• Hoi Quizlettertjes,

    hier kan je je "ei" kwijt.
    Heb je een baaldag ?
    is je toets te moeilijk ?
    heb je ruzie ?

    drop het hier !!!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ehh what. Mijn vriend wil dat een fotograaf foto's van een fotoshoot weghaalt, omdat de relatie tussen hem en zijn ex over is, allang. Nu heeft die man hem geblokkeerd en de foto's niet verwijderd. Mijn vriend kan ze wel zien, maar er niet op reageren, terwijl ik dat wel kan. WTF :W


    26 - 02 - '16

    Peccata schreef:
    8.800 woorden. Een persoonlijk record yay

    Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar? Hoeveel vrije tijd heb je vandaag gehad dat je zo bijna 9k woorden kan schrijven?


    // I don't want to see you like this.

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 23:25 ]

    Gatomon schreef:
    (...)
    Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar? Hoeveel vrije tijd heb je vandaag gehad dat je zo bijna 9k woorden kan schrijven?


    // I don't want to see you like this.

    Veel. c: Ik ben zo rond 3 uur begonnen met schrijven, geloof ik, en heb het daarna alleen maar onderbroken om te koken, eten en daarna ook nog ergens te douchen. Ik zit nu trouwens op 9.700 woorden!


    Slightly drunk.

    Fijn dat je nu eerlijk zegt dat je het vervelend vindt dat ik weg ga. Alleen nu kan ik er niks meer aan doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben echt aan het kotsen van mijn smut.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    YAAAAAAAAAAAAAAY IK BEN DE 10.000 WOORDEN GEPASSEERD IK HEB VANDAAG 10.000 WOORDEN GESCHREVEN HOLY SHIT


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Veel. c: Ik ben zo rond 3 uur begonnen met schrijven, geloof ik, en heb het daarna alleen maar onderbroken om te koken, eten en daarna ook nog ergens te douchen. Ik zit nu trouwens op 9.700 woorden!

    Wat ben ik jaloers op je :P
    Al zou ik dat ook wel kunnen als ik er echt voor in de stemming ben en ondertussen niet aan het gamen ben. (:

    Well it's obvious what you like more.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gatomon schreef:
    (...)
    Wat ben ik jaloers op je :P
    Al zou ik dat ook wel kunnen als ik er echt voor in de stemming ben en ondertussen niet aan het gamen ben. (:

    Oh, dit is ook hoogst uitzonderlijk, hoor. Meestal blijf ik steken op 1.000 woorden, of zo. En dat terwijl ik zo veel verhalen aan het schrijven ben, tegelijkertijd, o halp, dit ga ik niet kunnen bolwerken c:

    Anyway, met mijn SOTY heb ik nu dus een goede start gemaakt! Dan is het nu tijd voor Niksels om d'r bedje op te zoeken. c:


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    YAAAAAAAAAAAAAAY IK BEN DE 10.000 WOORDEN GEPASSEERD IK HEB VANDAAG 10.000 WOORDEN GESCHREVEN HOLY SHIT


    Netjes ^^ Ik wil binnenkort eens voor de 15K gaan, maar dan heb een echt vrije dag nodig en die zijn zeldzaam tegenwoordig.


    Happy Birthday my Potter!

    Jash, ben echt trots op mezelf. Had vandaag ook vrij genomen, althans, van het studeren - college was helaas verplicht.

    Mensen die na elke halve zin "hahaha" zeggen, o god wat irritant.

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 23:57 ]


    Slightly drunk.

    Fuck it all. Thank you all for fucking caring about me. I already knew I'm worthless, thanks for confirming it again.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik werd net wakker en mijn oog zat letterlijk dicht geplakt door het opgedroogde troep van de ontsteking in mijn oog. Dat was echt naar.

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 4:24 ]

    O verdomme. Dikke doei dat ik vandaag naar school ga. Mijn oog zit helemaal dicht en ik zie er geen zak mee. Fuck mijn toets, ik ga zo niet naar school.

    Gatomon schreef:
    O verdomme. Dikke doei dat ik vandaag naar school ga. Mijn oog zit helemaal dicht en ik zie er geen zak mee. Fuck mijn toets, ik ga zo niet naar school.


    Kook wat water, laat het iets afkoelen en gebruik een watje (het liefst zo een plat rondje) en maak hiermee je ook schoon. Als het goed is verzacht het prutje en opent je oog wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.