• What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 11:34 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Dat had ik ook echt niet door.
    En, dit is het internet, dus backstabben kan prima. Als het hier niet is zijn het wel andere plekken waar dat gebeurt. Pb's zijn populair.


    i ain't about that life maar als jij daar gelukkig van wordt lig ik er niet wakker van.
    maar wat zou de wereld toch mooi zijn als we allemaal gewoon tegen elkaar zouden praten in plaats van onsubtiel in topics te backstabben wow


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    i ain't about that life maar als jij daar gelukkig van wordt lig ik er niet wakker van.
    maar wat zou de wereld toch mooi zijn als we allemaal gewoon tegen elkaar zouden praten in plaats van onsubtiel in topics te backstabben wow

    En ook als we niet zomaar domme reacties geven op anderen. Zou ook fijn zijn.

    Chizuru schreef:
    (...)
    En ook als we niet zomaar domme reacties geven op anderen. Zou ook fijn zijn.


    domme reacties?
    wat loop je onnodig hard te haten zeg


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    domme reacties?
    wat loop je onnodig hard te haten zeg

    Ik heb het over gister, mocht je dat niet snappen.
    Je reacties op mij in het ljh.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:58 ]

    KAP EENS


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is allemaal wat, het leven


    Sarah = ongewoon sexy

    A-boo-hoo, gast. Haal je testikels eens uit de knoop. ;)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ik heb het over gister, mocht je dat niet snappen.
    Je reacties op mij in het ljh.


    mja ik snap dat je dat niet zo leuk vond maar het is voor omstanders gewoon erg verwarrend om in dat topic jouw reacties op je zus' zwangerschap te volgen, vooral in combinatie met je eigen wisselende kinderwens. dan heb jij misschien iets van mens waar bemoei je je mee, maar realiseer je wel dat je al deze persoonlijke uitspraken doet waar iedereen het kan lezen en op kan reageren. ik vind dan ook dat je onredelijk boos op me bent voor wat ik gezegd heb. het was kritiek, geen belediging.


    i put the fun in funeral

    Als je problemen hebt met de posts van iemand, haal je er een moderator bij, of lees je simpelweg over de post heen. Deze discussie lijkt me niet op z'n plaats, het is niet aan jou om te oordelen wat iemand wel of niet mag zeggen. Het Lucht-je-hart-topic draagt niet voor niets die naam.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 18:25 ]


    Slightly drunk.

    Lethargica schreef:
    A-boo-hoo, gast. Haal je testikels eens uit de knoop. ;)


    Zo'n knoop daarbeneden is gigantisch pijnlijk als ik een collega mag geloven. En dan te denken dat een trap in le testikels net zo pijnlijk is als een bevalling. Man man man.


    Sarah = ongewoon sexy

    Jerker schreef:
    Als je problemen hebt met de posts van iemand, haal je er een moderator bij, of lees je simpelweg over de post heen. Deze discussie lijkt me niet op z'n plaats, het is niet aan jou om te oordelen wat iemand wel of niet mag zeggen. Het Lucht-je-hart-topic draagt niet voor niets die naam.


    laten we elkaar vooral niet op de regeltjes gaan wijzen want ik geloof niet dat wij moderators zijn. ik geloof dat ik en kim dit heel goed kunnen bespreken zonder je instructies.


    i put the fun in funeral

    Ik merk het.


    Slightly drunk.

    CoStompe schreef:
    (...)

    Zo'n knoop daarbeneden is gigantisch pijnlijk als ik een collega mag geloven. En dan te denken dat een trap in le testikels net zo pijnlijk is als een bevalling. Man man man.


    I figured. De man in kwestie wordt er erg chagrijnig van. Zou dit ook gelden voor schaamlippen?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    IJs is koud

    CoStompe schreef:
    (...)

    Zo'n knoop daarbeneden is gigantisch pijnlijk als ik een collega mag geloven. En dan te denken dat een trap in le testikels net zo pijnlijk is als een bevalling. Man man man.


    Kan je nagaan wat al die arme stieren doormaken? #animalrights

    // Oh God, get a room please c':