• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat moment wanneer alle shit eruit komt en je gewoon niet kan stoppen met huilen. Ik kan hier verdomme niet mee handelen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 21:28 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Moe.


    Slightly drunk.

    Another mindfuck.

    Ughhh, ik kan echt helemaal niets de afgelopen paar dagen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TWIJFELS! Ik wil meedoen bij IOTM, maar ik weet niet met welke foto. c: Ik heb er een van een heel mooie vlinder en een van een schildpad die van een verhoogje springt (niet de mijne).

    http://imgur.com/a/ElHxo

    De vlinder is te pwetty en de schildpad is gewoon so me en heel grappig.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 22:15 ]


    What would Emma do?

    Lol. Grappig om dit te hebben (uit)gevonden. Hopelijk ben ik een van de eerste en niet dat ik morgen met oud nieuws aan kom zetten als ik een topic open :')

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helicoprion schreef:
    TWIJFELS! Ik wil meedoen bij IOTM, maar ik weet niet met welke foto. c: Ik heb er een van een heel mooie vlinder en een van een schildpad die van een verhoogje springt (niet de mijne).

    http://imgur.com/a/ElHxo

    De vlinder is te pwetty en de schildpad is gewoon so me en heel grappig.


    De vlinder! Deze is een stuk opvallender en een echt prachtplaatje. Eyecatcher!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga slapen.
    En goed ook verdorie.


    Deep inside, I've never felt alive

    JustJake schreef:
    (...)

    De vlinder! Deze is een stuk opvallender en een echt prachtplaatje. Eyecatcher!


    Ik weet het, maar die schildpad is zo grappig. c:


    What would Emma do?

    Platonically gay?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik huil en het is gewoon mijn eigen domme fucking schuld.


    Slightly drunk.

    HARRY POTTER OP NET 5 yay


    Happy Birthday my Potter!

    Ehh oké dan, ben ik zo autistisch of klinkt dit zo onlogisch: Ik moet een risico lopen dat ik de stageplaats met uitzicht op een baan niet kan houden, zodat ik een training kan volgen op mijn opleidingsinstituut die mijn kansen op een baan vergroot. Hmmm??

    Maar hé, als ik 50 euro ga dokken kan ik in principe die hele training skippen. Maar dat kost me geld voor een training die ik helemaal niet wil volgen, lol.


    26 - 02 - '16

    Helicoprion schreef:
    TWIJFELS! Ik wil meedoen bij IOTM, maar ik weet niet met welke foto. c: Ik heb er een van een heel mooie vlinder en een van een schildpad die van een verhoogje springt (niet de mijne).

    http://imgur.com/a/ElHxo

    De vlinder is te pwetty en de schildpad is gewoon so me en heel grappig.

    Maar de schildpad is sooo pwetty and funny
    Oké oké ik stop Hahahahaha.
    Anyways ik vind de schildpad keitof, maar ik zou het gene kiezen waarmee je denkt het meeste kans te maken ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sconelario schreef:
    (...)
    Maar de schildpad is sooo pwetty and funny
    Oké oké ik stop Hahahahaha.
    Anyways ik vind de schildpad keitof, maar ik zou het gene kiezen waarmee je denkt het meeste kans te maken ^^


    Pwetty was een opzettelijke fout, want zo spreken ik en mijn vrienden tegen elkaar. ;D


    What would Emma do?