• Hoi hoi,

    Het duurt nog even voordat Castlefest weer is (eerste weekend augustus), maar tot 2 mei zijn de kaarten nog een stuk goedkoper, dus het leek me wel handig om een topic aan te maken. Sowieso meeten we eigenlijk elk jaar met de Q'ers, maar ik vroeg me af of er dit jaar ook nog wat Q'ers op de camping komen chillen. Misschien kunnen we bij elkaar gaan staan of zo, I dunno, of elkaar in elk geval ook daar opzoeken. We zouden in elk geval een beetje met elkaar kunnen optrekken, mochten er mensen zijn die niet zoveel vrienden hebben die ook van CF houden. ^^

    Er is al een paar keer op Q over een kamp gesproken, waarbij het de vraag is of het te realiseren is, dus misschien is dit wel een leuk alternatief. c;

    Hier kun je meer info vinden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom zeker (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik wil wel gaan , maar dan moet ik eerst iemand vinden om te gaan + vervoer D:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Dat is toch een van die evenmenten waar iedereen verkleed naar toe gaat? Lijkt me super gaaf om eens heen te gaan - moet ik dan nog wel op zoek naar een kostuum.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Dat is toch een van die evenmenten waar iedereen verkleed naar toe gaat? Lijkt me super gaaf om eens heen te gaan - moet ik dan nog wel op zoek naar een kostuum.

    Jaa, klopt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Serenata schreef:
    Ik wil wel gaan , maar dan moet ik eerst iemand vinden om te gaan + vervoer D:.

    Nou je hebt nog even. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    CanisRupus schreef:
    Ik kom zeker (-:

    Welke dag(en)? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom ook zeker! Heb net mn tickets voor de camping binnen!
    Ik ga alle dagen incl. openingsconcert!!! Moet twee dagen even 4 uurtjes weg omdat ik niet het hele weekend vrij kon krijgen...


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Yesh ^^
    Mijn kaarten zijn ook besteld, maar zonder openingsconcert. Heb je wel iemand om daar mee naartoe te gaan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nope, dus je bent van harte welkom ^^ en anders ga ik daar gewoon lekker uit mn dak


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Haha. Meh zo'n losse kaart is duur :/

    Dus, wie komen er nog meer? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Me! Maar niet kamperen haha

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 16:59 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik me erbij moet voorstellen ;/
    Het lijkt me wel interessant, maar heb dat nog nooit gedaan, dus wil niet voor niets dagkaartje gaan betalen


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Volgens mij staat YouTube vol met promofilmpjes, anders moet je daar even rondneuzen? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Volgens mij staat YouTube vol met promofilmpjes, anders moet je daar even rondneuzen? c;

    Oh dat zal ik ff doen dan (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wanneer komt iedereen?


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney