• Hoihoi!
    Het verbaasde me dat er nog geen algemeen topic over is gemaakt, omdat de eindexamens hier in Nederland al over minder dan een maand beginnen. En aangezien ik het leuk vind om te lezen over hoe anderen de eindexamens ervaren/ervaren hebben, besloot ik om dan maar zelf het topic aan te maken.
    Ik doe volgende maand gymnasium eindexamen, NG-profiel. Scheikunde en Natuurkunde gaan superslecht bij mij, dus ik heb nog heel wat te doen deze vakantie!

    Dus, wie van jullie doen er dit jaar allemaal eindexamens? Lukt het leren een beetje bij jullie, heb je er vertrouwen in, extra tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die blik van de surveillerende docent toen ik na ruim twee uur (en als eerste) de zaal verliet bij geschiedenis :')


    Stenenlikker

    Hoe was geschiedenis? #geschiedenisloos


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jerker schreef:
    Mijn profiel editen lijkt nu leek me gisteren een beter idee dan leren voor mijn propedeuse eindexamens.

    Ik geloof dat er hier iets niet klopt.

    Kendoka schreef:
    Die blik van de surveillerende docent toen ik na ruim twee uur (en als eerste) de zaal verliet bij geschiedenis :')


    Geschiedenis was ik pas vlak voor het einde mee klaar, maar ik ken het gevoel haha, ik was na ongeveer een uur en een kwartier klaar met Engels net. De rest van de leerlingen kijkt je dan ook zo aan van "wtf doe jij"...

    Hoe gingen jullie toetsen van vandaag?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Engels ging eigenlijk best goed. Het was pittiger dan de oefenexamens, maar het ging allemaal wel oké. Nu zo de antwoorden nakijken en hopen dat het meevalt!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vond ze allebei goed te doen :')


    Stenenlikker

    Ik was na een uur of anderhalf al klaar met Frans, enkele jaren terug (o god, ik word echt oud). En inderdaad, ik werd aangekeken alsof ik ineens een buitenaards wezen was, of zo.

    Het was extra grappig dat ik later een 7,9 bleek te hebben. (cool)


    Slightly drunk.

    Eén van mijn klasgenoten en beste vrienden was na precies een uur klaar met Engels. Hem kennende heeft hij waarschijnlijk ook nog iets van een 9 ofzo :')


    For those I love, I will sacrifice

    Geschiedenis wordt tussen de 6,6 en 8,6 (ik hoopte op een 8, maar dat wordt hem waarschijnlijk niet) en Engels tussen de 7,3 en 9,3. Daarvoor heb ik tenminste een 7,5 nodig om aangenomen te worden op de studie die ik wil doen, dus de N-term moet even op zijn minst 0,2 worden. Maar dat zal toch wel? Toch? Hij was relatief best ingewikkeld, vond ik. Vergeleken met voorgaande jaren. En ik vond het echt bagger dat er zoveel teksten over economie in zaten.

    En nu ga ik aan wiskunde en tekenen. *huil* Morgen wordt echt een ramp.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hopelijk wordt de n-term 1,1 of hoger, want dan heb ik afgerond een 8 voor Engels :'D

    @Edderkopp: sowieso wordt ie hoger dan 0.2. Mijn leraren vonden hem ook pittig. Ik hoop op een n-term van 1.1 maar dat is wel heel hoog voor Engels.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    3 fouten voor Engels, dus die tien afgerond zal het wel niet worden, maar ik heb mijn best gedaan haha. Geschiedenis ging minder goed dan Engels maar volgens mij wel gewoon prima, maar die ga ik niet nakijken, omdat je daar niet echt één goed antwoord voor hebt en dan wordt ik alleen maar nerveus.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Engels ging prima bij mij, ik heb 2 of 3 fouten (afhankelijk van hoe erg ze 'waarde' vinden verschillen van 'nut' :'D) dus ik ben zeer tevreden c: Dit was wel een opluchting, want tbh gingen oude examens (op die van vorig jaar na) niet altijd even goed.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wow jullie hebben zo hoog voor engels! Ik kom uit tussen een 5,6 en een 7,6...

    Verschrikkelijk die economische teksten trouwens.. snapte er niks van met mijn NT profiel


    Treat people with kindness

    Thymbraeus schreef:
    Engels ging prima bij mij, ik heb 2 of 3 fouten (afhankelijk van hoe erg ze 'waarde' vinden verschillen van 'nut' :'D) dus ik ben zeer tevreden c: Dit was wel een opluchting, want tbh gingen oude examens (op die van vorig jaar na) niet altijd even goed.


    Ik denk dat ze nut ook wel goedrekenen, hoor!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Antigone schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze nut ook wel goedrekenen, hoor!

    Nou ja, ze willen dus nut horen, maar ik had waarde :') Maar het kan mij weinig schelen want zoveel zal het niet uitmaken op m'n eindcijfer ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.