• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit is toch niet gezond? O.o
    Wat heb ik :') Muggenbulten zijn het niet, want het waren rode bulten, maar door het krabben zijn ze wit. Dit heb ik dus sinds eergister nadat mijn jongste kat bij me heeft gelegen in bed.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 12:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ahhh Yolandapanda, jij mag altijd meedoen.
    (headbang) (banana) (joehoe)


    Yaay! c:

    (dance) (baby) (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uitslovers (cat)
    Ik heb een grote liefde voor de pedo-smiley die ik niet meer kan gebruiken. Deze komt wel in de buurt tho: (cool)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 12:53 ]

    Ik wil ook GM :c Dan ga ik spammen met de batman smiley. Al wil ik dan ook een Iron Man smiley. En eigenlijk alle Avengers en Justice League helden. That'd be pretty damn sweet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    (alien)(gsm)(finger)(cop)(headbang)(kitty)(banana) < Deze zie ik eigenlijk nooit voorbij komen. Ik vind trouwens ook dat het wel weer eens tijd is voor nieuwe smileys. (fish)

    Chester wordt deze maand alweer 6 jaar. Wel op de operatiedag van opa, maar ja... Als opa weer kankervrij is is het dubbel feest.

    Nu nog weten wat ik voor mijn lieve kat ga kopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    (alien)(gsm)(finger)(cop)(headbang)(kitty)(banana) < Deze zie ik eigenlijk nooit voorbij komen. Ik vind trouwens ook dat het wel weer eens tijd is voor nieuwe smileys. (fish)


    Laten we een suggestie topic openen voor nieuwe smileys en die desnoods al ontwerpen want serieus, als er Avengers smileys komen, dan neem ik GM.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EichenHouse schreef:
    Dit is toch niet gezond? O.o
    Wat heb ik :') Muggenbulten zijn het niet, want het waren rode bulten, maar door het krabben zijn ze wit. Dit heb ik dus sinds eergister nadat mijn jongste kat bij me heeft gelegen in bed.



    Netelroos I guess. Allergische reactie. Heb ik ook ooit gehad


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chocolate Brioche Flower here I comeeeee :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Laten we een suggestie topic openen voor nieuwe smileys en die desnoods al ontwerpen want serieus, als er Avengers smileys komen, dan neem ik GM.

    Oh yes. Avengersmileys moet een ding worden.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Netelroos I guess. Allergische reactie. Heb ik ook ooit gehad


    Wat is er aan te doen? Het jeukt echt als de pest D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Wat is er aan te doen? Het jeukt echt als de pest D:


    Ik had het over mijn hele lichaam (echt overal. Ook in mijn gezicht en onder mijn voeten) en omdat ik moeite kreeg met ademen ging ik naar de dokter. Het is niet schadelijk, maar er is ook niets aan te doen. Ik kreeg een middel mee (ben even de naam kwijt) en dat zorgt ervoor dat je witte bloedcellen even stoppen met werken, zodat mijn afweer dus ook tijdelijk stopte.
    Tegen de jeuk en pijn kreeg ik Levomentol carbomeerwatergel mee, wat heel verkoelend aanvoelde en waardoor ik tijdelijk geen jeuk meer had. Ik kreeg op donderdag de eerste bult, zaterdag was ik een en al framboos en maandag was het weg en ben ik weer naar school gegaan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 13:14 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik had het over mijn hele lichaam (echt overal. Ook in mijn gezicht en onder mijn voeten) en omdat ik moeite kreeg met ademen ging ik naar de dokter. Het is niet schadelijk, maar er is ook niets aan te doen. Ik kreeg een middel mee (ben even de naam kwijt) en dat zorgt ervoor dat je witte bloedcellen even stoppen met werken, zodat mijn afweer dus ook tijdelijk stopte.
    Tegen de jeuk en pijn kreeg ik Levomentol carbomeerwatergel mee, wat heel verkoelend aanvoelde en waardoor ik tijdelijk geen jeuk meer had. Ik kreeg op donderdag de eerste bult, zaterdag was ik een en al framboos en maandag was het weg en ben ik weer naar school gegaan.


    Oké, ik ga morgen dan even de dokter bellen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iroquois schreef:
    Ik wil ook GM :c Dan ga ik spammen met de batman smiley. Al wil ik dan ook een Iron Man smiley. En eigenlijk alle Avengers en Justice League helden. That'd be pretty damn sweet.

    Ik wil je wel goldmember geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Oké, ik ga morgen dan even de dokter bellen c:


    Zo zag het er bij mij uit:



    Waarom heb ik maar een halve foto? lol

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 13:21 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!