• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoe is het mogelijk dat in zoveel tijd zo weinig gedaan krijg?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Geardon schreef:
    (...)

    Dan doe je alsof je niet kan
    of zorg je dat je niet kan :')
    Dat is juist het hele punt: eerst zou ze het vrijdagavond vieren, en dan zou ik erheen moeten. Daarna was het ineens volgende week zaterdag, en dan ben ik niet in Limburg dus dan zou ik niet kunnen gaan.
    Maar nu is het ineens zondag middag en ze weet dat ik er ben want op zaterdag is mijn zusje jarig.
    Gelukkig heeft mijn moeder wel geregeld dat we niet lang daar hoeven te blijven *^*


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik wil vriendinnen waar ik echt op kan rekenen dus ga weg met je fake onzin, want het zou jullie geen fuck kunnen schelen of ik weg lig te rotten in de goot of niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Ik wil vriendinnen waar ik echt op kan rekenen dus ga weg met je fake onzin, want het zou jullie geen fuck kunnen schelen of ik weg lig te rotten in de goot of niet.

    im here bby

    seanchai schreef:
    (...)Dat is juist het hele punt: eerst zou ze het vrijdagavond vieren, en dan zou ik erheen moeten. Daarna was het ineens volgende week zaterdag, en dan ben ik niet in Limburg dus dan zou ik niet kunnen gaan.
    Maar nu is het ineens zondag middag en ze weet dat ik er ben want op zaterdag is mijn zusje jarig.
    Gelukkig heeft mijn moeder wel geregeld dat we niet lang daar hoeven te blijven *^*


    Oh wilt ze je er perse bij hebben? :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Blades schreef:
    (...)
    im here bby


    Thanks sweetheart. You're proving that Q friends are so much better. Blug ik wilde dat die oude groep mij gewoon met rust kon laten ipv enkel gezellig doen, maar je verder laten vallen. Ik heb super aardige mensen gevonden. Ik wil er niet constant aan herinnert worden hoe hard deze mensen mij hebben laten vallen, maar ze gaan mij stalken en zielig doen als ik uit de groep stap.


    Happy Birthday my Potter!

    Hoe voorkom je dat mensen je 12x per dag taggen in domme fb plaatjes jezus christus. En piemelprinses wtf? Het laatste waar ik behoefte aan heb is een vriendin die me loopt te slutshamen terwijl ik alleen naar bed ben geweest met mijn twee exvriendjes.


    i put the fun in funeral

    Oh God Idols :'D

    I feel like shit, maybe I am...
    Verdomme ik wil niet dat het achteruit gaat met m'n opa,..
    Fine now I'm crying (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom win ik nooit eens iets bij loterijen? :W Ik wil dat paard!

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 21:13 ]


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Waarom win ik nooit eens iets bij lpterijen? :W Ik wil dat paard!

    In win ook nooit iets bij de lpterij.
    Hahahaha just kidding :p


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Stop. Met. Zo. Luid. Eten...!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het lukt me niet om me hier thuis te voelen, misschien zou ik maar eens weg moeten gaan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sconelario schreef:
    (...)
    In win ook nooit iets bij de lpterij.
    Hahahaha just kidding :p


    Making fun of me when I'm sad? D: Jij bent gemeen! Ik heb het aangepast. Niet lachen met mensen die typen in hobbeltreintjes. (cat)


    What would Emma do?

    Alsjeblieft. Ik smeek je... *hoopt*


    Deep inside, I've never felt alive