• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Time to dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb drie weken lang geleerd voor deze toets en ik heb een 5.5 en iemand die het boek een dag open heeft gehad heeft een 7. Ik kan net zo goed verdwijnen van deze wereld. Ik kan echt niks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    IK WIL MORGEN DE HELE DAG IN MIJN BED LIGGEN !!

    maar moet werken wat ik eigenlijk ook wel leuk vindt - al is het erg vermoeiend


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    HIJ ZEI NIETS EENS DOEI OMG HIJ GING GEWOON ZONDER IETS TE ZEGGEN NIET EENS TOT VOLGENDE KEER NIK NEE GEWOON HELEMAAL NIKS OMG DIT IS GEDOEMD TE MISLUKKEN


    Slightly drunk.

    Harry Potter kijken. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alles wat ik wil is chocola en boterkoek en cookie dough ijs en brownies en ikhaathormonenwantikhebgeengeld


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Alles wat ik wil is chocola en boterkoek en cookie dough ijs en brownies en ikhaathormonenwantikhebgeengeld


    Boterkoek omg. Maar we hebben besloten voorlopig niks meer in huis te halen... :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jily schreef:
    Time to dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    Echt niet, jij moet mij geruststellen tijdens de meeting! D:

    Verse eierkoeken zijn de hemel. Maar ze plakken als de tering.


    Slightly drunk.

    Wat een werk om al je ooit bewaarde foto's op sites uit te zoeken. Tumblr, 9gag, pinterest..

    Ik wil eigenlijk gewoon rustig sterven nu, ja dankjewel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oei, in de vakantie maar weer even sporten en dit dan elke week daarna proberen aan te houden. Die kilo's moeten er nu echt af o.o

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 21:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Muh, ik wil niet opgenomen worden :c I feel so down now

    Dit ziet er niet goed uit. Het doet nog 'ns zeer ook. Damn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Please, open ook het nieuwe topic als je eentje sluit.