• Dit wordt een wedstrijd waar niet alleen perfectie, maar ook originaliteit belangrijk is.
    Lees eerst alles voordat je je aanmeld.


    Er kunnen 10 mensen meedoen, en als je liever lekker lui een beetje tekeningen bekijkt, ik heb ook 1 jurylid nodig die samen met mij de werken beoordeeld. Wil je dat, stuur dan even een pb met waarom jij een goed jurylid kan zijn. Als je mee wilt doen zeg dat dan hieronder in de reacties. Ik heb ook iemand nodig die een verhaal wil schrijven voor opdracht 1. wil je dat, stuur ook een pb.



    Elke week krijgt iedereen een opdracht, waar je een week de tijd voor krijgt. We doen niet aan uitstel, als je te laat bent lig je eruit. Elke week vallen er twee mensen af. Na vier weken wordt met de laatste twee personen de finale gespeelt, een extra lastige opdracht.

    Alle tekeningen worden via een pb naar mij toegestuurd.




    ps:deze tekening heb ik niet zelf gemaakt


    De opdrachten, tekeningen en uitslagen worden in een story gezet:
    http://www.quizlet.nl/stories/156928/liefmeiskes-tekenwedstrijd/



    Deelnemers:
    1.Libertalia
    2. AriChibi
    3.Hooverphonic
    4.Flowerpowers
    5.Scintellare
    6.Tallata
    7. Valar_Dohaeris
    8.bananenman
    9 filosofie
    10. Verloren

    Jury
    1. Hawke
    2. Knorretjuhh

    En de prijs is een plekje op mijn profiel en natuurlijk eeuwige roem!


    Om alvast een beeld te geven van de opdrachten, hier alvast de eerste: (die word ook in de story gezet)
    Opdracht 1:

    Spoiler
    Maak aan de hand van een door ons geschreven verhaal een tekening, waarin het verhaal duidelijk te zien is. Het liefst zo gedatailleerd mogelijk, en origineel.

    Puntenverdeling (tot 50, door mij en de jury, in totaal honderd):
    20: originaliteit
    20. aan de opdracht gehouden
    10. uitwerking.


    Je hoort het goed, het gaat in deze opdracht niet perse om goed kunnen tekenen, maar eerst gewoon een goede en originele tekening te maken.

    Regels:
    -met respect met andere kanidaten omgaan
    -je aan de quizlet regels houden
    -plezier hebben!


    Groetjes,
    Liefmeiske

    toestemming:
    Hallo liefmeiske,

    Ik geef je hierbij toestemming om je wedstrijd te starten. Denk eraan dat je wedstrijd maximaal vier maanden mag duren en dat je wedstrijdtopic gesloten wordt, als er drie weken niet in gereageerd is door jou.
    Veel plezier gewenst!

    Met vriendelijke groeten,
    Ledecky,
    Wedstrijdmod

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 16:24 ]


    plulululu

    mijn opdracht!



    Ik heb speciaal het niet zo netjes gedaan, want ik had het idee dat er een soort van oorlog was. Het meisje in het huis is het meisje met het dagboek. De kleuren zijn verdonkerd, omdat het onweert, maar eigenlijk vind ik het nog niet donker genoeg, maar ik kreeg het niet donkerder, zonder dat het zwart werd.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dankje voor het hier uploaden <3

    Goed over nagedacht, ook met de schaduw enzo!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 19:43 ]


    Just be yourself

    damn. Nu ik zo kijk zie je de details echt helemaal niet xD ik ga eens kijken


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Mijn opdracht. Ik ben een beetje voor de gevolgen van het verhaal gegaan, dus ik impliceer dat haar moeder haar haalde om snel te vluchten voor wat er komen gaat :)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mijn opdracht. Ik ben een beetje voor de gevolgen van het verhaal gegaan, dus ik impliceer dat haar moeder haar haalde om snel te vluchten voor wat er komen gaat :)

    Wauw! echt heel erg mooi! Heb je dat met de computer gedaan??


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    (...)
    Wauw! echt heel erg mooi! Heb je dat met de computer gedaan??


    Ja, ik heb gewoon mijn Bamboo tablet en Paint Tool SAI gebruikt voor het tekenen en het kleuren en daarna heb ik met Photoshop het vuur nog wat feller gemaakt, omdat ik het niet zo heel 'indrukwekkend' vond, haha :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.



    Dit is mijn tekening. En ook een beetje mijn vervolg. Ik dacht dat de moeder van het meisje haar iets aan wilde doen, daarom lijkt de schaduw van haar moeder kwaadaardig. Ik had origneel geprobeerd te zijn, daarom heb ik bloemen van de natuur geplukt en gebruikt voor mijn tekening. Ik heb ook stenen op de tekening gezet, je ziet het alleen niet goed, omdat ze klein zijn en onopvallend zijn.

    Ik was nog vergeten te zeggen. Dat meisje die een boek vasthoudt en lees is de vriendin van het meisje, die nu op de hoogte is van het verhaal (Gebeurtenis)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 16:41 ]



    Ik ben eigenlijk vooral op de emoties af gegaan, het meisje moet huilen, zo hard dat ze lijkt te verdrinken in haar eigen tranen. De ruit is gebroken en de moeder staat voor de deur om te kijken of alles wel goed gaat


    obsessive rage

    Ik kan zelf niet tekenen, maar stiekem volg ik deze wedstrijd wel en ik moet zeggen dat ik tot nu toe alle tekeningen echt prachtig vind (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hm, allemaal mooie tekeningen hierzo. Daar kan ik niet tegen op.
    Maar hier is dan mijn tekening. (A)

    Ik had niet verwacht dat deze tekening zo lang duurde.
    Eigenlijk zat er nog een stuk onder, maar nader inzien vond ik dat niet echt mooi.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 17:24 ]


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Die is gaaf!


    obsessive rage

    De tekst wolkjes op mijn tekening zijn allemaal schelddingen, zoals: @!#%*** geen echte scheldwoorden.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zie maar 5 tekeningen, zijn er veel prive ingestuurd, of zijn er (bijna) zeker al 2 mensen afgevallen die niks hebben ingeleverd?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    dat ga ik vanmiddag even bekijken


    plulululu

    Hi, ik ben afgelopen weekend verhuisd dus het was even heel druk en had daarom geen tijd voor de wedstrijd.
    Zou ik hem vandaag misschien nog kunnen inleveren?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso