• Hoii,

    ik wil graag iemand bedanken, weten jullie iets leuks als bedankje?
    (Jullie hebben ongeveer dezelfde leeftijd als de persoon aan wie ik iets wil geven dus je kan ook iets zeggen wat jij leuk zou vinden om te krijgen)

    Alvast bedankt!


    You are my piece of paradise.

    Een doosje "merci'? Ik denk dat je de meesten daarmee wel een plezier doet, tenzij het net zulke weirdo's als ik zijn en ze geen chocolade lusten of mogen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Een doosje "merci'? Ik denk dat je de meesten daarmee wel een plezier doet, tenzij het net zulke weirdo's als ik zijn en ze geen chocolade lusten of mogen


    Nu is het dus wel jammer dat ik het alleen maar morgen kan geven, en we tegen dan niet naar de winkel gaan..


    You are my piece of paradise.

    Alleen schreef:
    (...)

    Nu is het dus wel jammer dat ik het alleen maar morgen kan geven, en we tegen dan niet naar de winkel gaan..

    Dus je moet al zelf iets gaan maken, als je niet meer naar de winkel kunt? Of begrijp ik het verkeerd :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Dus je moet al zelf iets gaan maken, als je niet meer naar de winkel kunt? Of begrijp ik het verkeerd :')


    Ja, ik zou graag zelf iets maken!


    You are my piece of paradise.

    Pak een lege fles met een kurk erop en doe er een brief in met allemaal bedankjes. (-:

    Je kan ook op internet voor last-minute DIY's kijken. (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Alleen schreef:
    (...)

    Ja, ik zou graag zelf iets maken!

    Dit klinkt misschien als een sneu cadeau, maar misschien kun je een mooie brief schrijven? Ik vind het altijd wel pakkend als ik een brief krijg van iemand^^ Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat jouw relatie is met die persoon. Als je hem/haar amper kent, is een brief maken moeilijk. Mijn tweede optie was een gedicht maken, maar daarbij moet ik een beetje hetzelfde zeggen als bij een brief (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik denk dat ik eens ga proberen om een Loombandje te maken waar bedankt op staat!


    You are my piece of paradise.

    Is het een goede vriend(in)? Of bekende, of zo haha

    Zo ja, dan kan je ook allemaal briefjes schrijven waarop je let's over de persoon in kwestie schrijft. Waarom je hem/haar wil bedanken, wat hem/haar zo leuk maakt, en gewoon allemaal complimenten. En al die briefjes samen in een glazen pot die je mooi versiert!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    JamesPotter schreef:
    Een doosje "merci'? Ik denk dat je de meesten daarmee wel een plezier doet, tenzij het net zulke weirdo's als ik zijn en ze geen chocolade lusten of mogen


    Dit is altijd mijn go-to voor dit soort dingen.
    Of een kaartje, een cadeaubon, fles wijn die nog in de kelder staat of ik bak iets met de dingen die in huis zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?