• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Goed, oké, misschien een beetje confronterend om erachter te komen dat ik niemands nummer één ben, maar het is wel behoorlijk prettig om in ieder geval met iemand te kunnen delen dat ik al best een tijdje echt "beter" voel, in de zin van officieel depressie-af. Owned it, beat it, chopped it up and ate it. Dan nog altijd liever de gelukkige nummer één van mezelf dan de nummer één van een ander en ziek zijn. Bovendien; nummer twee van een hoop mensen, dan voel je je toch ook best aardig geliefd. c:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 0:33 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, was zo niet gezellig vandaag. Ik kom voor jou hierheen en je doet alleen maar spellen. Dan wil ik het gezellig maken en intiem zijn en dan ben je moe. Anders ga je eerder naar boven, voordat je te moe bent. Ik keek hier de hele dag al naar uit. Leuk weer dit.

    Un--fucking--believable.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shazi schreef:
    Sometimes I really wonder if it wouldn't be better if I'd be dead. I haven't been really happy for a long, long time and it doesn't feel like that will ever change.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Goed, oké, misschien een beetje confronterend om erachter te komen dat ik niemands nummer één ben, maar het is wel behoorlijk prettig om in ieder geval met iemand te kunnen delen dat ik al best een tijdje echt "beter" voel, in de zin van officieel depressie-af. Owned it, beat it, chopped it up and ate it. Dan nog altijd liever de gelukkige nummer één van mezelf dan de nummer één van een ander en ziek zijn. Bovendien; nummer twee van een hoop mensen, dan voel je je toch ook best aardig geliefd. c:


    (Stil maar zeer trots gejuich uit de buurt van Groningen. Jip 1, nare dingen 0, eff yeah. (bloos))

    -

    Inge je moet morgen om uiterlijk half negen op en dan een hele dag actief zijn dus gA SLAPEN


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bye bye Rhodos


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Harry Potter herlezen was een goed idee c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Huilen dat mijn vriend altijd inhet midden van het bed gaat slapen en 's nachts steeds dichterij me gaat liggen zodat ik op mijn rug moet liggen door ruimtegebrek en alles me zeer gaat doen. Hem wakker maken heeft geen zin, want hij schuift toch niet op. Ugh, ik haat dit zo erg. Het liefst was ik weer thuis. En dat al na een paar uurtjes hier. Het was ook wel een domper.

    Kampvuurhangover aka het was gezellig maar damn door al die rook heb ik nu enorme keelpijn en voel ik me net een asthmapatiënt en kon ik maar vier uur slapen en damn, ik had plannen vandaag. :/

    // waarom maakt het me zo blij dat ze in deze aflevering van sesamstraat meneer aart ook echt aanspreken met u en meneer

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 6:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En toen lag de huiskamer vol witte watachtige voorwerpen. Goed bezig Blitz :W


    Happy Birthday my Potter!

    Ma, stop met hoesten please.


    Slightly drunk.

    Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik vandaag weer naar huis ga..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn woonkamer opgeruimd en gebak in huis, ik heb nog nooit zo'n burgerlijk gevoel gehad op mijn verjaardag. Damn ik word oud


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ohyes deze droom was geweldig

    Is het dan zo raar dat het me moeite kost om uit bed te komen? Ik voel me duf als wat van de zopiclon, vandaag heeft iedereen vrij en ik niet. Ugh. Als het net zo zal gaan als gisteren, wordt het misschien tijd om na te denken of ik dit allemaal zo nog wel wil.


    26 - 02 - '16