• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Zo zag het er bij mij uit:



    Waarom heb ik maar een halve foto? lol


    Wow. Nee, zo heb ik het niet gelukkig o.o
    Dat moet echt veel jeuk en pijn hebben gedaan. Mijn armen doen al zeer van het krabben..
    Maar dat van mij zijn gewoon bulten, dat van jou lijkt wel een soort uitslag of zo. Of begon het bij jou ook zo?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 13:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Wow. Nee, zo heb ik het niet gelukkig o.o
    Dat moet echt veel jeuk en pijn hebben gedaan. Mijn armen doen al zeer van het krabben..


    I died. Ik liep continu te huilen en liggen/zitten/staan alles deed zeer

    Bij mij begon het ook met bulten ja. Op mijn knie was de eerste

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 13:24 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chaerin schreef:
    (...)
    Ik wil je wel goldmember geven.


    Dat hoeft echt niet hoor c: Ik ga zelf wel sparen. Doe ik ook nog eens iets anders met m'n geld dan voedsel kopen :'D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    I died. Ik liep continu te huilen en liggen/zitten/staan alles deed zeer

    Bij mij begon het ook met bulten ja. Op mijn knie was de eerste


    Oh god, nu ben ik bang, hahah. Nu ga ik echt bellen morgen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Oh god, nu ben ik bang, hahah. Nu ga ik echt bellen morgen xd


    Ze kunnen er niets aan doen hoor. Ik moest ook maar gewoon wachten.Ik kreeg dat spul alleen mee omdat ze dachten dat mijn luchtpijp ook dik begon te worden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ze kunnen er niets aan doen hoor. Ik moest ook maar gewoon wachten.Ik kreeg dat spul alleen mee omdat ze dachten dat mijn luchtpijp ook dik begon te worden

    Ah oke, maar alsnog wil ik er even naar laten kijken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn, wat is het leven toch messed up. Soms weet ik echt niet meer hoe we hieruit gaan komen en ik ben nog niet eens twintig :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is echt zo'n dag dat ik niet wakker kan worden. Aka ik zal ook niets productiefs kunnen doen vandaag. Hoe irritaaaant.

    Zucht, waarom ben ik zo'n idioot?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ugh, de jeuk D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is mij wel duidelijk wat de mensheid tegenwoordig belangrijker vindt. Ik wilde dat ik zo hard kon zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik had het over mijn hele lichaam (echt overal. Ook in mijn gezicht en onder mijn voeten) en omdat ik moeite kreeg met ademen ging ik naar de dokter. Het is niet schadelijk, maar er is ook niets aan te doen. Ik kreeg een middel mee (ben even de naam kwijt) en dat zorgt ervoor dat je witte bloedcellen even stoppen met werken, zodat mijn afweer dus ook tijdelijk stopte.
    Tegen de jeuk en pijn kreeg ik Levomentol carbomeerwatergel mee, wat heel verkoelend aanvoelde en waardoor ik tijdelijk geen jeuk meer had. Ik kreeg op donderdag de eerste bult, zaterdag was ik een en al framboos en maandag was het weg en ben ik weer naar school gegaan.

    Corticosteroïden? NSAID's?


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)
    Corticosteroïden? NSAID's?

    Sowieso ga ik geen NSAID's nemen, want m'n ma is daar allergisch voor en ik weet niet of ik dat ben ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb niet bepaald behoefte om bij mijn zusje en haar vriendje aan tafel te zitten voor een uur. Laat mij maar mooi op mijn kamer brood eten.

    Tijd om te douchen en in ieder geval weer een poging te doen tot deze dagen iets beter te besteden dan letterlijk alleen maar eten en met mijn laptop in bed hangen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.