• The Rivers
    "Don't get too close. The Rivers will get you"


    “Knowledge is power. Power to do evil...or power to do good. Power itself is not evil. So knowledge itself is not evil.”


    “There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure


    Topics
    Rollentopics:
    O1
    Praattopics:
    O1
    Speeltopics:

    O1
    The Rivers
    River City, beter bekend als The Rivers, is een kleinschalige stad in het westen van Amerika. In principe is het een stad als geen ander. Er is veel werkgelegenheid, zowel voor hoger- als lageropgeleiden, scholen en genoeg aanbod als het aankomt op vrijetijdsbesteding. River City staat echter bekend om criminaliteit. In een korte tijd is de stad de meest criminele stad van Amerika geworden. Alles in de onderwereld begint bij de maffiabende van Marco DeLuca. Deze man heeft zich al jaren gevestigd in de stad en heeft de controle over de drugskartel van The Rivers, de wapenhandel in de stad en de illegale prostitutie. De politie is er al jaren mee bezig om deze man in de gevangenis te krijgen, maar dat is moeilijker dan het lijkt. DeLuca heeft overal handlangers, zowel bij de politie als de hoge banken van de stad. Door zijn extreme welvaart is hij in staat om alles en iedereen om te kopen. Marco DeLuca is ongrijpbaar.
          De FBI heeft een nieuw plan om de bende van DeLuca op te doeken. Er worden tientallen spionnen ingeschakeld om te infiltreren in de stad en uiteindelijk DeLuca te verraden tegenover de FBI. Verschillende ervaren spionnen worden geplaatst in de clubs waar DeLuca komt, in de hoge hotels van The Rivers en zelfs in de drugshandel waar de maffiabaas zich actief mee bezighoudt. Zal het hen lukken om DeLuca voor eens en altijd neer te krijgen of is de man te machtig om geraakt te worden?


    River City: information
    Iedereen die buiten de criminaliteit staat, heeft een doorsnee baan: docent, winkelmedewerker, fabrieksmedewerker, tuinier etc. Als je echter betrokken bent bij de criminele activiteiten van DeLuca bevind je je in een bepaalde circuit. Vaak ben je dan werkende als zijn handlanger, bankmedewerker, barman, drugssmokkelaar, prostituee, serveerster in DeLuca's favoriete club etc. Als je eenmaal in deze kring bent beland, is het praktisch onmogelijk om eruit te komen. DeLuca en zijn mannen kennen iedereen en zullen ook niemand met geheimen weg laten komen.
    DeLuca Mansion
    Marco DeLuca is samen met zijn gezin woonachtend in een immens groot huis in de buitenwijken van River City. Zijn huis wordt 24/7 streng bewaakt en je kunt er alleen binnenkomen op uitnodiging van DeLuca zelf.
    Club Embassy
    Club Embassy is de favoriete club van DeLuca. Het is een nachtclub die al jaren bestaat, maar sinds de interesse van DeLuca echt succes kent. Vaak werken hier de mooiste vrouwen van River City die graag een centje bij verdienen. Werken in die club verdient dan ook erg goed. De vrouwen die er werken, neigen vaak naar prostitutie maar ze zijn in principe barvrouwen. Vaak gaan ze met hun gasten naar huis, wetende dat ze dan meer geld kunnen verdienen. Ze zijn dit niet verplicht, alles gaat in principe uit vrije wil. Een aantal jaar geleden heeft Marco DeLuca de club opgekocht zodat hij er zijn eigen regels kon maken.
    Wapen- en drugshandel
    DeLuca heeft zijn macht bereikt door zijn succesvolle wapen- en drugshandel vanuit de stad. De maffiabaas heeft ondertussen geen actieve bijdrage meer aan deze handel, omdat hij rijk genoeg is om die vier generaties na hem nog een rijk leven te bieden. De handel gaat echter door en dan onder de leiding van DeLuca's rechterhand: Fabio DiMartino.


