• The Rivers
    "Don't get too close. The Rivers will get you"


    “Knowledge is power. Power to do evil...or power to do good. Power itself is not evil. So knowledge itself is not evil.”


    “There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure


    Topics
    Rollentopics:
    O1
    Praattopics:
    O1
    Speeltopics:

    O1
    The Rivers
    River City, beter bekend als The Rivers, is een kleinschalige stad in het westen van Amerika. In principe is het een stad als geen ander. Er is veel werkgelegenheid, zowel voor hoger- als lageropgeleiden, scholen en genoeg aanbod als het aankomt op vrijetijdsbesteding. River City staat echter bekend om criminaliteit. In een korte tijd is de stad de meest criminele stad van Amerika geworden. Alles in de onderwereld begint bij de maffiabende van Marco DeLuca. Deze man heeft zich al jaren gevestigd in de stad en heeft de controle over de drugskartel van The Rivers, de wapenhandel in de stad en de illegale prostitutie. De politie is er al jaren mee bezig om deze man in de gevangenis te krijgen, maar dat is moeilijker dan het lijkt. DeLuca heeft overal handlangers, zowel bij de politie als de hoge banken van de stad. Door zijn extreme welvaart is hij in staat om alles en iedereen om te kopen. Marco DeLuca is ongrijpbaar.
          De FBI heeft een nieuw plan om de bende van DeLuca op te doeken. Er worden tientallen spionnen ingeschakeld om te infiltreren in de stad en uiteindelijk DeLuca te verraden tegenover de FBI. Verschillende ervaren spionnen worden geplaatst in de clubs waar DeLuca komt, in de hoge hotels van The Rivers en zelfs in de drugshandel waar de maffiabaas zich actief mee bezighoudt. Zal het hen lukken om DeLuca voor eens en altijd neer te krijgen of is de man te machtig om geraakt te worden?


    River City: information
    Iedereen die buiten de criminaliteit staat, heeft een doorsnee baan: docent, winkelmedewerker, fabrieksmedewerker, tuinier etc. Als je echter betrokken bent bij de criminele activiteiten van DeLuca bevind je je in een bepaalde circuit. Vaak ben je dan werkende als zijn handlanger, bankmedewerker, barman, drugssmokkelaar, prostituee, serveerster in DeLuca's favoriete club etc. Als je eenmaal in deze kring bent beland, is het praktisch onmogelijk om eruit te komen. DeLuca en zijn mannen kennen iedereen en zullen ook niemand met geheimen weg laten komen.
    DeLuca Mansion
    Marco DeLuca is samen met zijn gezin woonachtend in een immens groot huis in de buitenwijken van River City. Zijn huis wordt 24/7 streng bewaakt en je kunt er alleen binnenkomen op uitnodiging van DeLuca zelf.
    Club Embassy
    Club Embassy is de favoriete club van DeLuca. Het is een nachtclub die al jaren bestaat, maar sinds de interesse van DeLuca echt succes kent. Vaak werken hier de mooiste vrouwen van River City die graag een centje bij verdienen. Werken in die club verdient dan ook erg goed. De vrouwen die er werken, neigen vaak naar prostitutie maar ze zijn in principe barvrouwen. Vaak gaan ze met hun gasten naar huis, wetende dat ze dan meer geld kunnen verdienen. Ze zijn dit niet verplicht, alles gaat in principe uit vrije wil. Een aantal jaar geleden heeft Marco DeLuca de club opgekocht zodat hij er zijn eigen regels kon maken.
    Wapen- en drugshandel
    DeLuca heeft zijn macht bereikt door zijn succesvolle wapen- en drugshandel vanuit de stad. De maffiabaas heeft ondertussen geen actieve bijdrage meer aan deze handel, omdat hij rijk genoeg is om die vier generaties na hem nog een rijk leven te bieden. De handel gaat echter door en dan onder de leiding van DeLuca's rechterhand: Fabio DiMartino.


