• Hier kun je alles kwijt over dit topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Met doe vloek, Ava komt Peter Pan me alles vertellen over mijn verleden of kan hij op de een of andere manier mijn geheugen terug krijgen? Misschien kan dat met behulp van het briefje wat uit de ketting viel, wat erop stond is een andere 'taal' voor Wijsheid.
    En weet ik nou dat Rumple mijn vader is, nee toch?
    En het feit dat ik niemand ken en niet weet waar ik woon is toch omdat ik voor mijn herinneringen hier nooit woonde en niemand kende...?

    (zo heel veel vragen hier maar anders is het voor mij ook niet zo duidelijk ;) sorry)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik kan op twee vragen antwoord geven, één ja je herinneringen zijn weg dus je weet niets over je vader. Twee, je bent gewoon vergeten waar je woont. je had idd geen huis, maar nu weer wel. De rest moest Inktzwart je vertellen


    Do I look like Mother Teresa?

    Bedankt!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wie speelt Granny?

    mag je zelf spelen


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    mag je zelf spelen
    Pffff... Daar heb ik geen zin in ik wil een reactie van iemand anders afwachten, daar kan ik beter op inspelen dan op mezelf...

    Volgens mij is het al te laat, maar als je echt wilt, wil ik wel ff voor Granny spelen


    Do I look like Mother Teresa?

    Dus, ik wil m'n username veranderen. Ik denk dat het wel goed is maar het is maar dat jullie weten dat er opeens iemand bijkomt en dat jullie niet weten wie het is ofzo...

    HeyitsGraham schreef:
    Volgens mij is het al te laat, maar als je echt wilt, wil ik wel ff voor Granny spelen
    Jep het is al veel te laat. Jens is verdwenen? En Joseph ligt achtergelaten als wolf in een politiekantoor...

    Harry_Potter007 schreef:
    Dus, ik wil m'n username veranderen. Ik denk dat het wel goed is maar het is maar dat jullie weten dat er opeens iemand bijkomt en dat jullie niet weten wie het is ofzo...

    Is goed

    Lisadragonrider schreef:
    (...)
    Is goed
    Dankje

    Bij deze:

    Harry_Potter007 --> Rode_Duivels

    Rode_Duivels schreef:
    Bij deze:

    Harry_Potter007 --> Rode_Duivels

    Origineel hoor ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)
    Origineel hoor ;)
    Kweetet! (vertaling: Ik weet het!)

    ff een vraagje...
    Zou ik ook toestemming mogen krijgen om een nieuw forum aan te maken? Aangezien ik vrij vaak online ben en het forum vrij snel vol is?


    Do I look like Mother Teresa?