    Roles
    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: 24+ (ik ben bereid om uitzonderingen te maken, maar dan wel met een goed verhaal)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Hoe is degene terecht gekomen waar hij/zij nu is?
    Woonplek: In wat voor huis/appartement/flat woont jouw personage? Pas als je echt hoog staat in de maffia zul je echt extreem rijk zijn
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic. Ben origineel, niet iedereen is vrienden aangezien het een duistere wereld is
    Extra:

    Naam | User | Beroep | Pagina
    Inwoners: The Rivers
    Mannen
    • Felix Galante | mikelljakson | Maffia | 1.2
    • Riccardo DiMartino | Dumbledore | Maffia | 1.3
    • Johnny Cosa | mikelljakson | Maffia | 1.4
    • Fabio Francesco DiMartino| Dumbledore | Maffia | 1.6
    • Giovanni Alessandro Costanzo | Malec | Maffia | 1.7
    • Isaac Mercer | Mignon | Politie | 1.8
    Vrouwen
    • Bella Nakoma DiMartino | Malec | ? | 1.3
    • Reese Whiteheart | Sempre | Serveerster | 1.6
    • Juliette D'Angelo-Bishop | Mignon | Serveerster | 1.6
    • Ljubica Violeta Marfa Nataliya Gomulka | Avalance | Wapenhandel | 1.9
    • Alessandra Havana Morello | Shazi | Maffia | 1.8
    •Iolanthe Sophia Fuensanta | Asriel | / | 1.9


    Spionnen
    Mannen
    • Gabriele Michele D'Angelo | AlecLightwood | Griffier | 1.4
    • Emmanuel Alfie Cornelissen | IncroyabIe | Bankmedewerker | 1.4
    • Fox Alastor Cyriacus | Asriel | Barman | 1.6

    Vrouwen
    • Ophelia Nini Harisson | IncroyabIe | Bartender | 1.3
    • Romy Eleanor Coleman | Raccoon | Stripper | 1.3
    • Agatha Aisla Northvill | Unrequited | Bankmedewerker | 1.4

    • Alvera Varinia Fuensanta | Deryth | Stripper | 1.6


    Rules
    • River City is een fictieve stad. Heb je er vragen over? Ask me!
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Reserveringen blijven vier dagen staan
    • Maximaal twee personages: minstens één man
    • Een post is minimaal 300 woorden
    • Geen ruzie OOC, alleen IC
    • Dit is een 16+-RPG. Geweld, vloeken en seksuele handelingen mogen beschreven worden
    • Bestuur geen personages van anderen
    • Geen perfecte personages
    • Ik heb hier veel tijd ingestoken, dus denk goed na of je meedoet
    • Heb je vragen? Stel ze!
    • Sluit anderen niet buiten
    • Have fun!
    • Thanks to IncroyabIe for the amazing cover!

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 22:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat mag als je de vader ook een beetje uit wil werken zodat hij een beetje een verhaal heeft. Hij kan op zich wel hoog zijn, maar dan meer in de vorm van rijkdom en wellicht een goede bijdrage in de handel. c:


    Ja, was al van plan omdat bij haar geschiedenis/familie neer te zetten ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MaIec schreef:
    Ik wil eigenlijk nog een guy maar idk :'D


    Go for it! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mhm... Kan ik een guy maken die net in dit wereldje komt maar zeker potentie heeft? Dan wel iets jonger dan 24 als het kan?


    El Diablo.

    MaIec schreef:
    Mhm... Kan ik een guy maken die net in dit wereldje komt maar zeker potentie heeft? Dan wel iets jonger dan 24 als het kan?


    Dat mag! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alrighty (: Ik zal een beginnetje maken


    El Diablo.

    Giovanni Alessandro Costanzo
    "People won't behave if they have nothing to lose.''