    Roles
    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: 24+ (ik ben bereid om uitzonderingen te maken, maar dan wel met een goed verhaal)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Hoe is degene terecht gekomen waar hij/zij nu is?
    Woonplek: In wat voor huis/appartement/flat woont jouw personage? Pas als je echt hoog staat in de maffia zul je echt extreem rijk zijn
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic. Ben origineel, niet iedereen is vrienden aangezien het een duistere wereld is
    Extra:

    Naam | User | Beroep | Pagina
    Inwoners: The Rivers
    Mannen
    • Felix Galante | mikelljakson | Maffia | 1.2
    • Riccardo DiMartino | Dumbledore | Maffia | 1.3
    • Johnny Cosa | mikelljakson | Maffia | 1.4
    • Fabio Francesco DiMartino| Dumbledore | Maffia | 1.6
    • Giovanni Alessandro Costanzo | Malec | Maffia | 1.7
    • Isaac Mercer | Mignon | Politie | 1.8
    Vrouwen
    • Bella Nakoma DiMartino | Malec | ? | 1.3
    • Reese Whiteheart | Sempre | Serveerster | 1.6
    • Juliette D'Angelo-Bishop | Mignon | Serveerster | 1.6
    • Ljubica Violeta Marfa Nataliya Gomulka | Avalance | Wapenhandel | 1.9
    • Alessandra Havana Morello | Shazi | Maffia | 1.8
    •Iolanthe Sophia Fuensanta | Asriel | / | 1.9


    Spionnen
    Mannen
    • Gabriele Michele D'Angelo | AlecLightwood | Griffier | 1.4
    • Emmanuel Alfie Cornelissen | IncroyabIe | Bankmedewerker | 1.4
    • Fox Alastor Cyriacus | Asriel | Barman | 1.6

    Vrouwen
    • Ophelia Nini Harisson | IncroyabIe | Bartender | 1.3
    • Romy Eleanor Coleman | Raccoon | Stripper | 1.3
    • Agatha Aisla Northvill | Unrequited | Bankmedewerker | 1.4

    • Alvera Varinia Fuensanta | Deryth | Stripper | 1.6


    Rules
    • River City is een fictieve stad. Heb je er vragen over? Ask me!
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Reserveringen blijven vier dagen staan
    • Maximaal twee personages: minstens één man
    • Een post is minimaal 300 woorden
    • Geen ruzie OOC, alleen IC
    • Dit is een 16+-RPG. Geweld, vloeken en seksuele handelingen mogen beschreven worden
    • Bestuur geen personages van anderen
    • Geen perfecte personages
    • Ik heb hier veel tijd ingestoken, dus denk goed na of je meedoet
    • Heb je vragen? Stel ze!
    • Sluit anderen niet buiten
    • Have fun!
    • Thanks to IncroyabIe for the amazing cover!

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 22:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Deryth schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen doen, graag. Ondertussen tob ik nog even door of ik misschien toch een man pak, mocht ik dat alsnog doen kan ik dat altijd laten weten. Ik wil in ieder geval wel graag meedoen. ^^


    Leuk! Ik hoor het graag van je c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    Ik denk overigens dat mijn vrouw niet op mannen gaat vallen. Maar dit is een beetje afhankelijk van de hoeveelheid vrouwelijke rollen die ook op vrouwen vallen.


    Oh interesting!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Oh interesting!


    Ik wil al heel lang een lesbische personage haha. Maar op een of andere manier komt het er telkens niet van omdat de meeste vrouwelijke personages toch straight zijn. Maar ik zag al een biseksuele rol er tussen staan, dus ik ga er voor haha ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 22:38 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik wil al heel lang een lesbische personage haha. Maar op een of andere manier komt het er telkens niet van omdat de meeste vrouwelijke personages toch straight zijn. Maar ik zag al een biseksuele rol er tussen staan, dus ik ga er voor haha ^^


    Yeah go for it! Well ik kan je niet helpen met mijn man haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Emmanuel Alfie Cornelissen
    Banker • • • Maffia

    • FC: Jamie Dornan •
    • Beroep •
    Bankier • • • Hij is een bankier voor DeLuca ...

    • Geschiedenis •
    Vader • • • name • • • age
    Moeder • • • name • • • age
    Broer • • • name • • • age

    • Relaties •


    • Extra •
    Likes • • • 
    Dislikes • • •
    Guilty pleasure • • •
    "I think I've spent all my money and friends."


    • Leeftijd •
    31 • • • 17 november • • • Scorpio

    • Karakter •
    • Sluw
    • Koppig
    • Brutaal
    • Manipulatief
    • Onbetrouwbaar
    • Creatief
    • Backstabber
    • Egoïstisch
    • Sensatiezoeker
    • Agressief
    • Vindingrijk
    • Gladde praatjes
    • Dominant


    • Uiterlijk •
    • Van nature bruine haren. In een vage bui heeft hij zijn haar één keer geblondeerd.
    • Grote chocolade bruine ogen met lange wimpers.
    • Gemiddeld lange, redelijk recht. • • • 1.84 m
    • Gemiddelde neus
    • Volle lippen.
    • Vaak jasjes met pantalons, lakschoenen en witte overhemden.
    • Lage, hese stem.

    • Geslacht & seksualiteit •
    • Man en heteroseksueel


    "He said he was romanticizing heroin."

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 15:23 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik wil al heel lang een lesbische personage haha. Maar op een of andere manier komt het er telkens niet van omdat de meeste vrouwelijke personages toch straight zijn. Maar ik zag al een biseksuele rol er tussen staan, dus ik ga er voor haha ^^


    De mijne? Haha


    I just caught the wave in your eyes

    IncroyabIe schreef:
    (...)

    De mijne? Haha


    Yess. Ik zeg verder niet dat we er iets mee moeten doen maar het is tenminste fijn dat de mogelijkheid er is haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Agatha Aisla Northvill


    Leeftijd: 
          vijfentwintig, geboren in maart, sterrenbeeld vissen.
    Beroep:
          Spion, doet zich voor als bankmedewerker onder de naam Ava North.
    Innerlijk:
          Adventurous, Cheerful, Courageous, Daring

          Calm, Captivating, Sensitive, Freethinking

          Capable, Creative, Intelligent

          Independent, Observant, Patient

          Realistic, Responsible,

          Calculating, Cold, Escapist

          Clumsy, Insecure, Passive, Undemanding

          Envious, Indulgent, Secretive, Fine line between honest and dishonest.


    Uiterlijk:

    Zo schattig was hij een tijdje terug. ;D
    — Grootte • 1.71
    — Lichaamstype • Lang and slank.
    — Figuur • Lichte zandloper.
    — Huidskleur • Lichtbruin
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Nee, al spreken haar ogen boekdelen als je haar eenmaal kent.
    — Wenkbrauwen. • Verzorgd, dun.
    — Oogkleur • Donkerbruin
    — Bril of lenzen • Ava draagt lenzen.
    — Neus • Breder dan ze leuk vind.
    — Lippen • Lichtroze, onderlip is dikker dan bovenlip
    — Kenmerken • Kuiltjes in wangen als ze lacht.
    — Haarkleur • Donkerbruin.
    — Haartype • Vol en met slag.
    — Haarstijl • Lang.
    — Stem • Rustig, niet al te hoog, honey-like.
    — Accent • Brits.
    — Kledingstijl • Heeft ze niet. Als ze iets mooi vind dan draagt zij het.
    — Favoriet kledingstuk • .Rokken.
    — Accessoires • Een ketting met een halve maan eraan.
    — Tatoeages • 1, 2.
    — Piercings • Helix

