• Dit wordt een wedstrijd waar niet alleen perfectie, maar ook originaliteit belangrijk is.
    Lees eerst alles voordat je je aanmeld.


    Er kunnen 10 mensen meedoen, en als je liever lekker lui een beetje tekeningen bekijkt, ik heb ook 1 jurylid nodig die samen met mij de werken beoordeeld. Wil je dat, stuur dan even een pb met waarom jij een goed jurylid kan zijn. Als je mee wilt doen zeg dat dan hieronder in de reacties. Ik heb ook iemand nodig die een verhaal wil schrijven voor opdracht 1. wil je dat, stuur ook een pb.



    Elke week krijgt iedereen een opdracht, waar je een week de tijd voor krijgt. We doen niet aan uitstel, als je te laat bent lig je eruit. Elke week vallen er twee mensen af. Na vier weken wordt met de laatste twee personen de finale gespeelt, een extra lastige opdracht.

    Alle tekeningen worden via een pb naar mij toegestuurd.




    ps:deze tekening heb ik niet zelf gemaakt


    De opdrachten, tekeningen en uitslagen worden in een story gezet:
    http://www.quizlet.nl/stories/156928/liefmeiskes-tekenwedstrijd/



    Deelnemers:
    1.Libertalia
    2. AriChibi
    3.Hooverphonic
    4.Flowerpowers
    5.Scintellare
    6.Tallata
    7. Valar_Dohaeris
    8.bananenman
    9 filosofie
    10. Verloren

    Jury
    1. Hawke
    2. Knorretjuhh

    En de prijs is een plekje op mijn profiel en natuurlijk eeuwige roem!


    Om alvast een beeld te geven van de opdrachten, hier alvast de eerste: (die word ook in de story gezet)
    Opdracht 1:

    Spoiler
    Maak aan de hand van een door ons geschreven verhaal een tekening, waarin het verhaal duidelijk te zien is. Het liefst zo gedatailleerd mogelijk, en origineel.

    Puntenverdeling (tot 50, door mij en de jury, in totaal honderd):
    20: originaliteit
    20. aan de opdracht gehouden
    10. uitwerking.


    Je hoort het goed, het gaat in deze opdracht niet perse om goed kunnen tekenen, maar eerst gewoon een goede en originele tekening te maken.

    Regels:
    -met respect met andere kanidaten omgaan
    -je aan de quizlet regels houden
    -plezier hebben!


    Groetjes,
    Liefmeiske

    toestemming:
    Hallo liefmeiske,

    Ik geef je hierbij toestemming om je wedstrijd te starten. Denk eraan dat je wedstrijd maximaal vier maanden mag duren en dat je wedstrijdtopic gesloten wordt, als er drie weken niet in gereageerd is door jou.
    Veel plezier gewenst!

    Met vriendelijke groeten,
    Ledecky,
    Wedstrijdmod

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 16:24 ]


    plulululu

    als dat noig is mag dat van mij


    plulululu

    OK, thanks!
    Stuur hem zo in dan :)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso



    Klik hier voor groter

    Nogmaals excuus dat ik 1 dag te laat ben, maar hier issie dan!

    Ik heb zeg maar de angsten van de persoon meer naar voren geprobeerd te brengen. Dat de personen die schreeuwen en met stenen gooien naar haar toe komen. Ik heb haar kamerdeur op een kier gezet en er komt een vage schim hand uit.
    En in haar dagboek staat heel veel help.
    Heb expres het een beetje ''wazig'' getekend, omdat je vaak als je angstig bent je soms niet meer zo goed weet wat er precies gebeurd omdat het zo eng en zo veel is. Het gevoel overheerst zeg maar en dat wilde ik zo meer naar voren brengen.
    Had een betere foto willen maken, want hij is wat wazig, maar zo kan hij er opzich ook wel mee door!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:31 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    btw echt al die tekeningen jeetje mina waarom is iedereen hier zo goed _O_


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind dat aquarelachtige best gaaf :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Hooverphonic schreef:
    btw echt al die tekeningen jeetje mina waarom is iedereen hier zo goed _O_

    Wow! Je hebt gelijk, en jouw tekening is echt supermooi! Echt iedereen heeft er iets heel origineels van gemaakt, en ik heb gewoon wat met potlood getekend....


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hawke > Wendelin.


    The truth is out there.

    Beste Deelnemers,

    Liefmeiske heeft mij gevraagd of ik voor een periode van 4 weken haar wedstrijd wil overnemen ivm vakantie. Helaas heeft ze niet echt duidelijke instructies achtergelaten over hoe verder. Ik ga hoe dan ook de wedstrijd oppakken zodat jullie lekker verder kunnen tekenen. Wat kunnen jullie doen om mij daar bij te helpen? Het zou heel prettig zijn als jullie mij allemaal een pb sturen met de link naar je tekening. Zo kan ik dit weekend nog beoordelen en ze in de story zetten. Ik ga dit ook vragen aan het andere jurylid. Vervolgens komt er weer een opdracht die een week zal duren, net zoals het is afgesproken. Ik heb van liefmeiske geen uitgewerkte opdracht gekregen dus ik weet nog niet precies wanneer de startdatum van opdracht twee zal zijn (hou de story in de gaten, die ga ik dan updaten). Verder kunnen jullie met vragen of opmerkingen de komende periode bij mij terecht.

    Dankjewel! (:


    The truth is out there.

    Let op: ik ben dringend op zoek naar een nieuw jurylid. Ben jij of ken jij iemand die deze taak wil overnemen? Laat het weten! (:


    The truth is out there.

    Het spijt me voor het late reageren (ik ben ook jury). Hier komt mijn slappe excuus ik had afgelopen weekend geen zin in quizlet dus heb jullie tekening toen niet beoordeelt. Ik heb net de beoordelingen ingeleverd bij Wendelin, dus jullie hoeven denk ik niet lang meer te wachten. Sorry voor de vertraging.


    Just be yourself

    Klopt. Ik ga zorgen dat mijn beoordelingen morgen ook rond komen en dan komt het online. Ook ga ik werken aan de volgende opdracht. Stay tuned.


    The truth is out there.

    Als je nog wen jurylid nodig hebt ooit, dan wil ik best helpen :Y)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    Als je nog wen jurylid nodig hebt ooit, dan wil ik best helpen :Y)


    Graag! Knorretjuhh stopt er na deze ronde mee. Als je het leuk vind mag je ronde 1 ook nog na kijken, maar je mag ook instromen bij ronde twee! Pb me maar. :D


    The truth is out there.

    De uitslagen van opdracht 1 en de nieuwe opdracht staan online!


    The truth is out there.

    Wil eventjes melden dat ik de periode tussen 18 en 24/25 juli waarschijnlijk niet heel actief kan zijn, ben dan namelijk op vakantie met mijn vriend :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.