• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Snack schreef:
    Wauw nu voel ik me ellendig omdat ik de herdenking ben vergeten. I'm such a disappointment.


    Dat is niet iets om je ellendig over te voelen. Je mag de doden altijd herdenken. Het hoeft niet per se op één bepaald moment. Je kan het nu ook zelf doen. Dat maakt niks uit. Het gaat er vooral om dat je nooit vergeet wat haat aan kan richten en je altijd moet strijden voor liefde, gelijkheid en vrijheid voor iedereen. Daarom herdenken we dit soort dingen en daarnaar handelen is veel belangrijker dan die twee minuten stilte. Het feit dat je je daar ellendig over voelt zegt al genoeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Trees schreef:
    (...)

    Oh dat ja, walgelijk. Ik vind de haat jegens Moslins ook ongelofelijk, maar dit is ook heel erg. Respectloos.

    In mijn ogen zijn dat ook twee verschillende dingen. Natuurlijk vind ik de haat tegen gekleurde mensen (alle mensen trouwens die erbuiten vallen) verschrikkelijk, maar er worden nu dingen door elkaar gehaald dat helemaal niet nodig is. Er is toen ook zo'n feed voorbij geweest van zo'n gast die de woorden perfect beschreef in dezelfde mening die ik heb. Ik heb er even naar gezocht en dat is dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whoop zo snel. Morgen maar even foto's nemen en kijken hoe hij eruit ziet in daglicht maar ik ben nu al verliefd ghehehe


    Happy Birthday my Potter!

    Eigenlijk moet dit wel vanavond nog af. Oeps. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shangela schreef:
    (...)
    In mijn ogen zijn dat ook twee verschillende dingen. Natuurlijk vind ik de haat tegen gekleurde mensen (alle mensen trouwens die erbuiten vallen) verschrikkelijk, maar er worden nu dingen door elkaar gehaald dat helemaal niet nodig is. Er is toen ook zo'n feed voorbij geweest van zo'n gast die de woorden perfect beschreef in dezelfde mening die ik heb. Ik heb er even naar gezocht en dat is dit dus.


    Ik heb daarnet ook de krans gedragen in de Amersfoortse dodenherdenking en dat was heel indrukwekkend. Vooral omdat het Godsdiensten overlapt, er werd zowel gesproken over een Joodse man als een Christelijke die samen in een huis leefden. 4 Mei boycotten is respectloos tegenover iedere Godsdienst, dan gaat het helemaal niet meer om een of andere "payback"actie vanwege een paar haters.

    Ik had dat glas drank niet zo snel moeten opdrinken...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sometimes I really wonder if it wouldn't be better if I'd be dead. I haven't been really happy for a long, long time and it doesn't feel like that will ever change.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je komt hier alleen maar om te zeiken en voor de rest negeer je ons. Donder op.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Begin me slecht te voelen... Volgens mij ben ik in 1 schooljaar nog nooit zo vaak ziekig geweest. Niet normaal. Maar komt sowieso door alle stress van de afgelopen paar maanden.

    Ik ga echt helemaal stuk. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat haat haat haat die sigaren. Mijn deur was net tien seconden open en nu stinkt mijn hele kamer, terwijl er alsnog een dichte deur en een hele verdieping tussen mij en de sigarenroker zaten. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zopiclon; mijn redder in nood.


    26 - 02 - '16

    Het eerste wat ik morgen ga doen is de badkamer schoonmaken. Holy shit wat is het hier vies. Dikke kalkaanslag in het bad, de wc en gootsteen. Haren overal en vieze stofhoopjes..

    Godverdomme niemand zou me missen. Ik zou mezelf ook niet missen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 0:15 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    Godverdomme niemand zou me missen. Ik zou mezelf ook niet missen.


    Don't say that
    Er zijn altijd mensen die je wel zullen missen
    Ookal denk je zelf van niet


    "It means no worries, for the rest of your days"