    Geschiedenis:
          F A M I L Y & F R I E N D S
    Agatha werd geboren Brazillië, waar zij tot haar negende heeft gewoond. Daarna is zij met haar moeder naar Amerika verhuisd in verband met werk. De baan die haar moeder aangeboden had gekregen was voor Agathe's vader echter geen reden om mee te verhuizen naar Amerika. Hij vond het maar een naar land. Hierdoor zijn Agathe haar ouders gescheiden. Haar moeder kreeg de voogdij, doordat haar vader veel reisde voor zijn werk. Agathe had haar eerste jaren in Amerika erg veel problemen met vrienden maken doordat zij geen Engels sprak. Agathe was echter een snelle leerling en pikte de Engelse taal snel op. Tegen haar tiende maakte ze haar eerste echte vriend, Johan. Voor gelange tijd had ze niet echt behoefte aan andere vrienden. Op haar vijftiende kwam haar vader eindelijk naar amerika, maar alleen maar omdat Agathe haar moeder was overleden en Agatha en haar drie broers achterliet. Agathe is na deze gebeurtenis zeer teruggetrokken geweest, maar Johan, die zijn onderhand al bijna zes jaar kende zorgde ervoor dat ze het huis weer uit kwam. Hierna is Agathe een stuk avontuurlijker en socialer geworden. Op haar zeventiende ging Agathe naar de universiteit, waar ze op haar 21 klaar was. Hierna is Agathe naar quantico gegaan.
          E D U C A T I O N
    Quantico opleiding, maar ook zeer veel talencurssusen.
          A C H I E V E M E N T S
    Woonplek:
    Klik
    Relaties:
    Extra:
          Sexuality and gender
    Vrouwelijk, Pansexual.
          L I K E S
    Regen, coffee, muziek, bos, stilte, rustige plekken.
          D I S L I K E S
    Feestjes, drama, luide mensen, opvallen.


    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 16:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sempre schreef:
    Ik denk overigens dat mijn vrouw niet op mannen gaat vallen. Maar dit is een beetje afhankelijk van de hoeveelheid vrouwelijke rollen die ook op vrouwen vallen.


    Mijn vrouw is atm ook Bisexual met voorkeur aan vrouwen :') dus er is wel mog keuze i think c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een mannelijke spion?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Mag ik een mannelijke spion?


    Yessssh een man! Zeker c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het kopje 'woonplek' toegevoegd aan het invullijstje. Hiermee bedoel ik in wat voor huis/appartement/flat jouw personage woont. Spionnen zullen niet beginnen in een duur appartement en hoe lager je staat in de rangorde van de stad, des te minder luxe je zult wonen. Zou iedereen dit toe willen voegen aan je personages?


