• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik verveel mezelf zo erg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    QQQIIIIIIINNNGGG negeer me niet D:


    What would Emma do?

    Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen in mijn omgeving gaat samen wonen en mijn vriend wilt niet eens met mij mee op vakantie. Om te janken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fucking kutlijn.

    "Laat je stress thuis, neem De Lijn!"

    Eerder

    "Neem De Lijn en kom met een burn-out thuis!"


    Queer zijn is gewoon alles

    En de volgende film is pas over twee jaar. TWEE JAAR. Are you kidding me?!
    Ik wil meer Bucky. :c

    Doei Q.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En nu ben ik verdrietig, omdat ik één van mijn personages verdrietig heb gemaakt. Misschien weet ik iets te goed hoe ze zich voelt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Froyo schreef:
    Doei Q.


    Nee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoewel ik graag verder wil schrijven aan dit verhaal, is mijn concentratie moeilijk te vinden. Toch heb ik nu 200 woorden en ga ik niet eerder naar bed dan dat ik het hoofdstuk af heb!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ARGH. Dit gaat zo letterlijk nog twee uur duren. EN IK MOET MORGEN FRIS EN FRUITIG OP MIJN WERK ZIJN.
    Oh well. Alles voor mijn doel van NaNo :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom gaat het verhaal waar ik aan hoor te schrijven nou echt in een slakkentempo en een verhaal dat een one shot ding had moeten worden met 5K in twee dagen ik haat dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fem & Frou: ik hou van jullie.
    Masters of Chaos *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Zijn instagram though <3333

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahah okay! Dan laat ik hem nog even leven, maar ik weet niet voor hoe lang;)


    Edit: Sorry Inge, hond is overleden. I am so sorry.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.