly drunk.

    Precies, dat is het internet. En staat volledig los van de 'echte wereld'. Want daarin zou je nooooit deze dingen zeggen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:34 ]

    Jerker schreef:
    Heb je het gelezen?

    Was dat tegen mij? Ja, tuurlijk (:

    Chizuru schreef:
    Precies, dat is het internet. En staat volledig los van de 'echte wereld'. Want daarin zou je nooooit deze dingen zeggen.


    'dit is het internet'
    sloeg op 'iedereen kan dit lezen dus het heeft 0 zin om hier te gaan backstabben'.

    iemand probeerde me woorden in de mond te leggen en daar ging ik op in. jammer dat alles hier altijd opgevat wordt alsof ik puppy's van daken afgooi.


    i put the fun in funeral

    Hou toch eens op met al die discussies zeg. Ik word zo moe van iedereen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bonafide schreef:
    (...)

    'dit is het internet'
    sloeg op 'iedereen kan dit lezen dus het heeft 0 zin om hier te gaan backstabben'.

    iemand probeerde me woorden in de mond te leggen en daar ging ik op in. jammer dat alles hier altijd opgevat wordt alsof ik puppy's van daken afgooi.

    Dat had ik ook echt niet door.
    En, dit is het internet, dus backstabben kan prima. Als het hier niet is zijn het wel andere plekken waar dat gebeurt. Pb's zijn populair.