    Big girls cry when their hearts are breaking






    Naam: Gabriele Michele D'Angelo
    Gabriele Italiaans voor Aartsengel Gabriel, de boodschapper van God, vernoemd naar zijn groodvader Gabriele Giovanni D'Angelo
    Michele Italiaans voor Aartsengel Michael, de strijder van God, vernoemd naar zijn grootvader Michele Raffaele Parrino
    D'Angelo Italiaans voor Van de Engel
    Hij wordt meestal Gab genoemd, omdat zeker hier in Amerika mensen het moeilijk vinden om de zachte Italiaanse tonen in zijn naam uit te spreken.
    Meestal voert hij de achternaam Provenzano, de naam van zijn grootmoeder aan zijn moeders kant van de familie. Deze naam heeft een hoog aanzien in de onderwereld, omdat het de naam is van een van de grote leiders in de Cosa Nostra, de Siciliaanse Maffia, waar zijn grootmoeder de zus van was. Aangezien vrouwen niet welkom waren, en grotendeels nogsteeds niet zijn, is zijn grootmoeder met een goede, maar niet sterk aan de maffia gerelateerde man getrouwd, hij was de accountant van de Cosa Nostra. Dat haar dochter helemaal buiten de traditie trouwde, was dan ook niet vreemd, maar dan wel met een Italiaan, zoals dat hoort.
    Leeftijd: 27, Hij is geboren op 29 September, het feest der Aardsengelen.
    Beroep: Spion en Griffier voor de DeLuca's
    Gab heeft hard gewerkt om te komen waar hij is. Nu werkte de meisjesnaam van zijn grootmoeder wel mee, maar hij heeft er keihard voor moeten werken. Drie jaar geleden is hij eindelijk echt ingewijd in de familie, met zijn eerste echte moord. Door zijn familie was hij altijd al bekend met de regels, normen, en waarden van een Maffia-familie. Het gaat hier wel duidelijk wat anders dan thuis in Sicilia, maar voelt zich toch erg thuis in de familie. Dit maakt het voor hem alleen maar moeilijker om te doen wat hij eigenlijk hoort te doen. Hij is inmiddels al een aantal jaren de griffier van de DeLuca's, en speelt nog alleen vage informatie door waar de FBI niet veel aan heeft, en mag tegenwoordig ook kleine, maar sensitieve, transacties afhandelen als het nodig is.
    Op dit moment denken de Don en zijn directe ondergeschikten eraan om Gab te gebruiken om banden aan te halen met de Cosa Nostra, maar Gab zelf heeft hier alleen nog maar geruchten over gehoord door zijn vrouw en schoonouders.
    Innerlijk: Gab is van nature vrij hittepetitterig, erg zelfverzekerd en een extreme flirt, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend, zeker tegenover zijn ware gevoelens. Zoizo praat hij hier weinig over, zeker over de negatieve delen hiervan. Hierdoor wordt hij ook vaak als mysterieus aangezien. Hij bezit natuurlijke charmes, waarmee hij zeker de dames om zijn vingers kan wikkelen, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen, want er is een reden waarom hij geen moeite heeft met zich inpassen in de Maffia cultuur. Gab is extreem loyaal aan zijn vrienden en familie en is, ondanks dat hij erg snel opgewonden en aangebrand is, een heel lief en zorgzaam type voor degenen om wie hij geeft. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn temperament te onderdrukken, zolang hij daar zelf zin in heeft, wat naar voren komt als zijn hele korte lontje doorbrand. Hij wil namelijk niet dat zijn duistere kant naar boven komt in de buurt van de mensen om wie hij geeft, al laat hij zich vaak wel gaan als je hem minder goed zint. Gab kan door zijn charmes makkelijk omgaan met vrouwen, en mensen in het algemeen. Hij is een enorme flirt en geniet hier enorm van, maar wil alleen vrienden die ook echt om hem geven zoals hij is. Hij heeft absoluut niets tegen one-night stands en is dan ook niet vreemd van het hebben van meerdere schatjes in dezelfde week. Als hij dan toch in een langdurige relatie terecht komt is hij wel extreem loyaal, en zal zijn vrouw met al het respect en alle liefde behandelen die ze verdient. