• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens passeerde ik Jens en Ava. Jens vraagt of ze ontslagen is waarop ik ja knik. "Ze willen nu enkel mij af en toe controleren aangezien ze nu denken dat ik gek ben, maar voor de rest ben ik ontslagen," zeg ik "en inderdaad dat werd tijd," .


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'En wat ga je nu doen?' Vraagt Jens.

    Langste stukje ooit.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ik ga uitzoeken wat er mis aan me is," antwoord ik " Er gebeurde namelijk wat raars in het ziekenhuis,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Gaat Jens naar mijn huis of belt hij naar mijn huis?

    Lisa

    Ik zit nog steeds op de bank er is echt niks op tv. Ik aai Spike van kop naar staart en geef haar een snoepje. Ik kijk naar mijn dolk. Wat Regina ook van plan is ik kom erachter en hou haar tegen. Ik heb het idee dat er meer aan de hand is dan alleen het hart van Graham.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 10:53 ]

    Jens Potter

    Zonder tegen Ellie te zeggen wat ze gingen doen, liepen ze naar Lisa. Jens belde aan... En hij hoorde geblaf.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 11:01 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer Jens zonder iets terug te zeggen vertrekt, kijkt ze hem met een bitchy gezicht na. Snel daarna loopt ze boos weg. "Waarom vraag je in hemelsnaam iets als je toch gaat negeren," mompel ik tegen mezelf als ik naar het park loop. Eenmaal aangekomen hoor ik mijn telefoon beep-en. Ik zie gauw daarna een bericht van mijn vriendin in Cyprus, Xenia.
    Hi, hoe gaat het?.
    Glimlachend antwoord ik dat het beter kan en dat ik nog geen vrienden heb. Dat is namelijk waar, ik had enkel bezoek omdat het nieuws was dat ik was aangevallen. Ook is het duidelijk dat normale mensen duidelijk een aparte groep is want volgens mijn gevoel hebben ze allemaal aparte Groepen. Vervolgens hoor ik weer stemmen in mijn hoofd, ik krijs het uit als er iemand wordt gedood in de scène. Wat is er met mij aan de hand. Waarom zie ik altijd het wanneer mensen sterven? Waarom gil ik zo hard dat de hele stad mij kan horen? Vervolgens weet ik het, ik ben geen mens, maar een Banshee, iemand die weet wanneer mensen sterven en stemmen horen.

    Ellie weet nu dat ze een Banshee is.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 11:19 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    eigenlijk was het de bedoeling dat Ellie mee kwam, maar dit is ook goed?

    Ik
    ga naar een verjaardag.

    doesn't matter, dit stukje is ook belangrijk voor Ellie, ze weet namelijk nu dat ze een Banshee is. Misschien kunnen jullie doen alsof je die gil hoorde.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Kan je nog snel iets schrijven? Anders verveel ik me... Ik heb wel schoolwerk enzo maar toch...


    Ik vind het wel erg voor Ellie dat ze eigenlijk niemand heeft maar toch iedereen zijn aandacht trekt door te gillen ;)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 11:23 ]

    Kan jij eerst dan? Want het laatste stukje was van mij en 2x op rij is apart.


    En gillen ,tja that's a Banshee thing

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 11:25 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Er doet niemand open, wat Jens raar vond. Hij wist waar Ellie naartoe was gelopen en ging ze zoeken. Hij vond ze maar ze was bezig met haar gsm.

    Waar is Ava?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Heel eventjes nadat Ellie van de schik bekomen was, zag ze Jens alweer. "Hoi," zegt ze "hoorde je toevallig daarnet een gil?". Hopelijk hoorde hij niks.

    Geen idee, maar dit topic is bijna vol.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Hoorde je toevallig daarnet een gil?" Vroeg ze. Jens vond het raar, maar hij antwoorde. "Ja, ik heb wel iets gehoord, maar volgens mij is dat normaal in de buurt van een ziekenhuis..."



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer hij antwoorde dat hij wat hoorde, vloek ik lichtjes in het Grieks. "Diegene kan dan wel hard gillen," zeg ik dan in de hoop dat hij niet erachter komt dat ze een Banshee is, maar dan ziet ze in haar ogen dat er veder op iemand wordt vermoord waardoor ik weer het uitkrijs. "Er wordt iemand verderop gedood," zeg ik terwijl ik ren richting de plek die in mijn ogen zag.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina