• Hier kun je alles kwijt over dit topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    JoSnape schreef:
    Okey, dus ik moet jouw bespioneren?
    Ben je in Storybrook want dan kan ik daar ook komen enzo, dan moet je eve vertellen waar je bent en met wie!


    Ik ben nu bij Emma en Jos, maar waarschijnlijk kan je me nog niet echt vinden gezien ik daar met magie ben gekomen en ik het zelf eigenlijk niet eens weet


    obsessive rage

    Had ik al gedacht, daarom is Regina mijn eerste doelwit ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Een samenvatting voor iedereen?

    Graham blijkt niet dood te zijn en is weer terug (yeah)
    Er zijn verschillende nieuwe mensen in Storybrooke gekomen zoals Ava, Jens en Ellie. Plots woorden er allemaal moorden gepleegd. Jos, een creatie van Regina blijkt hier achter te zitten. Regina probeert opnieuw een vloek te maken waardoor iedereen zijn/haar sprookje vergeet en weer leeft zoals voorheen. Ook de Happy Endings moeten weg vindt Regina. Alleen zij mag een Happy End krijgen.
    Er komen steeds meer mensen naar Storybrooke die er niet thuis horen en aan Jos is te taak opgedragen om hun leven zo zeur mogelijk te maken. Bijna elke dag valt er wel een moord. Ondanks dat Regina de baas is over Jos doet ze toch vaak haar eigen zin. Graham is door haar zijn geheugen kwijtgeraakt en denkt dat hij pas net weer tot leven is gekomen.

    Goede samenvatting?


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Een samenvatting voor iedereen?

    Graham blijkt niet dood te zijn en is weer terug (yeah)
    Er zijn verschillende nieuwe mensen in Storybrooke gekomen zoals Ava, Jens en Ellie. Plots woorden er allemaal moorden gepleegd. Jos, een creatie van Regina blijkt hier achter te zitten. Regina probeert opnieuw een vloek te maken waardoor iedereen zijn/haar sprookje vergeet en weer leeft zoals voorheen. Ook de Happy Endings moeten weg vindt Regina. Alleen zij mag een Happy End krijgen.
    Er komen steeds meer mensen naar Storybrooke die er niet thuis horen en aan Jos is te taak opgedragen om hun leven zo zeur mogelijk te maken. Bijna elke dag valt er wel een moord. Ondanks dat Regina de baas is over Jos doet ze toch vaak haar eigen zin. Graham is door haar zijn geheugen kwijtgeraakt en denkt dat hij pas net weer tot leven is gekomen.
    Goede samenvatting?


    Hele goede!

    Bedankt!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    En dan zijn er nog Harry en Ginny die nooit meer worden gebruikt en Joseph die verliefd is op de familie Kyracia? Hoe typ je dat in godsnaam

    Harry_Potter007 schreef:
    En dan zijn er nog Harry en Ginny die nooit meer worden gebruikt en Joseph die verliefd is op de familie Kyracia? Hoe typ je dat in godsnaam


    Ja cx

    Oh en Pan komt ook zeker nog eens. Zou me niks verbazen als Ava zich zo diep in de problemen werkt dat ze hem toch maar roept, haha


    obsessive rage

    Hé, weet iemand hoe ik in het verhaal kom? Zegmaar dat ik contact heb met mensen ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Hé, weet iemand hoe ik in het verhaal kom? Zegmaar dat ik contact heb met mensen ;)
    Als ik seffens buitenkom bij Regina en ik je "per ongeluk" tegen het lijf loop. Ik zoek nogal veel contact met mensen de laatste tijd ik zit overal binnen... Bij Ellie en Marie-Elena, bij Regina, in de hotel, bij Granny en straks ook bij jou! (als je al een huis hebt...)

    Okey! Schrijf jij dat?
    (als je een keer naar buiten loopt)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eerst moet Bryan nog antwoorden dat Regina me aanneemt of zoiets...

    Jahoor, ik wacht wel ;)
    Thanks (H)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    En nu ga ik "leren"

    Iemand intresse om richting vanavond richting Elina en Maria-Elena te gaan?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina