• Hier kun je alles kwijt over dit topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Zo jong?
    (sorry mensen maar ik had hem 30 ingeschat)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Vittoria is 19 jaar dus dan was Vittoria pas geboren toen Jo al in Neverland zat aangezien Neal denk ik nu wel tussen de 30 en 40 is.

    Ik dacht 20-30 jaar... Misschien 35?

    Dan is ze mijn zusje en heeft ze me niet gekend, dan heb ik haar ook niet gekend dus dan moet ik erachter komen door de achternaam. Okey!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik schap hem toch wel iets ouder,
    maar is er niet in de serie gezegd hoe oud hij destijds was toen hij met Emma kreeg?

    En dan kennen ze elkaar idd niet.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 16:56 ]

    We houden het wel op 30 / 35 ;)
    Wow ik ben oud! xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Haha! Ik ben amper 17! :| Waarom leiden wij een oude vrouw door het dorp? Moeten we ze helpen met oversteken ofzo? :8

    Hé! Ik voel me nog gewoon 14 hoor! ;)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 16:59 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    I hope so

    Okay wat de vloek doet:
    1. Iedereen op Regina, Gold, Vittoria en Jos na vergeten dat ze sprookjesfiguren zijn.
    2. Iedereen kent elkaar wel, maar hoe ze elkaar ontmoet hebben weet niemand meer. Ook de huidige relaties zijn weg. (Uitzondering Graham&Ruby)
    3. Op Regina, Gold, Vittoria en Jos na kan niemand meer magie gebruiken.
    4. Storybrooke is voor niemand meer toegankelijk. Niemand kan er in of uit. Een uitzondering is Peter Pan.
    5. Mensen die niet uit een sprookje komen, hebben het idee dat ze pas net in Storybrooke weer zijn of dat ze er altijd al woonde.
    6. Emma is in de stad, dus weet niet meer dat zij The Savior is


    Do I look like Mother Teresa?

    Ava? Kan als die vloek word uitgesproken Pan dan komen en zeggen dat ik bij hem hoor door een soort van brief ofzow?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ava? Kan als die vloek word uitgesproken Pan dan komen en zeggen dat ik bij hem hoor door een soort van brief ofzow?


    Ja dat kan (:

    Ik ga echt zwaar medelijden met Odi krijgen. Ze wist al zo weinig, nu weet ze helemaal niks meer XD (Terwijl Pan eigenlijk degene is die daar last van gaat krijgen, maar ja, ach.)


    obsessive rage

    HeyitsGraham schreef:
    Okay wat de vloek doet:
    1. Iedereen op Regina, Gold, Vittoria en Jos na vergeten dat ze sprookjesfiguren zijn.
    2. Iedereen kent elkaar wel, maar hoe ze elkaar ontmoet hebben weet niemand meer. Ook de huidige relaties zijn weg. (Uitzondering Graham&Ruby)
    3. Op Regina, Gold, Vittoria en Jos na kan niemand meer magie gebruiken.
    4. Storybrooke is voor niemand meer toegankelijk. Niemand kan er in of uit. Een uitzondering is Peter Pan.
    5. Mensen die niet uit een sprookje komen, hebben het idee dat ze pas net in Storybrooke weer zijn of dat ze er altijd al woonde.
    6. Emma is in de stad, dus weet niet meer dat zij The Savior is


    Dus, Harry en Ginny geraken niet meer binnen en Joseph is niet meer op Ellie, en Jens en Jo kennen elkaar niet?

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Dus, Harry en Ginny geraken niet meer binnen en Joseph is niet meer op Ellie, en Jens en Jo kennen elkaar niet?


    . Iedereen kent elkaar wel, maar hoe ze elkaar ontmoet hebben weet niemand meer.

    Lisadragonrider schreef:
    (...)
    Sorry, nu snap ik het... Wanneer start de vloek? (en waar ben je als de vloek wordt uitgesproken? Gewoon op dezelfde plek?