• Hoi Quizlettertjes,

    hier kan je je "ei" kwijt.
    Heb je een baaldag ?
    is je toets te moeilijk ?
    heb je ruzie ?

    drop het hier !!!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Two moods: a) you are breaking my heart b) whoops you can't break something i don't have


    kindness is never a burden.

    Crossbow schreef:
    we held our hands for the first time <3


    I'm so fucking jelly


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dumbledory schreef:
    Op mensen rekenen is het domste wat je kan doen. Je kan beter je dingen zelf doen en op niemand vertrouwen. Verdomme Anna wanneer leer je dat nu eens? Je bent zo ongelooflijk blond soms. Echt.


    What's going on?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Echt hoor. Het leven is weer eens fucking oneerlijk. Wat heb ik in vredesnaam zo ernstig fout gedaan dat ik altijd alles voor iedereen doe en over heb, maar ikzelf meestal enkel shit terug krijg? Zijn mensen nou zo vreselijk of heb ik zelf gewoon iets misdaan oid? Ik werk mij de fucking pokkepleures. Hallo. Iemand daarboven? Nee? Oké dan ga ik wel gewoon weer verder. Maar echt. Ooit ben ik het zo zat dat ik er een eind aan maak. Ik zweer het.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, ik ben gelukkig niet de enige die het gesprek tussen mn ma der vriend en mijn pa niet helemaal vertrouwd. Ik kan er helaas weinig tegen doen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    What's going on?


    ik rekende erop dat iemand iets zou doen, maar dat is niet helemaal het geval en schijnbaar heeft iedereen voorrang boven mij, terwijl IK heb meegeholpen en veel meer moeite heb gedaan voor het geheel, dus nu moet ik waarschijnlijk zelf de rotzooi weer op gaan ruimen. Ik begin het zo zat te worden dat je nooit gewoon op iemand kan rekenen. Ik heb helemaal geen zin om weer 's nachts door te moeten werken :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    ik rekende erop dat iemand iets zou doen, maar dat is niet helemaal het geval en schijnbaar heeft iedereen voorrang boven mij, terwijl IK heb meegeholpen en veel meer moeite heb gedaan voor het geheel, dus nu moet ik waarschijnlijk zelf de rotzooi weer op gaan ruimen. Ik begin het zo zat te worden dat je nooit gewoon op iemand kan rekenen. Ik heb helemaal geen zin om weer 's nachts door te moeten werken :/


    Dat kan ik me voorstellen. Is het mogelijk om het gewoon niet te doen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dit college is zo STRONTSAAI, ik wil hier weg, wie redt mij?


    Slightly drunk.

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Dat kan ik me voorstellen. Is het mogelijk om het gewoon niet te doen?


    Het gaat om de mantels van Elfia. Als ik die niet heb op tijd, ga ik dood van de kou helaas. En Lisa ook. Dus dan ben ik zelf en een goede vriendin de Sjaak. En ik heb geen tijd om ziek te zijn :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Het gaat om de mantels van Elfia. Als ik die niet heb op tijd, ga ik dood van de kou helaas. En Lisa ook. Dus dan ben ik zelf en een goede vriendin de Sjaak. En ik heb geen tijd om ziek te zijn :/

    Och joh wat ontzettend stom! Als ik het kon zou ik je geholpen hebben, maar ik ben heel slecht in cosplay stuff, en dan ben je afhankelijk van de post


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Het gaat om de mantels van Elfia. Als ik die niet heb op tijd, ga ik dood van de kou helaas. En Lisa ook. Dus dan ben ik zelf en een goede vriendin de Sjaak. En ik heb geen tijd om ziek te zijn :/


    Oh no, dat is inderdaad heel rot. Als ik kon, zou ik je ook komen helpen. Kan ik je op een andere manier helpen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb echt een ontzettende vreetkick nu


    Slightly drunk.

    Capybara schreef:
    (...)

    I'm so fucking jelly

    Omg don't be beautiful, you'll find someone to be happy with too one day <3 ^^

    Crossbow schreef:
    (...)
    Omg don't be beautiful, you'll find someone to be happy with too one day <3 ^^


    Ik heb niet eens een crush om op te crushen D:

    Gawd, Mehri, jouw liefdesleven is zoooo omfg <3

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 16:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Paniek aanval tijdens Natuurkunde toets. Yay:/


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!