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden. Hij vind het verschrikkelijk om alleen te zijn en is het liefst ook permanent onder de mensen. Hij heeft dan ook een hond die eigenlijk altijd bij hem is, niet alleen voor bescherming van hem en zijn gezin, maar ook als gezelschap. Door zijn opvoeding en cultuur heeft hij moeite met het uiten van zijn ware emoties, zelfs al heeft hij een kort lontje waarmee een boel van de woede en irritatie weg kan, en laat de rest van zich af glijden tijdens het sporten, wat hij graag en vrij veel doet. Hij doet dit eigenlijk altijd alleen, want hij wil niet zwak lijken. Dit speelt zowel zijn korte lontje, als zijn geflirt en sociale gedrag gedrag in de hand. Hij is namelijk zeker een jongen met wie je graag naar de kroeg gaat, uit eten gaat, of gewoon gezellig een praatje mee maakt. Om hem van zijn korte lontje af te helpen, en hem wat vrienden te laten maken in Amerika heeft zijn moeder hem als kind al naar waterpolo laten gaan. Dit heeft hem eigenlijk alleen maar sterker en gevaarlijker gemaakt, al is hij ook meer beheerst geworden. Toch had hij veel meer interesse in baseball, kickboxen en hardlopen, dan in waterpolo.
    Hij is eigenlijk een normale temperamentvolle Italiaanse jongen met een goed zelfvertrouwen en een liefde voor de kunst van het flirten, die enorm sterke onbreekbare banden heeft aan zijn vaderland, de maffia, en zijn bloed familie.
    Uiterlijk: Aan Gab is goed te zien dat hij niet uit Amerika komt, zelfs voor je hem nog hoort spreken. Zijn huid is duideijk getint, zelfs in dit koude land met weinig zon, zijn gezicht heeft de onmiskenbare strakke romaanse lijnen van een Italiaan, waar vaak een nonchalant stoppelbaardje op staat, zijn stralende ogen zijn zo donkerbruin dat ze met weinig licht voor zwart door kunnen gaan, en zijn haar is dezelfde kleur als een maanloze nacht. Zijn haren krullen en pluizen van nature, maar omdat de zijkanten kort geknipt zijn, en de bovenkant vaak wordt gestyled met wat wax, is hier vaak niets van te zien. Gab heeft volle lippen, die als hij werkt meestal in een strakke lijn staan, maar bij zijn familie krullen de hoeken omhoog tot een vertederende glimlach. Hij is zo'n 1.77 lang, wat gemiddeld is voor zijn afkomst.
    Hij heeft een gespierd lichaam en is hier ook trots op, maar zal nooit zonder shirt lopen, behalve op het strand ofzo. Meestal steekt hij zichzelf voor werk in een goed aangemeten pak, waarin zijn lichaam goed uitkomt, maar op een nette manier. Thuis draagt hij vaak gewoon een trui met een broek met rechte pijpen, waarin hij er netjes uitziet, maar ook met zijn kind kan ravotten. Wel draagt hij tot ver in de zomer een dikke jas buiten, en is het in het appartement standaard 22 tot 23 graden, omdat hij het anders gewoon koud heeft. Na jaren in Amerika heeft hij namelijk nogsteeds niet aan het klimaat weten te wennen.
    Gab draagt altijd een gouden kettinkje met een kruisje eraan om zijn nek, boven zijn vrijetijdskleding, of onder zijn pak. Hij heeft dit bij zijn geboorte van zijn grootmoeder gekregen, en het is een familiestuk voor iemand met Cosa Nostra bloed. Iedere zoon krijgt er een, waardoor Gab er ook een heeft gekregen, zelfs al komt niet heel zijn familie uit de Maffia. Het is zijn meest dierbare bezit en verlaat zelfs onder de douche, tijdens seks, of als hij slaapt zijn nek niet. Zijn trouwring draagt hij ook eigenlijk altijd, maar af en toe moet hij die toch afdoen, zoals als hij met de FBI een gesprek heeft, want hij houd het liever voor hen achter dat hij een vrouw en kinderen heeft.
