• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    JamesPotter>JamesPotter
    Hopelijk heldert dat wat op(:


    Wil je hier voortaan een topic van maken? Het is zo verwarrend als mensen veranderen, maar vooral als ze dan gelijk ook een andere pf, signature én profiel nemen pfff *gayhand*

    Dumbledory schreef:
    (...)
    ik vind dit echt zo lief. Mijn mama gaat mij gelukkig helpen en het blijkt reuze mee te vallen wat er nog moet gebeuren. Alles is al klaar en hoeft zeg maar enkel nog aan elkaar genaaid te worden. Dus dat is binnen een half uurtje wel gedaan probs. De persoon die het zou doen ligt overigens lekker in de zon :')


    IN DE ZON?! AVADA KAD *afbreekstreepje* Nouja zeg, serieus? Doe even volwassen daaro en doe gewoon jouw deel en laat ze niet letterlijk in de kou staan!
    Ah dat is erg fijn dan! Er is echt geen manier waarop we kunnen helpen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Trees schreef:
    (...)

    Wil je hier voortaan een topic van maken? Het is zo verwarrend als mensen veranderen, maar vooral als ze dan gelijk ook een andere pf, signature én profiel nemen pfff *gayhand*

    *denkt terug aan 1 april en vissenzooi* Oh, dat was een regelrechte hel op aarde.


    Slightly drunk.

    Trees schreef:
    (...)

    Wil je hier voortaan een topic van maken? Het is zo verwarrend als mensen veranderen, maar vooral als ze dan gelijk ook een andere pf, signature én profiel nemen pfff *gayhand*


    Hahahahah truee
    Na Eén april vond ik Anna terug door haar verhalen, die kan je niet veranderen. Focus je daar anders op :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dit gaat me wel lukken voor volgende week. Zelfs mét verkoudheid!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer je even je hart wil luchten in het LJH, over sommige mensen in het LJH, o god dit is verwarrend


    Slightly drunk.

    Dumbledory schreef:
    (...)
    ik vind dit echt zo lief. Mijn mama gaat mij gelukkig helpen en het blijkt reuze mee te vallen wat er nog moet gebeuren. Alles is al klaar en hoeft zeg maar enkel nog aan elkaar genaaid te worden. Dus dat is binnen een half uurtje wel gedaan probs. De persoon die het zou doen ligt overigens lekker in de zon :')


    Blij om dat te horen! *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trees schreef:
    (...)

    Wil je hier voortaan een topic van maken? Het is zo verwarrend als mensen veranderen, maar vooral als ze dan gelijk ook een andere pf, signature én profiel nemen pfff *gayhand*


    Als ik er aan denk, zal ik het doen! Sorry voor de verwarring D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Als ik er aan denk, zal ik het doen! Sorry voor de verwarring D;


    Als? ALS? Nog even en ik zal niet meer bekend kunnen zeggen in het bekend/onbekend OMDAT JIJ TE VERGEETACHTIG BENT OMDAT TOPIC TE MAKEN. Zo, ben je nu genoeg aangemoedigd door deze dreiging?

    Een week lang een Grieks toneelstuk opvoeren en rondlopen in witte kleding en een wit laken voelt als vragen om moeilijkheden maar vandaag was mijn eerste dag van ongesteldheid en nIET DOORGELEKT CAN I GET A HELL YEAH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bwugh, ik ben zo contactgestoord


    Slightly drunk.

    Wiarda schreef:
    Een week lang een Grieks toneelstuk opvoeren en rondlopen in witte kleding en een wit laken voelt als vragen om moeilijkheden maar vandaag was mijn eerste dag van ongesteldheid en nIET DOORGELEKT CAN I GET A HELL YEAH

    HELL YEAH


    Slightly drunk.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    IN DE ZON?! AVADA KAD *afbreekstreepje* Nouja zeg, serieus? Doe even volwassen daaro en doe gewoon jouw deel en laat ze niet letterlijk in de kou staan!
    Ah dat is erg fijn dan! Er is echt geen manier waarop we kunnen helpen?


    Jap. In de zon. (lief blijven, we gaan niemand Avada Kedavra-en, wel het liedje luisteren, niet gebruiken) Het was de moeder van één van mijn cosplay maatjes, die dus had gezegd "oh dat doe ik wel even". Dus mijn cosplay maatje zat ook echt zo van... "Mam wtf". Maar dit gaat goed komen! No worries. De mental support van het LJH is al heel erg fijn.


    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Blij om dat te horen! *hugs*


    *hugs back* (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahahah truee
    Na Eén april vond ik Anna terug door haar verhalen, die kan je niet veranderen. Focus je daar anders op :'D


    Ik leef voor verwarring (wbw) Ik heb nu al zin in mijn volgende naamsverandering. Ehehehehe


    Happy Birthday my Potter!

    Nog 40 volle dagen. (cat) Wat zal ik blij zijn op 24 juni. Ohgod, best day of the year. Nouja, nee dat niet. Maar wel één van de beste.