• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    oke jip focus we gaan dit afronden want ik zweer als dit opeens een uitgebreide 30K fic wordt hak ik je vingers eraf

    update: en we hebben het punt bereikt waarop het langzaam Extreem OOC wordt oh help

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 23:49 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eindelijk af en woah, wat een lang hoofdstuk voor mijn doen, hahah. Ik had hem meer dan 1000 woorden, maar besloot de laatste zin weg te laten. Een cliffhanger is leuker ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mijn oma ging het heel slecht met haar vader. Gelukkig slaapt hij nu eindelijk en ik hoop echt voor hem dat hij goed slaapt en morgen weer wakker wordt. En dat hij weer bovenop deze longonsteking komt.

    aaaah Captain America Civil War was zo'n goede film!!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alright. Ik ga een "kortverhaal" schrijven. Van waarschijnlijk ongeveer 50K. Ben nu al op 26K -.-"
    Maarja, een "boek" heeft bij mijn standaard minimaal 100K. My standards :W


    Deep inside, I've never felt alive

    mijn pf beschrijft mijn mood nu echt; Bucky feels maar ook boosheid.

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 0:37 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom de fuck ga ik na een marathon van 14.5 uur nog een keer naar Civil War


    Caution first, always.

    Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is zo fantastisch.


    What would Emma do?

    Ik heb nu vijf stukken maar GEEN VOLGORDE en het is nog steeds bijna alleen conversatie WAAROM INGE
    + Milde hekel aan alles wat ik schrijf vandaag want het loopt net niet lekker hoe vaak ik ook opnieuw begin, maar ik kan desondanks niet stoppen en dat is een heel nieuw soort marteling. Waarom wereld


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga maar slapen want mijn boosheid levert ook niets goeds op...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    Ik heb nu vijf stukken maar GEEN VOLGORDE en het is nog steeds bijna alleen conversatie WAAROM INGE
    + Milde hekel aan alles wat ik schrijf vandaag want het loopt net niet lekker hoe vaak ik ook opnieuw begin, maar ik kan desondanks niet stoppen en dat is een heel nieuw soort marteling. Waarom wereld

    'wat gebeurt er en waarom schrijft dit zo raar'-five. :W Ik heb geen idee meer wat ik aan het doen ben op dit punt, maar ik sta luid aan de zijlijnen voor je conversatiefic te juichen. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Berenburg en Melatonine. Truste


    26 - 02 - '16

    Wees sterk. Het komt hopelijk allemaal weer goed. <3

    Wiarda schreef:
    (...)
    'wat gebeurt er en waarom schrijft dit zo raar'-five. :W Ik heb geen idee meer wat ik aan het doen ben op dit punt, maar ik sta luid aan de zijlijnen voor je conversatiefic te juichen. *O*


    Ik ben magere millimeters verwijderd van "fuck it, sms-fic is ook een serieuze literatuurvorm" want dat zou ZOVEEL problemen oplossen maar het zou ook nogal in strijd zijn met het onderliggende doel, wat juist was te zorgen dat er geen telefoons nodig zouden zijn voor communicatie omdat ze naast elkaar staan. Ugh. (cat)
    Wel ook heel veel bemoedigend gezwaai met pompons (ik typte tampons, wtf) voor jou, overigens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben magere millimeters verwijderd van "fuck it, sms-fic is ook een serieuze literatuurvorm" want dat zou ZOVEEL problemen oplossen maar het zou ook nogal in strijd zijn met het onderliggende doel, wat juist was te zorgen dat er geen telefoons nodig zouden zijn voor communicatie omdat ze naast elkaar staan. Ugh. (cat)
    Wel ook heel veel bemoedigend gezwaai met pompons (ik typte tampons, wtf) voor jou, overigens.

    Ach ja, in tijden van nood is er vast wel een of andere AU op te verzinnen (wat letterlijk mijn methode is op het moment. Lukt schrijven niet, fuck it, AU).

    Ik zit nu op 6K en ben officieel van spoilervrij post-Winter Soldier territorium naar lees dit toch maar liever niet als je Civil War niet hebt gezien territorium gegaan en er komt een plot in of zo en dit hoorde een 1K hurt/comfort fluffdingetje te zijn en het loopt een beetje uit zijn voegen en ik heb morgenochtend aikido maar ik wil niet slapen voor het af is oh help


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.