• Hier kun je alles kwijt over dit topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Sorry, nu snap ik het... Wanneer start de vloek? (en waar ben je als de vloek wordt uitgesproken? Gewoon op dezelfde plek?


    Maakt niet uit. Ik denk als Regina klaar is xD. Ik denk wel dat je gewoon op dezelfde plek bent. Je ziet de vloek aankomen raakt in paniek en je bent alles vergeten. xD

    Kan ik trouwens ook geen magie meer gebruiken?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Kan ik trouwens ook geen magie meer gebruiken?


    niemand kan dat, behalve degene die Regina beschermt. Die hebben geluk ;)

    Ohw, heb je het dan nog wel in je maar je weet niet dat je het hebt?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    En mensen van Zweinstein ook niet meer? (als ik mijn toverstaf zie gooi ik die gewoon weg omdat ik denk dat het een tak is!)

    Je hebt het zeg maar wel, alleen je kan het niet gebruiken.
    en mensen van Zweinstein ook niet meer, die kunnen niet meer overweg met hun toverstaf.
    Wapens die je hebt boog/dolk/pistool/zwaarden enz. kan je nog steeds gebruiken

    Lisadragonrider schreef:
    Je hebt het zeg maar wel, alleen je kan het niet gebruiken.
    en mensen van Zweinstein ook niet meer, die kunnen niet meer overweg met hun toverstaf.
    Wapens die je hebt boog/dolk/pistool/zwaarden enz. kan je nog steeds gebruiken
    Dolken!!!

    Lisadragonrider schreef:
    Je hebt het zeg maar wel, alleen je kan het niet gebruiken.
    en mensen van Zweinstein ook niet meer, die kunnen niet meer overweg met hun toverstaf.
    Wapens die je hebt boog/dolk/pistool/zwaarden enz. kan je nog steeds gebruiken


    Alsof ze die banden van Pan om hebben dus?


    obsessive rage

    Oooh, Okey.
    En kan dat ooit goed komen of nooiiit meer


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Alsof ze die banden van Pan om hebben dus?


    Ja zo iets

    JoSnape schreef:
    Oooh, Okey.
    En kan dat ooit goed komen of nooiiit meer


    We hebben we een nieuwe redder nodig. We zien wel hoe het verhaal loopt.

    Okey, een redder, dat kan ik snappen!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Gezien Pan buiten Storybrooke kan gaan en de vloek zo waarschijnlijk kan ontkomen zou het wel een leuke twist zijn dat hij dat is - gezien hij nu niet echt goed is en het behoorlijk wat getrek en geduw zal moeten zijn hem mee te laten werken?


    obsessive rage

    Inderdaad! Dat vind ik goed xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oke, niemand kan idd meer magie gebruiken. Aangezien je in de normale wereld leeft(zonder sprookjes) neem ik aan dat je niet meer met zwaarden, pijl en boog, dolken en toverstokjes gaat rondlopen.
    Pan als redder lijkt me wel leuk, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Besef wel niemand is perfect en zal niet snel beseffen dat het een vloek is.


    Do I look like Mother Teresa?