• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    Negentig procent zeker dat Froukje de hondenmoordenaar is maar pin me er niet op vast want deze truc is zeer cru

    // edit ik ben dus ook totaal vergeten waarvoor ik ook al weer kwam om mijn hart over te luchten


    De hond heette Sam en leeft eigenlijk nog. Alleen zijn baasje is een beetje gewond


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    jA SHIT NU WEET IK HET OOK NIET MEER


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Negentig procent zeker dat Froukje de hondenmoordenaar is maar pin me er niet op vast want deze truc is zeer cru

    // edit ik ben dus ook totaal vergeten waarvoor ik ook al weer kwam om mijn hart over te luchten


    De hond heette Sam en leeft eigenlijk nog. Alleen zijn baasje is een beetje gewond


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Angewomon schreef:
    (...)
    Je moet nog wel wat aan je forumberichten werken. Daaraan zag ik het :P


    Waar heb je het over D;

    [EDIT] Er is niets mis met mijn forumberichten?

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 23:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Waar heb je het over D;

    O god (nerd) I like this a lottle.

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 23:07 ]

    Ik weet dat ik mensen teleurstel, omdat ik het vaak druk heb, ik weet dat ik veel te veel doe en ik voel mij er schuldig over elke keer als ik mensen laat wachten of niet kan komen. Is dit dan mijn straf? Dat ik niet eens meer mijzelf durf te zijn? Niet eens hier?


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Angewomon schreef:
    (...)
    Je moet nog wel wat aan je forumberichten werken. Daaraan zag ik het :P


    Waar heb je het over D;

    [EDIT] Er is niets mis met mijn forumberichten?

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 23:10 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik snap niet wat er zo leuk is aan dat personage en ik zal het ook nooit kunnen begrijpen :')


    Caution first, always.

    Laat ons hopen dat er niet teveel fouten in die tekst staan, anders is het nogal een afgang.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tijd om mijzelf in slaap te huilen en te hopen dat ik mij morgen beter voel.


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Nou, ik vind een 15.5/20 voor een test waar ik geen halve minuut naar gekeken heb (volgens mij lagen die bladers zelfs nog ergens in Verweggistan), zelfs al zijn het maar tenses, best OK.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Life goals. Ik ben aan het fucken met mindfuckers. Muhahaha. *O*

    Jullie maken het me ook gewoon vet makkelijk, guys. ULTIMATE USERNAME GOALS x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoop dat hij de nacht goed doorkomt. Wees sterk (over)opa <3



    Ik zal mijn oma even vragen hoe het met hem was toen ze hem opzocht in het ziekenhuis vanavond.

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 23:47 ]

    Zieke hersenen bedenken zieke plannen.


    What would Emma do?

    Monesi schreef:
    Laat ons hopen dat er niet teveel fouten in die tekst staan, anders is het nogal een afgang.


    *te veel

    Sorrysorrysorry Leah, ik kon 'm echt niet laten liggen. :'D

    Misschien zou ik beter gaan slapen in plaats van nog een uur te lezen en morgen weer doodmoe te zijn. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.