    ••• Naam
    Giovanni Alessandro Costanzo.
    Giovanni ~ Gift from god
    Alessandro ~ Defender of man
    Costanzo ~ Family name

    Zijn naam wordt nog wel eens afgekort naar Gio. Iets waar hij niet direct een probleem mee zal hebben.

    ••• Leeftijd
    Giovanni is momenteel 22 jaar oud en is geboren op een stormachtige 27 november. Dit geeft hem het sterrenbeeld boogschutter.
    ••• Beroep
    Giovanni is een vrij nieuw gezicht in dit wereldje. Hij heeft nog veel te leren en dit weet hij zelf ook wel, maar dat hij potentie heeft is iets wat iedereen wel kan merken. Dat hij zo nu en dan meeloopt met de hogere maffiosi is dan ook niet heel raar. Zelf is hij nog lang niet op die rang, maar je kan het maar beter leren van de beste, niet? Door dit alles komt het er wel op neer dat hij een beetje met alles bezig is.
    ••• Woonplek
    Giovanni woont nog niet heel lang in Amerika en heeft ook nog geen hele hoge rang. Door deze twee dingen woont hij momenteel in een klein appartement met zijn hond Diego. Het heeft een grote woonkamer met open keuken, een slaapkamer, een badkamer, een aparte wc en een vrij groot balkon.

    ••• Uiterlijk
    Huidskleur ~ Getint met vele littekens.
    Haarkleur ~ Zwart.
    Haarstijl ~ Stijl en in een kort, makkelijk model.
    Wenkbrauwen ~ Donker, vrijwel recht en vrij dik.
    Ogen ~ Lichtbruin, vaak met een soort twinkeling.
    Neus ~ Recht en nomale grote.
    Lippen ~ Normale grote en een roze kleur.
    Gezicht ~ Duidelijke kaaklijnen. Wisselt vaak tussen een kort baardje en helemaal geschoren.
    Lengte ~ 1,89.
    Lichaam ~ Gespierd en sterk. Duidelijk te zien in armen en bovenlichaam.
    Tattoos ~ (Nog) geen.
    Piercings ~ Geen.
    Stijl ~ Donker en makkelijk, vrij casual.
    Favoriete kledingstuk ~ Leren jas.
    Stem ~ Italiaans accent, aantrekkelijk, diep,
    Accessoire ~ Dit zilveren horloge.

    ••• Innerlijk
    Giovanni is een gesloten jongen. Veel over zichzelf zal hij niet prijs geven, zeker als je zijn vertrouwen niet hebt. De mensen die veel over hem weten, zijn de mensen die ook echt close met hem zijn. Anders zou je niet zo ver bij hem komen. Dit geeft hem echter ook wel iets mysterieus... Iets waar hij zelf nooit echt over klaagt en ergens ook wel vermakelijk vind. Hoewel mensen niet veel over hem weten, is Giovanni wel het type dat snel vertrouwen weet te winnen bij andere mensen. Als hij je mag is hij ook wel te vertrouwen, maar anders zal hij het zo tegen je gebruiken.
    Een van de dingen die hem altijd helpen, zijn zijn charmes. Ja, Giovanni is zeker een charmante jongeman. Dit is hij al sinds zijn jonge jaren eigenlijk en dat is alleen maar meer geworden. Mensen voor hem winnen, makkelijk zijn zin krijgen en zich gewoon overal makkelijk uitpraten. Het zijn allemaal dingen waarbij zijn charmes hem helpen. Dat hij het vaak gebruikt, is alleen maar logisch. Een beetje flirty kan je hem zo nu en dan wel noemen.
    Giovanni is een harde werker, dat zeker. Hij zal hier ook niet zijn hand voor omdraaien als het moet. Natuurlijk doet hij dingen liever op een makkelijke, snelle manier. Maar zodra hij hard moet werken, is dit zeker geen probleem. Daarnaast is hij een enorme doorzetter, zodra hij een doel voor ogen heeft zal hij er alles aan doen om dit te halen. Verder is hij een jongen die veel durft. Erg veel. Deze drie dingen worden tegenwoordig ook zeker gewaardeerd. Giovanni is het type dat niet dom is maar ook geen genie. Een beetje gemiddeld eerder. Het is dan ook eerder dat je hem slim kan noemen met de dingen die hij interessant of iets dergelijks vind, maar eerder dom met andere dingen. Gewoonweg omdat hij er geen tijd aan besteed. Een tikkeltje sluw en manipulatief kan je hem wel weer noemen. Als hij iets tegen je moet gebruiken, zal hij er niet snel voor terug deinzen om dat te doen. Giovanni is niet het type dat je direct agressief kan noemen. Als hij wil kan hij je zeker iets aandoen, geen probleem. Maar toch is hij meer het kalme type. Iets wat je terug kan zien in de meeste dingen die hij doet. Hoewel Giovanni als een harde en koude jongen kan overkomen, is hij niet altijd zo. Vaak, maar niet altijd. De vrienden enzo die hij heeft zien hem als een goede vriend waar je zeker mee kan lachen, al is hij een vrij serieus type. Dit is niet een kant die veel mensen zien, aangezien veel de moeite niet doen om zijn vertrouwen echt te winnen.











