• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik zit bij mijn ex in de klas ;/


    NIET LANG MEER HIJ BLIJFT ZITTEN TOCH? *O*


    Happy Birthday my Potter!

    'je bent echt een broer voor me'

    asdfghjkl i dont wanna be a bro


    Heaven is a place that we all have

    Dumbledory schreef:
    (...)

    NIET LANG MEER HIJ BLIJFT ZITTEN TOCH? *O*


    Hoogstwaarschijnlijk^^ Hij heeft 6 berekende 5'en en je mag er 3 hebben. We hebben nog 4 of 5 dingen waar je toetsen van kan maken. Daarbij is zijn stage ook slecht en komt hij bijna niet opdagen en dat cijfer telt voor 25% mee. *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Schrijven gaat lekkerrrrrrrr


    Slightly drunk.

    'De roodharige vampier', waarom bedenk ik me nu pas dat Victoria ook rood haar heeft? Nu is het net of ik Twilight na-aap. Al is het een gewone haarkleur en zou het best kunnen. Toch een beetje hetzelfde. Ik doe wel blond haar.

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 22:18 ]

    JA HOOR DAAR GAAN WE WEER KUTLAPTOP


    Slightly drunk.

    I told myself not to be dissapointed. Guess what. Still am. I need a good friendtalk, but nobody to talk to atm :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gemiddeld een 9.2 voor Engels omdat ik vandaag weer een 9.3 er bij heb gehad. Hoogste van de klas is gewoon een feit :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had gewoon naar de repetitie gekund, naja halve. Ik baal nu wel echt :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Hahaha, luf you collega (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Gatomon schreef:
    'De roodharige vampier', waarom bedenk ik me nu pas dat Victoria ook rood haar heeft? Nu is het net of ik Twilight na-aap. Al is het een gewone haarkleur en zou het best kunnen. Toch een beetje hetzelfde. Ik doe wel blond haar.

    Ik zou het gewoon rood laten. Een vampier in mijn verhaal heeft ook rood haar en is best evil.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik zou het gewoon rood laten. Een vampier in mijn verhaal heeft ook rood haar en is best evil.

    Hehe, maar mijne is juist goed (:
    Maar op zich kan ik het wel rood laten. Met blond haar wordt ze heel anders in mijn hoofd. Rood haar is meer voor pittige tantes ^^

    De zanger van Rammstein heeft een dichtbundel uitgebracht in 2002. Waarom wist ik dat niet? :') Mijn leven is compleet.


    What would Emma do?

    DeadpooI schreef:
    De zanger van Rammstein heeft een dichtbundel uitgebracht in 2002. Waarom wist ik dat niet? :') Mijn leven is compleet.

    Dat verbaast me helemaal niets tho. Heb je die teksten ooit gelezen van de liedjes?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yata schreef:
    (...)
    Dat verbaast me helemaal niets tho. Heb je die teksten ooit gelezen van de liedjes?


    Uiteraard. (wbw) Grote fan hiero.


    What would Emma do?