• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "How many scars did we justify because we loved the person holding the knife?" - this is so beautiful and sad.

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 22:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)
    Draagt ze misschien een vlooienbandje of zo? Misschien dat het daar een allergische reactie op kan zijn. Ik krijg in ieder geval ook altijd bultjes van honden en katten, maar als je het voor de oudste kat niet hebt...

    @ Inge I KNOW HIJ IS EINDELIJK BIJNA AF EINDELIJK DE ECHTE FINISHLIJN IN ZICHT


    Nee, hij komt buiten en hij kan zichzelf verhangen als hij er een om heeft. Hij krijgt wel pipetten of zo, maar ik heb daar nooit last van gehad. Ik ga kijken wanneer de bulten weg zijn, of ik het weer krijg als ik de kleine bij me in bed neem, want dan ben ik gewoon allergisch voor hem ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aching to write this fic but meh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vanmiddag: Ik ga vandaag al mijn berichten op Q lezen (en beantwoorden).
    Ik nu: Ow, shit, weer niks gelezen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ugh I love age of ultron way too much. All the feels. Ze zijn veel te leuk allemaal samen als een team en alles.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn blaas is veel te klein. Of ik moet minder drinken..

    hET IS AF EINDELIJK GODDANK


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het gaat nog steeds niet zo goed met mijn opa helaas. Ik hoop echt echt echt dat hij het overleeft. Lullig om na je verslikken in koffie een longontsteking te krijgen.

    Bed tijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mischief Managed


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I am interested in what works,
    And what is beautiful,
    Let's mix the two and watch it grow


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Scroll je door 9gag, kom je zo'n post tegen over dat 3-jarigen nu weten hoe ze computers aan moeten zetten en dergelijke en dat hij als 3-jarige modder at. Okay cool, nu voel ik me even mega slim want als 3-jarige wist ik toch wel al iets meer dan dat. Mijn ego is ook weer gestreeld :Y)

    #mostarrogantpostoftoday


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik begrijp het. Je mobiel is belangrijker dan je eigen kind. Oké pap, weet ik dat ook weer (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen zin in maandag en ik weet wel dat het eerst nog zondag is, maar ik heb ook niet echt zoveel zin in morgen.


    <3

    hoe werken story layouts ook al weer ik heb hier geen geduld voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.