    ••• Geschiedenis
    — Vader | Ignazio Mio Costanzo | 50 jaar
    — Moeder | Eleonora Fiore Costanzo (Née Belmonte) | 45 jaar †
    — Tweelingzus | Valentina Stephanie Costanzo | 22 jaar (<----)
    — Broertje | Gianluca Benito Costanzo | 19
    — Broertje | Lorenzo Gianni Costanzo | 17
    — Zusje | Angelina Carmine Costanzo | 15

    Giovanni is het eerste kind van Ignazio en Eleonora. Het scheelde maar een klein kwartiertje met zijn zus, iemand waar hij altijd al een erg goede band mee gehad hebt. De twee weten alles van elkaar en bij elkaar zijn ze bijna onafscheidelijk. Binnen zeven jaar kwamen er nog drie kinderen bij en toen was het wel weer genoeg. Het gezin woonde op Sicilië en had het zeker niet slecht. Ze hadden genoeg geld om een erg comfortabel leven te leiden en in zijn jeugd kwam hij dan ook niets tekort. Rond zijn 18e begonnen echter dingen te veranderen. Zijn moeder werd ernstig ziek en moest telkens naar het ziekenhuis. Dit werd op den duur een erg duur iets. Toen het dus dreigde te gebeuren dat ze de kosten niet meer konden betalen, zocht zijn vader hulp in de onderwereld. Het lukte hem om met de Italiaanse maffia in contact te komen en de kosten zouden worden betaald, maar dan moest Ignazio trouw blijven. Als iemand die alles doet voor zijn familie, stemde hij hier al snel mee in. Dat het niet zou uitmaken zou later bekend worden. Eleonora stierf toen Giovanni net 20 jaar oud was, op 45 jarige leeftijd. Haar overlijden zorgde ervoor dat ieder een beetje zijn eigen kant ging. Angelina en Lorenzo probeerde er zo goed mogelijk voor hun vader te zijn thuis. Gianluca richtte zich volledig op zijn studie. De tweeling vertrok echter een paar maanden later, naar Amerika. Ze zouden hier nog familie hebben wonen en ze moesten gewoon even weg van Sicilië. Tegenwoordig studeert Valentina en hoewel dat natuurlijk ook het plan was voor Giovanni, pakte het iets anders uit. Hij kwam terecht in hetzelfde wereldje als zijn vader, iets waar hij net iets te snel zijn plek in vond. Zijn familie, op zijn tweelingzus na, weten hier niets van. Hoewel zijn vader in hetzelfde wereldje zit, zou Giovanni het nooit aan hem vertellen...