    Geschiedenis: Gab is geboren in Palermo, Sicilia, als oudste zoon van een gezin dat uit zou groeien tot 7 kinderen, 3 jongens en 4 meisjes. Ze waren heel hecht, maar toen Gab 13 was, en zijn jongste broertje net 1, kreeg hun vader een aanbod om met het dubbele salaris van wat hij verdiende in Italia in Amerika te gaan werken. Zo verhuisde het hele gezin nog geen jaar later naar River City. Gab sprak geen woord Engels, en voelde zich er helemaal niet thuis. Het probleem was dat hij niet in Italia kon blijven, want het was gewoon not-done om uit de familei te stappen, of om je vader tegen te spreken. Hij heeft zich hier lang miserabel en onbegrepen gevoeld, terwijl zijn jongere broertjes en zusjes zich toch schijnbaar makkelijker wisten aan te passen dan hij. Hij deed zijn best op school, en hielp veel thuis, maar had eigenlijk geen vrienden of een sociaal leven, en naar mate de jaren verstreken, werden zijn banden met zijn vrienden in Sicilia, de plek die hij nog altijd thuis noemt, zwakker, omdat dezen over het algemeen werden ingeweid tussen hun 16e en 18e jaar, waarna de Code van Stilte inging. Op zijn 18e moest hij kiezen wat hij wilde gaan studeren, gezien hij een studiebeurs had gekregen voor Stanford. Hij besloot geschiedenis te gaan studeren, en was vooral geinteresseerd in het deel van zijn DNA wat in rook was gehuld. Hierdoor kwam hij ook op de radar van de FBI, want een jongen van nog geen 20, met banden met de Italiaanse Maffia en verrassend veel kennis erover voor een buitenstaander, was voor hen heel interessant. Ondanks dat hij niet was ingewijd, en dus niets wist over de belangrijke zaken, vonden ze hem de perfece kanidaat voor hun nieuwe poging om een van de grote Maffia families op te rollen in Amerika. Gab stond er twijfelachtig tegenover, maar door het feit dat hij eindelijk ergens bij zou horen als hij ja zou zeggen, en door zijn studeren wist wat voor verschrikkelijke dingen zijn familie waarschijnlijk had gedaan, zei hij toch ja. Na zijn basistraining van de FBI, begon hij helemaal onderaan, zoals het hoorde, maar omdat hij vanaf zijn geboorte was opgevoed in de regels, normen, en waarden van de Maffia, niet terugdijnsde voor geweld, en deed wat hem van boven werd opgedragen, klom hij snel door de rangen naar boven. In het begin werd hij vooral met argusogen in de gaten gehouden, uit angst dat iemand uit een andere familia hen van binnenuit wil vernietigen, maar al snel veranderde hij in hun Italiaanse broer die een plek zocht bij zijn Amerikaanse broeders, en die inmiddels heeft gevonden. Drie jaar geleden, op zijn 24ste verjaardag, kreeg hij zijn laatste proef om de binnenste kring binnen te komen: Een moord. Hierna werd hij ingezworen, en sindsdien werkt hij als griffier van de DeLuca's. Ook handelt hij af en toe kleine, maar sensitieve, transacties af. De afgelopen jaren heeft hij het veel moeilijker gevonden om informatie door te spelen aan de FBI, waardoor hij meestal de meest vage informatie mogelijk doorspeelt, maar meer niet. Dit is niet alleen omdat hij zich echt thuisvoelt in de familia, maar ook door zijn opvoeding zich heel schuldig begint te voelen tegenover hen. Het feit dat hij inmiddels is getrouwd met een serveerster uit Club Embassy, Juliette D'Angelo-Bishop, die 2 jaar jonger is dan hij, en heeft hij een dochtertje, Daniela Magdalena D'Angelo, van een jaar oud, met een zoontje onderweg, helpt ook zeker niet mee. Hij begint het steeds zwaarder te vinden, maar is bang dat het breken van zijn banden met de FBI mogelijk even gevaarlijk kan zijn voor hem en zijn familie, als breken met de Maffia.
    Woonplek: Gab woont met zijn vrouw en dochter in een apartementje dichtbij het hoofdkwartier. Het is niet heel groot, maar groot genoeg voor het jonge gezin. Voor de huur gebruiken ze de naam D'Angelo, ookal wordt Gab in zijn werk meestal Signore Provenzano genoemd.
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic. Ben origineel, niet iedereen is vrienden aangezien het een duistere wereld is
