• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vanmiddag heb ik vakantie en deze keer is ie niet helemaal volgepland dus ik ga bankhangen en Netflix kijken en eten en lezen en schrijven hehehehe.

    - En ik droomde vannacht over lepeleitjes in een supermarkt waar je niet zonder schoenen naar binnen mocht. Wauw, ik heb echt een probleem :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het nadeel van je neefjes en nichtjes (dat is zelf al een nadeel) die elke dag langskomen is dat de kinderen uit de straat denken dat ze hier wonen.

    // ik word niet goed van deze krampen. Ga weg, ik ben net ongesteld geweest.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 8:42 ]

    Waarom gaat m'n crush voor me zitten omg ga weg


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Blijkbaar was mijn kaak vannacht uit de kom gegaan en ben ik knock-out gegaan van een pijnstiller.

    Het is altijd avontuur met mijn vriend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan wel huilen. Stana Katic gaat weg van Castle en deze post is zo schattig. Neeeeeeeee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog 1 hoofdstuk en mijm verslag over de leeuw is af *O* ik heb echt weinig bladzijdes tho. :/ ach ja...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oké, ik ben te jaloers dat het schattigste koppel van de wereld getrouwd is. Maar dat is meer omdat ze zo gelukkig zijn en ik dat niet ben.

    Ik ben echt bang dat ik deze toets ook faal. Ik hoop dat ik niet nog een keer het lastigste model krijg.

    // mijn oma denkt alweer dat een depressie niets ergs is en van het ene moment op de andere over is.

    // *don't cut the butterfly*

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 10:53 ]

    Met groen haar in het openbaar vervoer, ah well :')

    STARSET ALS SUPPORT VAN BREAKING BENJAMIN IK FANGIRL TE HARD OMG


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom kon ik nou niet Skøyen als username omg dat was zo gaaf geweest


    Slightly drunk.

    Soms heb ik echt de neiging om te schreeuwen dat ik een mens ben. Geen slaaf of robot. Like wtf, je kan ook iets vriendelijk vragen.


    Happy Birthday my Potter!

    Jerker schreef:
    Waarom kon ik nou niet Skøyen als username omg dat was zo gaaf geweest

    O mijn god, de usernaam die je nu hebt dan. (wbw)

    Gatomon schreef:
    (...)
    O mijn god, de usernaam die je nu hebt dan. (wbw)
    I know I know. *wbw* Maar Skøyen was nog gaver geweest!


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Waarom kon ik nou niet Skøyen als username omg dat was zo gaaf geweest

    Die naam is gaaf! Ik wilde zelf Dømkirke, maar die kon dus ook niet. Beetje jammer dat 'speciale' letters niet zijn toegestaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)