• Hier kun je alles kwijt over dit topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Klopt. Maar bij Joseph, die weet waarschijnlijk nog wel dat die uit leger komt. Die regio daar was niet veilig dus uit voorzorgsmaatregelen neemt die sowieso zijn dolk mee...

    Gaat er nu iemand de vloek uitspreken?

    Ik ben vanavond NIET Online, omdat ik op school de film ga laten zien die ik met mijn vriendin heb gemaakt. (Super 6)

    Lisadragonrider schreef:
    Ik ben vanavond NIET Online, omdat ik op school de film ga laten zien die ik met mijn vriendin heb gemaakt. (Super 6)
    Staat die op YT? Ik wil die zien!!!

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)
    Staat die op YT? Ik wil die zien!!!


    Ik ook! Ben echt heel benieuwd (:


    obsessive rage

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Staat die op YT? Ik wil die zien!!!


    Nee, want dat wil mijn vriendin Denise niet, maar ik kan je wel vertellen waar het over gaat.

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik ook! Ben echt heel benieuwd (:
    (ik ben ook benieuw naar de vloek, Jens moet nog The Evil Prince worden... (duivel))

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Nee, want dat wil mijn vriendin Denise niet, maar ik kan je wel vertellen waar het over gaat.
    Doe dat!

    Tell usssss


    obsessive rage

    6 vrienden, Liz, Jasmijn, Benthe, Sem, Suuze en Thomas spelen op een gewone dag buiten. Als ze zien dat er bij de bamboe van alles gebeurd en er een paar dingen verwoest zijn gaan ze op onderzoek uit. Alleen.... Het gaat mis de een na de ander word ontvoerd. ZE geven het niet op ze doen er alles aan om de bamboe en de panda te redden. Zelfs als het gif op een iemand getest word en ze proberen haar te redden, gaan ze gewoon door. Zulle ze het redden? Of zullen de Darkies (slechte) hun tegen houden? Wat als Dark Jill (de leider) vast zit in haar eigen cel? En Dark Jorge (de domme) de sleutel verliest? Wie wint? Het goede of het kwade? Kom het allemaal te weten in de nieuwe film... SUPER 6

    Liz (ikke 13 jaar)
    Jasmijn (Denise 13 jaar)
    Benthe (Quinty 13 jaar)
    Sem (Steven 11 jaar)
    Suuze (Veerle 8 jaar)
    Thomas (Daan 6 jaar)

    Dark Jill (Charlotte 13 jaar)
    Dark Jorge (Iris 13 jaar)
    Dark Jim (Teun 11 jaar)
    Dark Jay (Chris 11 jaar)

    Ga over 5-10 min.

    Klinkt echt heel gaaf (:

    Ik heb vroeger ook wel films gemaakt, maar toen was ik 7, heheh... Ik zou eens kijken hoeveel beter ik ben geworden door ze nog eens te maken ;D


    obsessive rage

    Ik wil ook graag nog eens een film maken, maar ik heb nooit acteurs... Ik heb ook al eens een documentaire gemaakt over Oostenrijk maar dat is niet zo "kinds"

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik wil ook graag nog eens een film maken, maar ik heb nooit acteurs... Ik heb ook al eens een documentaire gemaakt over Oostenrijk maar dat is niet zo "kinds"


    Haha als ik je kende had ik een hele theatergroep, klas en mezelf aan te bieden :Y) We zijn geen OUAT cast, maaar... (ER IS EEN MAAR OMG) Veel mensen uit mijn klas kunnen echt hilarisch spelen zonder in de lach te schieten ;D
    Maar we kennen elkaar niet dus het kan niet


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Haha als ik je kende had ik een hele theatergroep, klas en mezelf aan te bieden :Y) We zijn geen OUAT cast, maaar... (ER IS EEN MAAR OMG) Veel mensen uit mijn klas kunnen echt hilarisch spelen zonder in de lach te schieten ;D
    Maar we kennen elkaar niet dus het kan niet

    (huil)(huil)(huil)
    Ik maak/kijk veel liever films dan boeken te maken. Lezen daarentegen weer wel. Wat ben ik toch moeilijk...
    (huil)(huil)(huil)