• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Volgens mij wordt mijn humeur fantastisch morgen... :W
    Teruste Q!


    Deep inside, I've never felt alive

    Het was vermoeiend maar leuk. (: morgen nog zo'n dag haha. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ach ja, in tijden van nood is er vast wel een of andere AU op te verzinnen (wat letterlijk mijn methode is op het moment. Lukt schrijven niet, fuck it, AU).

    Ik zit nu op 6K en ben officieel van spoilervrij post-Winter Soldier territorium naar lees dit toch maar liever niet als je Civil War niet hebt gezien territorium gegaan en er komt een plot in of zo en dit hoorde een 1K hurt/comfort fluffdingetje te zijn en het loopt een beetje uit zijn voegen en ik heb morgenochtend aikido maar ik wil niet slapen voor het af is oh help


    Oh jee, een verzesvoudiging klinkt als een geval van uit de hand lopen om u tegen te zeggen. Maar er is dus wel een einde in zicht, hoop ik? Hup Jip, sprint naar die finishlijn alsof je Steve bent die achter de moordenaar van Erskine aan zit. Het maakt niet uit als je onderweg uit de bocht vliegt en door het raam van een bruidszaak crasht, want je roept gewoon sorry en springt over een manshoog hek. You got this. :Y)

    AU's opstapelen is een zeer valide tactiek. Ik denk dat ik al een andere oplossing heb, die een tikkeltje flauw is, maar wel beter dan "en toen maakten alle Avengers een groepschat zelfs al heeft waarschijnlijk geen van hen een vast telefoonnummer".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh jee, een verzesvoudiging klinkt als een geval van uit de hand lopen om u tegen te zeggen. Maar er is dus wel een einde in zicht, hoop ik? Hup Jip, sprint naar die finishlijn alsof je Steve bent die achter de moordenaar van Erskine aan zit. Het maakt niet uit als je onderweg uit de bocht vliegt en door het raam van een bruidszaak crasht, want je roept gewoon sorry en springt over een manshoog hek. You got this. :Y)

    AU's opstapelen is een zeer valide tactiek. Ik denk dat ik al een andere oplossing heb, die een tikkeltje flauw is, maar wel beter dan "en toen maakten alle Avengers een groepschat zelfs al heeft waarschijnlijk geen van hen een vast telefoonnummer".

    nee helaas niet?? ik heb er iets in gegooid wat ik niet had moeten doen maar nu is het al te laat en het leuke fluffy einde waar ik naartoe wilde werken heb ik nu stukgemaakt maar ik ben al zo ver gekomen en nu kan ik niet meer stoppen RIP eigen idee om een blije stucky bubbel te maken

    Edit: dat was niet erg coherent maar het komt erop neer dat ik het steeds meer laat groeien en nu heb ik ongeveer een einde in zicht dat ik leuk vind door mijn eigen plotpunten gewoon te negeren en er een brei van te maken en dat komt morgen want slaap

    Goedenacht (bloos)

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 1:51 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    nee helaas niet?? ik heb er iets in gegooid wat ik niet had moeten doen maar nu is het al te laat en het leuke fluffy einde waar ik naartoe wilde werken heb ik nu stukgemaakt maar ik ben al zo ver gekomen en nu kan ik niet meer stoppen RIP eigen idee om een blije stucky bubbel te maken

    Edit: dat was niet erg coherent maar het komt erop neer dat ik het steeds meer laat groeien en nu heb ik ongeveer een einde in zicht dat ik leuk vind door mijn eigen plotpunten gewoon te negeren en er een brei van te maken en dat komt morgen want slaap

    Goedenacht (bloos)


    Oh God, sterkte dan, in dat geval. Je springt niet over dat hek heen maar ramt er gewoon dwars doorheen. Ook een optie. :'D

    ---

    Ik heb nu zes afleveringen van dit seizoen gezien en drie daarvan hebben me aan het huilen gemaakt en hij heeft een kleine groene safecraCKING ROBOT VOOR HAAR GEMAAKT
    TELKENS ALS IK DENK DAT HET NIET BETER KAN

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 3:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deel van mijn kamer opgeruimd, werktitel voor verhaal waar ik blij mee ben gevonden en de proloog half uitgeschreven. Maybe I should sleep


    because i knew you, i have been changed for good

    En toen was het vijf voor vijf whoops


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rode mede is lekker. Feit. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog ff mijn dagelijkse check : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Thank you jezus, geen mooi half romeens half nederlands kind voor mij.

    Edit; nu ik dit zo zeg vind ik het ergens ook weer jammer :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik moet zeggen dat het wel oplucht om het toch aan mensen te vertellen... en nu maar hopen dat dit de juiste twee mensen waren, want mijn rug zit ondertussen al vol met messen.


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Zijn er meer mensen die er met me willen meehuilen om het feit dat we Bucky en de rest gewoon minimaal twee jaar niet gaan zien? :')

    LAAT HEM WEG GAAN! HAAT! HAAT! HAAT!

    /Notallcaps


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Note to self: niks zeggen, niks denken, want je hebt nu je moeder aan het huilen gemaakt, door te vragen of ze de pianomuziek van The Little Mermaid herkende en ze vervolgens tegen je uitviel en je toen zei dat je wel weer in stilte door zou schrijven. Goed bezig. Echt de situatie thuis is helemaal niet fucked up hoor. Helemaal niet.


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    En dan weet je niet hoe je je plot moet uitwerken


    Slightly drunk.