• Yo Q-ers,

    aangezien ik binnenkort met school naar Berlijn ga en daardoor minstens 8 uur in de bus zit en ik muziek wil luisteren, heb ik oortjes gekocht bij de H&M. Ze waren 15 euro (wat op het moment een rib uit m'n lijf kostte) maar op het doosje stond 'twee jaar garantie binnenin' dus ik dacht, nou, mochten ze kapot gaan, kan ik ze in ieder geval 'ruilen' oid.

    Alleen nu is dus het probleem dat er geen garantie papiertje ofzo binnenin zit. Er zaten echt alleen maar oortjes in. Heeft iemand van jullie ook oortjes van de H&M en enig idee hoe het met de garantie zit?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat is heel simpel: normaal krijg je bij elke betaling een kasticketje. En als je geen garantiepapiertje hebt, is er een 99.7 procent dat je kasticketje het garantiebewijs is.

    En voor het geval dat kasticketje Belgisch is: dat ene ding dat afgeprint wordt als je naar de winkel gaat waar alles op staat wat je hebt gekocht enzo.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 22:35 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    Dat is heel simpel: normaal krijg je bij elke betaling een kasticketje. En als je geen garantiepapiertje hebt, is er een 99.7 procent dat je kasticketje het garantiebewijs is.

    En voor het geval dat kasticketje Belgisch is: dat ene ding dat afgeprint wordt als je naar de winkel gaat waar alles op staat wat je hebt gekocht enzo.


    Wat een geweldig grappig woord. Wij gebruiken kassabon, maar wauw. Kasticketje klinkt veel leuker!

    En verder ben ik het met je eens^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Wat een geweldig grappig woord. Wij gebruiken kassabon, maar wauw. Kasticketje klinkt veel leuker!

    En verder ben ik het met je eens^^


    Haha, kassabon klinkt heel chique for some reason.


    Heaven is a place that we all have

    Bij de Phone House kreeg ik ooit eens geen nieuwe gratis oortjes terwijl ik wel binnen de twee jaar garantie nog zat. Zeiden zij "u heeft maar zes maanden garantie op accessoires". LIK ME REET YOU FUCKIN BASTARD. Stond zelfs op het doosje. Freakin assholes. Diepe haat.


    Slightly drunk.

    Oh okay, dat betekent dus dat ik de bon goed moet bewaren! Als dat 't bewijs is tenminste. En ik hoop dat 't waar is van de garantie, want bij mij hebben oortjes het nooit langer dan een jaar uitgehouden...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Oh okay, dat betekent dus dat ik de bon goed moet bewaren! Als dat 't bewijs is tenminste. En ik hoop dat 't waar is van de garantie, want bij mij hebben oortjes het nooit langer dan een jaar uitgehouden...


    Meestal is dat het bewijs tho. Anders moet je eens heel goed gaan zeuren bij die H&M'ers dat ze er ook degelijk garantiebonnen moeten indoen.


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    (...)

    Meestal is dat het bewijs tho. Anders moet je eens heel goed gaan zeuren bij die H&M'ers dat ze er ook degelijk garantiebonnen moeten indoen.


    Haha, ja, zal ik doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    1 jaar o.O dan zijn ze niet echt duurzaam xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Neem meteen een kopietje van je kasticket, stuur het in een mailtje naar jezelf.
    De inkt durft weleens te vervagen, of uit te lopen per ongeluk..


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    Neem meteen een kopietje van je kasticket, stuur het in een mailtje naar jezelf.
    De inkt durft weleens te vervagen, of uit te lopen per ongeluk..

    Of je gooit m per ongeluk weg :X


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    MrsNeymessi schreef:
    (...)
    Of je gooit m per ongeluk weg :X



    First world problems.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 8:18 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    In België heb je minstens 2 jaar garantie op ALLES dat je koopt, zolang je het kasticketje nog hebt. Ik weet niet of dit voor Nederland ook zo is, moet je maar eens opzoeken (afhankelijk van waar je woont natuurlijk. :'D). Heel belangrijk dat je dat dus nog hebt. Zoals ze hierboven al zeggen, zorg dat je het goed bewaart. Het had eigenlijk niet veel uitgemaakt wat je kocht, je had er toch garantie op. Alleen zeggen winkeliers dat liever niet. Je moet wel kunnen aantonen dat jij het niet kapot hebt gemaakt. Als ze zien dat het duidelijk iets is dat jij hebt gedaan, kan het wel zijn dat die garantie niet geldig is.


    What would Emma do?

    Hiver schreef:
    Dat is heel simpel: normaal krijg je bij elke betaling een kasticketje. En als je geen garantiepapiertje hebt, is er een 99.7 procent dat je kasticketje het garantiebewijs is.

    En voor het geval dat kasticketje Belgisch is: dat ene ding dat afgeprint wordt als je naar de winkel gaat waar alles op staat wat je hebt gekocht enzo.


    Kasticketje is mijn nieuwe favoriete woord (cat)

    Maar dus alles wat gezegd is, als je je bonnetje kasticketje, bewaard, dan moet het goedkomen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Kasticketje is mijn nieuwe favoriete woord (cat)

    Maar dus alles wat gezegd is, als je je bonnetje kasticketje, bewaard, dan moet het goedkomen.


    Ik dacht echt dat kasticketje normaal was, lmao.


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    (...)

    Ik dacht echt dat kasticketje normaal was, lmao.


    Bij ons is het zelf gewoon 'ticketje'. Of reçuutje.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28