    Extra: Gab is een doorsnee Siciliaan in veel opzichten, zo ook in zijn geloof. Hij is streng Katholiek opgevoed, en houd erg aan dit geloof en de gebruiken ervan vast. Zo gaat hij steevast op zondag naar de kerk, en doet boete, bid elke avond een rozenhoedje, en is een zeer godvrezend persoon.
    Gab spreekt standaard Siciliaans Italiaans met iedereen, gewoon omdat het makkelijker voor hem is, en omdat hij zich er fijner bij voelt. Hij kan inmiddels foutloos Engels, al is zijn accent nog vrij dik, maar voelt zich gewoon fijner in zijn moedertaal. Alleen degenen die erom vragen spreekt hij vanaf dan aan in het Italiaans.
    Gab houd zich nog altijd strikt aan de Maffia richtlijnen waarmee hij is opgevoed:
    1. Niemand presenteert zichzelf direct een een van onze vrienden. Een derde partij moet dit altijd doen.
    2. Je kijkt nooit naar de vrouwen van vrienden.
    3. Je wordt nooit gezien door agenten.
    4. Je gaat niet naar pubs of clubs.
    5. Je bent altijd vrij voor zaken van de familia, zelfs als je vrouw aan het bevallen is.
    6. Afspraken worden altijd gerespecteerd
    7. Vrouwen worden altijd respectvol behandeld.
    8. Als er om informatie wordt gevraagd, moet je met de waarheid antwoorden.
    9. Geld kan niet worden verkregen als het aan anderen of aan andere families behoort.
    10. Er zijn een aantal mensen die niet kunnen worden ingewijd: Iedereen met een familielid in de politie, iedereen met een familielid die overspel heeft gepleegd, en iedereen die zich niet kan gedragen en geen moralen heeft.
    In korte zijn zijn de regels dat vrouwen van anderen niet worden aangeraakt, er niet wordt gestolen, er niet wordt ingelaten met prostitutie, er niemand wordt vermoord als het niet nodig is, er geen informatie aan de politie wordt gegeven, er geen gevechten ontstaan binnen de familia, er goed gedrag wordt vertoond, er een code van stilte wordt behouden naar buitenstaanders toe, en er niemand zichzelf voorsteld aan andere leden van de familia, of anderen, maar altijd worden voorgesteld.
    Gab heeft een Cirneco dell'Etna genaamd Raffaele. Het is een hele felle en waakse hond, die heel trouw is aan zijn familie, en met hen ook een hele lieve hond is. Vreemden heeft hij het alleen echt niet op, en zal dan ook zeker uithalen als zijn baas, dus Gab, zijn vrouw, en laten waarschijnlijk ook hun kinderen, hem niet tegenhoud. Hij gaat eigenlijk altijd met Gab mee naar zijn werk, omdat hij net als Gab moeite heeft met alleen zijn, en meer dan een wie dan ook gehecht is aan de man. Hij draagt altijd een leren halsband met een gouden kruisje eraan, maar is vaak niet aangelijnd, want luisteren doet hij als een van de besten.
    Sinds zijn inwijding draagt Gab een wapen. Het is een kleine Beretta 8000, die hij vooral heeft gekozen om de kleine maat, zodat die zonder problemen verborgen kan worden onder zijn kleren, zonder dat er ook maar iets van zichtbaar is. Hij heeft het wapen nog maar een keer afgevuurd buiten de schietbaan, maar toen was het ook direct in koele bloeden door het hoofd. Meestal is Raffaele genoeg om potentiële boosdoeners af te schrikken. De kogels die erin zitten hebben een klein kruisje op de zijkant en zijn besprenkeld met weiwater.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 10:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Argh een maffia RPG.... I wanna join, maar ik weet niet of ik wel weer wil beginnen met RPG'en.... struggles...


    Mhm?

    Asriel schreef:
    Argh een maffia RPG.... I wanna join, maar ik weet niet of ik wel weer wil beginnen met RPG'en.... struggles...


    Ahhh, het zou leuk zijn als je meedoet maar ik begrijp de twijfels. Denk er maar over na c:


    Big girls cry when their hearts are breaking