    ••• Relaties
    ••• Extra
    --- Zover hij weet is hij hetero.
    --- Hij heeft een enorm talent voor talen en is daar al vanaf jongs af aan mee bezig. Hierdoor spreekt hij nu meerdere talen.
    Italiaans, Engels, Spaans, Portugees, Frans, Russisch, Arabisch en Turks.
    --- Hij is 100% Italiaans. Zijn familie woont al generaties lang op Sicilië
    --- Zijn 'taken' zijn erg divers. Van informatie verkrijgen tot moord.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 19:20 ]


    El Diablo.

    MATTHEW DENI HAHAHA. <3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ofcourse (;


    El Diablo.

    Ooooh, ik heb net een ideetje...

    Zou ik eventueel nog een meisje mogen hebben die de dochter is van een andere maffiabaas/don (uit Ierland of zo)? Ze zou dan daar zijn ivm met onderhandelingen over internationale drugsroutes of iets in die aard en nog wat langer blijven plakken omdat ze Amerika best wel leuk vindt. Mag ze dan ook jonger dan 24 zijn, omdat ze eigenlijk al van kinds af aan in het wereldje meedraait?


    Mhm?

    Asriel schreef:
    Ooooh, ik heb net een ideetje...

    Zou ik eventueel nog een meisje mogen hebben die de dochter is van een andere maffiabaas/don (uit Ierland of zo)? Ze zou dan daar zijn ivm met onderhandelingen over internationale drugsroutes of iets in die aard en nog wat langer blijven plakken omdat ze Amerika best wel leuk vindt. Mag ze dan ook jonger dan 24 zijn, omdat ze eigenlijk al van kinds af aan in het wereldje meedraait?


    Dat mag, maar probeer haar vader dan niet te hoog te maken (we hebben al redelijk hoge bazen in de RPG). Niet dat hij perse onderaan hoeft te staan, maar dat hij bijvoorbeeld voornamelijk belangrijk is in één ding bijvoorbeeld drugshandel ofzo. Aan welke leeftijd zat je te denken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat mag, maar probeer haar vader dan niet te hoog te maken (we hebben al redelijk hoge bazen in de RPG). Niet dat hij perse onderaan hoeft te staan, maar dat hij bijvoorbeeld voornamelijk belangrijk is in één ding bijvoorbeeld drugshandel ofzo. Aan welke leeftijd zat je te denken?


    Oh, maar hij zou verder niets met het verhaal te maken hebben aangezien hij totaal ergens anders leeft. Het is gewoon dat ze erg veel ervaring met dat soort zaakjes heeft, ondanks haar jonge leeftijd. Ik dacht aan 21?


    Mhm?

    Asriel schreef:
    (...)

    Oh, maar hij zou verder niets met het verhaal te maken hebben aangezien hij totaal ergens anders leeft. Het is gewoon dat ze erg veel ervaring met dat soort zaakjes heeft, ondanks haar jonge leeftijd. Ik dacht aan 21?


    Maar een dochter van een heel hoge baas lijkt me niet zomaar alleen op reis te mogen, aangezien die vaders waarschijnlijk wel erg beschermend zullen zijn. Als je er een goed verhaal van kunt maken, vind ik het prima hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Maar een dochter van een heel hoge baas lijkt me niet zomaar alleen op reis te mogen, aangezien die vaders waarschijnlijk wel erg beschermend zullen zijn. Als je er een goed verhaal van kunt maken, vind ik het prima hoor.


    Ik zal iets proberen en als het dan niet echt lukt, dan laat ik het zo (: het was maar een ingeving


    Mhm?

    Kun je haar anders geen familie van een van de andere rollen maken? Dan lijkt mij het probleem van alleen reizen al iets minder, toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Kun je haar anders geen familie van een van de andere rollen maken? Dan lijkt mij het probleem van alleen reizen al iets minder, toch?


    Dat zou eventueel wel gaan (: Al wil ik haar geen Italiaanse maken (maar ze kan geadopteerd zijn, idk)
    Als iemand zich aanbiedt, zou dat fijn zijn ^^


    Mhm?