• Hier kun je alles kwijt over dit topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ga vanavond een nieuw speeltopic maken. Ik ga nu met mijn BFF naar de bios (we gaan Central Intelligent kijken)

    Haha leuk!!!

    Ook al is mijn rol niet in gesprek met iemand, dit hele weekend moet ik vier shows optreden en ik zit waarschijnlijk dan in de laad-los ruimte met nauwelijks internet (perks of being member of the dance selection group) dus zal ik niet reageren op heel langzaam want per show zijn het zes dansen met ramp tempo omkleden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Ook al is mijn rol niet in gesprek met iemand, dit hele weekend moet ik vier shows optreden en ik zit waarschijnlijk dan in de laad-los ruimte met nauwelijks internet (perks of being member of the dance selection group) dus zal ik niet reageren op heel langzaam want per show zijn het zes dansen met ramp tempo omkleden.
    Oke, goed dat je het zegt ik wilde net naar je toekomen.

    Lisa heb je het nieuwe topic al aangemaakt? We zijn bijna door onze reacties heen denk ik...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sorry jongens,
    Ik wist niet dat ik nog bij haar ging logeren en had daarom mijn telefoon thuis liggen. Ik ga nu huiswerk maken, dus van mij mag iemand anders een nieuw topic maken ;). En hat was een Super grappige film btw ;)

    Lisadragonrider schreef:
    Sorry jongens,
    Ik wist niet dat ik nog bij haar ging logeren en had daarom mijn telefoon thuis liggen. Ik ga nu huiswerk maken, dus van mij mag iemand anders een nieuw topic maken ;). En hat was een Super grappige film btw ;)



    Yaayyy wat leuk! Logeren en film!!!
    En:
    Huiswerk.... tss ;)
    En
    Okehh


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wie maakt het nieuwe topic?

    Gewoon Lisa denk ik, we moeten alleen even wachten denk ik.


    obsessive rage

    nee hoor, ik ben klaar met leren voor vandaag en heb even tijd gemaakt voor een nieuw topic ^^
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178678

    Is het goed als ik van Faceclaim verander en naam van de rol? Aangezien er een vloek is uitgesproken kent niemand Ellie toch.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Morgen vertrek ik om zes uur naar Denemarken, dus ik zal daar pas in de avond weer iets kunnen posten...

    Rode_Duivels schreef:
    Morgen vertrek ik om zes uur naar Denemarken, dus ik zal daar pas in de avond weer iets kunnen posten...



    Is goed, veel plezier in Denemarken!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rode_Duivels schreef:
    Morgen vertrek ik om zes uur naar Denemarken, dus ik zal daar pas in de avond weer iets kunnen posten...


    Heeeeel veel plezieerrrrr!
    (Jij deze keer ook foto's maken en naar mij sturen ;))
    (H)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Polovina schreef:
    (...)


    Is goed, veel plezier in Denemarken!


    Dankje! En nu meld ik me af...