• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Trees schreef:
    (...)

    Het klonk alsof ze ze zich niet zo mócht voelen omdat ze een vriend heeft. (;


    Ohja? Oh, niet zo bedoeld in ieder geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En ik word weer compleet genegeerd. Leuk

    Wiarda schreef:
    niet zeker of ik nou alles tegelijkertijd online wil gooien en Quizlets eens per dag norm bij voorgeschreven verhalen uit het raam wil smijten of juist die traditie wil behouden en de lol wat langer wil uitrekken

    Ik zou het in één dag uitlezen

    Brand in de hel, kutkind. Als ik vrolijk ben hoef je me niet te trappen, klootzak. Geen excuus dat je PDD-NOS hebt, bitch.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    Brand in de hel, kutkind. Als ik vrolijk ben hoef je me niet te trappen, klootzak. Geen excuus dat je PDD-NOS hebt, bitch.


    Wat was je aan het doen toen je zo vrolijk was? Misschien was hij wel overprikkeld door iets wat je deed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe werkt schrijven


    Caution first, always.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Wat was je aan het doen toen je zo vrolijk was? Misschien was hij wel overprikkeld door iets wat je deed.


    Ik was alleen blij omdat er een bepaald nummer opkwam, hij zag dat, en hij trapte me. Maar hij zit me sowieso al het hele weekend te bijten/trappen/slaan

    //

    Oh God, nu heb ik het weer gedaan.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Superstitiously
    Like a birthday dream
    Don't say it out loud


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Transmissions schreef:
    (...)

    Ik was alleen blij omdat er een bepaald nummer opkwam, hij zag dat, en hij trapte me. Maar hij zit me sowieso al het hele weekend te bijten/trappen/slaan

    //

    Oh God, nu heb ik het weer gedaan.


    Hmm, dat is wel heel raar ja. Heb je al geprobeerd te praten met hem? Of hebben je ouders dat al geprobeerd? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Hmm, dat is wel heel raar ja. Heb je al geprobeerd te praten met hem? Of hebben je ouders dat al geprobeerd? ^^


    Zowel ik als mijn ouders hebben het vaak genoeg geprobeerd, helaas luistert hij vaak niet of "vergeet" hij dingen die besproken zijn.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    (...)

    Zowel ik als mijn ouders hebben het vaak genoeg geprobeerd, helaas luistert hij vaak niet of "vergeet" hij dingen die besproken zijn.


    Dat vergeten heb ik ook heel erg. Ik heb zelf namelijk ook ASS en dat komt me heel bekend voor. Het is gewoon zo dat je dan te veel informatie in een keer binnen krijgt, waardoor je eigenlijk plaats maakt voor alleen het laatste wat gezegd is, maar dit zelfs moeilijk onthoud.

    Ik weet verder ook niet zo goed wat ik kan zeggen om te helpen. Krijgt hij hulp bij een psycholoog of dergelijke?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wist dat binnen blijven slimmer was
    Toch heeft de buitenlucht me wel even goed gedaan


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Examens zijn funest voor het schrijven. Ik ben bijna vergeten hoe mijn personages waren. Ithilwen? Hoe wat? Nou ja, die is ook al heel oud. Maar toch. Sorry Belle, dit word een ramp lol.

    // Nu snap ik ook meteen waar al die reacties vandaan kwamen, whoops c':

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 16:46 ]

    Ik krijg de neiging om te schreeuwen om het te laten stoppen, omdat het mij pijn doet, maar dat is asociaal. Ik haat leven soms echt zo erg.


    Happy Birthday my Potter!