• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom is het zo eng om kennis te maken met je vriendje's beste vriendin. Hallo help

    Crossbow schreef:
    Waarom is het zo eng om kennis te maken met je vriendje's beste vriendin. Hallo help


    Lieve help. My best friend will have to hide his future girlfriend, or I'll find the damn bitch. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    oooooohmygjesuschrist krijg ik nu net een hartje binnen hfiznfpznfisnfpznofnsldnfldns


    Heaven is a place that we all have

    Hoeveel chromosomen heeft een leeuw? D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Lieve help. My best friend will have to hide his future girlfriend, or I'll find the damn bitch. :'D

    DANK JE VOOR DE GERUSTSTELLING ;;;;-;;;;

    JamesPotter schreef:
    Hoeveel chromosomen heeft een leeuw? D;

    38 Thanks to wikipedia ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bowchicawowow. HOOFDSTUK ZEVEN HERE I COME
    Nog negen te gaan woopwoop.

    ...
    Nog negen te gaan?

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 21:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    gewoon de gedachte dat ik een verjaardag heb waarbij ik in één ruimte met mijn ex moet zitten geeft me zo erg zweethanden dat ik mijn mobiel niet meer vast kan houden.

    i
    hate
    you


    i put the fun in funeral

    En dan besef je dat je zo ongeveer de meest verknipte persoon op aarde bent.


    Slightly drunk.

    Foto's van de meet en greet met Tyler Joseph terug kijken, ik voel de enthousiasme weer whiieeeeee

    Ugh. I miss you. And just when I yearn to talk to you, you disappear. Just my luck.


    The truth is out there.

    Bonafide schreef:
    gewoon de gedachte dat ik een verjaardag heb waarbij ik in één ruimte met mijn ex moet zitten geeft me zo erg zweethanden dat ik mijn mobiel niet meer vast kan houden.

    i
    hate
    you


    Ik zit bij mijn ex in de klas ;/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik zit bij mijn ex in de klas ;/


    excellent excuse to drop out and become a stripper


    i put the fun in funeral

    Post toneel depressie waarom moet dit nou

    Mijn dramadocent was tenminste wel heel lief maar disnwohwis je kan me niet zo emotioneel geladen de vakantie in sturen want nu wil ik al deze kinders blijven zien


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    EichenHouse schreef:
    (...)
    38 Thanks to wikipedia ^^


    Jij bent een held.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!