• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jongen die voor mij fietst tegen zijn vriend: "Hé joh, dat meisje achter ons ziet er echt héél grappig uit." Zelfde jongen wanneer ik ze inhaal: "Hé, jij ziet er echt grappig uit."

    Volgens mij had ik mijn clownsneus toch echt thuis gelaten, maar hartelijk bedankt. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HE. GRABBED. MY. HAND. TODAY. BECAUSE. SOMEONE. SCARED. HIM. and he asked me to massage him and he was so cute oh my god..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Serieus, nog even en ik word uitgenodigd voor de teamuitjes van het docententeam hier op school :') ik heb echt het gevoel dat ze vergeten dat ik een leerling ben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik begin me zorgen te maken of mijn platonische ship nog wel zo platonisch is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wtf oke sorry Toob maar problemen met topvrouwen bestaan niet en feministen zijn huilebalken ??? Vriend ik ben mega prikkelbaar en je komt over als een domme kut en de laatste tijd ben je echt een onuitstaanbaar kutjoch ga weg ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ongesubde versie van aflevering een... I'll settle for that. /rolt weg om Perfect Sense te kijken/


    because i knew you, i have been changed for good

    Ga geen topics sluiten als je niet van plan bent de volgende te openen. Of zet dat in je berichtje. Je sluit ze wel vaker en maakt geen nieuwe.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    omygodomygodomygod!!!!
    GEFELICITEEEERD!!!


    THANK YOUUUUU

    Trees schreef:
    (...)

    Echt niet, jij moet mij geruststellen tijdens de meeting! D:

    Chillax. x'D
    Ik was aan het "meezingen" met een liedje. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Jily schreef:
    (...)
    Chillax. x'D
    Ik was aan het "meezingen" met een liedje. :Y)


    You scared the crap out of me (cat)

    Ik denk dat ze me gewoon echt met opzet wil tegen zitten, lolz. Not going to work. (':.


    soul made of stardust and chaos.

    Trees schreef:
    (...)

    You scared the crap out of me (cat)

    Wacht, bewijs (spoel door naar 2.48):


    Deep inside, I've never felt alive

    Jily schreef:
    (...)
    Wacht, bewijs (spoel door naar 2.48):


    Okok het is je vergeven

    Trees schreef:
    (...)

    Okok het is je vergeven

    Yay


    Deep inside, I've never felt alive

    Meh... jaloers... :c
    Ik wil ook iemand die van me houd (huil)

    En geen lulkoek met het komt allemaal wel, dat duurt te lang.. ik wil het NU :/

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 21:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.