• Hoihoi!
    Het verbaasde me dat er nog geen algemeen topic over is gemaakt, omdat de eindexamens hier in Nederland al over minder dan een maand beginnen. En aangezien ik het leuk vind om te lezen over hoe anderen de eindexamens ervaren/ervaren hebben, besloot ik om dan maar zelf het topic aan te maken.
    Ik doe volgende maand gymnasium eindexamen, NG-profiel. Scheikunde en Natuurkunde gaan superslecht bij mij, dus ik heb nog heel wat te doen deze vakantie!

    Dus, wie van jullie doen er dit jaar allemaal eindexamens? Lukt het leren een beetje bij jullie, heb je er vertrouwen in, extra tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nadine23x schreef:
    Wow jullie hebben zo hoog voor engels! Ik kom uit tussen een 5,6 en een 7,6...

    Verschrikkelijk die economische teksten trouwens.. snapte er niks van met mijn NT profiel

    Ja hè? Sommige teksten waren echt zoooo saai :c Vooral die over growth.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Ja hè? Sommige teksten waren echt zoooo saai :c Vooral die over growth.


    ja.. ik hoop op een hoge n-term.. ben bang dat ik mn gemiddelde 5,5 niet haal! :(


    Treat people with kindness

    Update: in mijn vriendengroepschat komt men erachter dat op het laks aan wordt gegeven dat er voor Engels 48 punten te behalen waren terwijl dat er in werkelijkheid 45 zijn. Dus in dat geval is mijn marge 7,8-9,8; 0,5 omhoog. Dus voor degenen die dat daar hadden berekend.... ik zou nog eens checken. (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Edderkopp schreef:
    Update: in mijn vriendengroepschat komt men erachter dat op het laks aan wordt gegeven dat er voor Engels 48 punten te behalen waren terwijl dat er in werkelijkheid 45 zijn. Dus in dat geval is mijn marge 7,8-9,8; 0,5 omhoog. Dus voor degenen die dat daar hadden berekend.... ik zou nog eens checken. (:

    Ja daar was ik ook al achter haha. Ze hadden 'm waarschijnlijk niet gewijzigd, want vorig jaar was-ie wel 48 punten :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En morgen Wiskunde, ik ga denk ik vast de kans berekenen dat ik een 6 haal.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Zowel geschiedenis als engels gingen bij mij voldoende. Morgen echter wiskunde (C) en ik ben zo bang. Ik sta een 4.7 en moet dus een 4.3 halen om te slagen, maar ik ben echt zo ontzettend slecht in wiskunde dat ik vrees dat het niet gaat lukken. Aaa ):


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wanneer zijn jullie laatste examens?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    Wanneer zijn jullie laatste examens?

    Mijn laatste is volgende week woensdag (Frans), maar er zijn mensen die aanstaande vrijdag al klaar zijn. De laatste examens zijn volgende week donderdag (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Even een vraagje hè, voor Engels heb ik minimaal een 6,4. Betekent dit dat ik 0,9 compensatiepunten heb? Dus dat ik zegmaar voor Natuurkunde een 4.6 mag halen en dan nog kan slagen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik dacht dat ze alleen met gehele compensatie punten werken, maar ik weet dit ook niet zeker.


    Stenenlikker

    Eledhel schreef:
    Even een vraagje hè, voor Engels heb ik minimaal een 6,4. Betekent dit dat ik 0,9 compensatiepunten heb? Dus dat ik zegmaar voor Natuurkunde een 4.6 mag halen en dan nog kan slagen?


    Nee, compensatiepunten krijg je alleen vanaf een 7 of hoger en dan alleen in hele punten. Ik weet niet of je met een 4,6 mag slagen, kijk even in het PTA als ik jou was.

    Oh balen. Ik dacht meer in de richting van, dat ik dan alsnog een 5.5 gemiddeld kon halen voor mijn CE.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hi guys! Ik doe geen examen maar ik wens jullie allemaal nog heel veel succes! Zijn er veel klachten? Jullie hebben meer klachten ingediend over het examen Nederlands dan vorig jaar (toen ik vwo-examen deed). How bad was it?
    Ik had een herexamen (gezakt op eentiende punt op scheikunde) maar ben toch geslaagd uiteindelijk! It'll be all okay! ;D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Mijn laatste is volgende week woensdag (Frans), maar er zijn mensen die aanstaande vrijdag al klaar zijn. De laatste examens zijn volgende week donderdag (:


    Nietusss, vrijdag is nog Spaans. Wat ik overigens niet heb.
    Ik ben donderdag klaar met als laatste aardrijkskunde.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mijn laatste is aardrijkskunde volgende week donderdag, maar verder heb ik die week alleen Duits, en deze vrijdag ben ik vrij, dus na morgen is het ergste voorbij!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.