• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iroquois schreef:
    (...)

    Dat hoop ik c: Het scheelt dat ik niet van plan brn het online te gooien. Zo staat er tenminste ook geen druk achter. Het is alleen wel weer te hopen dat er daardoor niet te weinig druk achter staat waardoor ik het niet verder ga schrijven. Daar heb ik namelijk ook een handje van :')

    Dat is zeker al een hele last van je schouders; het niet hebben van die druk, maar te weinig is inderdaad ook niet goed, nee. Anders probeer je iets van een vast schema? eens in de x dagen een stukje schrijven? Zo ben ik ooit begonnen, en het hielp mij toen heel erg. Het is een simpele, maar misschien hulpvolle tip.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik vind het echt superlief van je en ik zal er in dat geval even overna denken c:

    Is goed hoor. Denk er maar even over na c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mentys schreef:
    (...)
    Dat is zeker al een hele last van je schouders; het niet hebben van die druk, maar te weinig is inderdaad ook niet goed, nee. Anders probeer je iets van een vast schema? eens in de x dagen een stukje schrijven? Zo ben ik ooit begonnen, en het hielp mij toen heel erg. Het is een simpele, maar misschien hulpvolle tip.


    Oh dat is wel een goeie ja. Dankje!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat mijn lichaam en keel zich maar weer snel beter voelt, want het doet zijn werk niet goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I feel like shit and I'm going to feel even shittier if this is all the sleep im getting tonight.


    kindness is never a burden.

    Ja, wat een goed idee om nu nog wakker te zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ow wauw... repen chocolade, negenzoenen, gummybeers, voetmassage en savonds mij nog sterker in een omhelzing trekken dan normaal...

    Ik heb echt een geweldig vriendje als ik maandelijks feest heb hahaha.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nou ja eh, je brengt me altijd naar stage. En dan vindt je het gek dat ik dat nu ook verwacht? Als je dat nou de avond vantevoren zegt hou ik daar rekening mee met mijn wekker zetten..

    Ik kan niet wachten tot het 1 uur is en ik terug in mijn bed kan kruipen. I obviously look fabulous though with my Hillywood beanie :Y) :W


    Happy Birthday my Potter!

    Oeps iets te lang geslapen

    Jafar schreef:
    Ik kan niet wachten tot het 1 uur is en ik terug in mijn bed kan kruipen. I obviously look fabulous though with my Hillywood beanie :Y) :W


    Fotooo


    OTOFT: shit man, die heksenjurk is fabulous. Maar aan de andere kant wil ik graag naar MPS gaan in eigen gekochte kleding. Anderd voelt t op de een of andere manier toch niet echt ofseu. Ik weet niet. :<

    &Seriously, die man moet niet iedere dag langskomen. Haat! :c

    & What. The. Voldiewol.
    Men reageert helemaaaal niet op mijn vertrek en zelfs de dirigent negeert me. En nu vraagt een van hen hoe t gaat? Donder op. D:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 10:12 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Just when you think that you're alright,
    I'm calling out from the inside,
    I never hurt anyone,
    I never listen at all


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben echt veel te blij met mijn nieuwe naam. :')


    What would Emma do?

    Straks het derde paar oppaskindjes ontmoeten en volgens mijn moeder zijn het draakjes en ik weet niet zeker of ik daar nou blij of helemaal niet blij mee ben maar either way ik ben een nerveuze oppas


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voiles schreef:
    Ow wauw... repen chocolade, negenzoenen, gummybeers, voetmassage en savonds mij nog sterker in een omhelzing trekken dan normaal...

    Ik heb echt een geweldig vriendje als ik maandelijks feest heb hahaha.


    I'm gonna steal him.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt