• Hier kun je alles kwijt over dit topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Is dit het offtopic?

    -> Topic verplaatst naar het subforum 'praattopics'.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dankje.

    EN JE ZET NIET EENS EEN LINK NEER

    MT


    obsessive rage

    Lollollol

    Hier de link naar nieuw speeltopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177992

    Is dit het goede praattopic?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Is dit het goede praattopic?


    Ja


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ja

    Okey!
    Dan heb ik een vraagje,
    Ik kom er dus net nieuw bij en ik dacht, wat heb ik allemaal gemist! Ik kan niet zomaar midden in een verhaal stappen... :$


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Euhmmmm... Er valt echt wel veel te vertellen. Ik wil het wel zeggen maar ik moet weg binnen enkele minuten dus dan moet je nog wachten tot morgenavond...

    Morgenavond?
    Okey, ik zal wachten, tenzij iemand sneller is. Het hoeft maar een kleine / duidelijke samenvatting te zijn hoor ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Okey!
    Dan heb ik een vraagje,
    Ik kom er dus net nieuw bij en ik dacht, wat heb ik allemaal gemist! Ik kan niet zomaar midden in een verhaal stappen... :$


    Dat is echt een heel verhaal.

    Nu heb ik wel hetzelfde karakter als in onze RPG (van Zielendraad) dus kan jij mij moeten bespioneren?
    Er is een slechterik die Jos heet en die heeft Grahams geheugen gejat. Graham had iets met Ruby maar dat weet hij nu niet meer. Het is een vrij lang verhaal maar dat is denk ik het belangrijkste tot nu toe, want als Jo er ook pas net is zal jij ook niet alles weten


    obsessive rage

    Okey, dus ik moet jouw bespioneren?
    Ben je in Storybrook want dan kan ik daar ook komen enzo, dan moet je eve vertellen waar je bent en met wie!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Okey, dus ik moet jouw bespioneren?
    Ben je in Storybrook want dan kan ik daar ook komen enzo, dan moet je eve vertellen waar je bent en met wie!



    Iedereen is in storybrooke