• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Ik ben blut, for fucks sake.


    26 - 02 - '16

    Jerker schreef:
    Waar zit jij, Anna? Ik ben stuck tussen Oss en Den Bosch. Iets met politie of zoiets. Fucking hell, de NS heeft z'n dag zeker weer niet.


    Zaandam. Echt hoor. Heel de ns lag eruit vandaag of zo. Bij Haarlem was er btw nu ook een wisselstoring. Like wtf.


    Happy Birthday my Potter!

    Dan doen ze zoveel werkzaamheden en dan hapert het systeem nog steeds! Ik snap er niks meer van hoor. De NS is z'n eigen graf aan het graven.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik weet wat ik in de veel te lange zomervakantie wil doen!

    Ik wil een taal leren!
    Welke? Noors of Zweeds. Lijkt me prachtig!


    Ja, Svenska! Ik mis wat discipline en tijd om er echt veel van te kunnen, maar ik heb nog wat ECTS te besteden in de vrije ruimte bij mijn studie, dus ik overweeg het volgend jaar als vak te volgen. *O*

    Anyway, ik heb deze link al weleens in andere topics gepost, maar als je op zoek bent naar wat grammatica/teach yourself boeken, kun je hier eens kijken. Zweeds is Indo-Europees en Germaans, en Noors ook, trouwens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jafar schreef:
    (...)

    Zaandam. Echt hoor. Heel de ns lag eruit vandaag of zo. Bij Haarlem was er btw nu ook een wisselstoring. Like wtf.


    Ah shit ik moet langs zaandam. Ik hoop dat het opgelost is.


    Your make-up is terrible

    Onwijs bedankt Inge! Ik zal er zo snel mogelijk eens naar kijken!

    Waar komt die link eigenlijk vandaan? Van wie is deze Drive?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 15:42 ]


    Slightly drunk.

    laat ik eens aan deze opdracht beginnen. Een blog schrijven kan niet zo moeilijk zijn
    *5 minuten later*
    hmm, 1000 woorden, annotatie, bibliografie... Laat maar, dit kan ik niet. Time to cry!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ah shit ik moet langs zaandam. Ik hoop dat het opgelost is.


    Het was een zooitje maar het lag niet helemaal plat op dat traject dus ik neem aan dat het wel redelijk rijdt nu. Het was minder erg dan de storing vanochtend tussen Amsterdam en Utrecht.


    Happy Birthday my Potter!

    You told me, "Yes"
    You held me high
    And I believed when you told that lie
    I played soldier, you played king
    And struck me down, when I kissed that ring
    You lost that right, to hold that crown
    I built you up, but you let me down
    So when you fall, I'll take my turn
    And fan the flames
    As your blazes burn


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jafar schreef:
    (...)

    Het was een zooitje maar het lag niet helemaal plat op dat traject dus ik neem aan dat het wel redelijk rijdt nu. Het was minder erg dan de storing vanochtend tussen Amsterdam en Utrecht.


    Dan hoop ik maar dat het goed gaat! Ik moet pas over anderhalf uur weg, tho.


    Your make-up is terrible

    If I would stay away, would you notice I was gone? The silence says that you don't care.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Weet je niet wat een NEE sticker op de brievenbus betekent, mevrouw van de drie musketiers? Leer FREAKING LEZEN. GEEN reclame dus!


    Slightly drunk.

    Iedereen is zo irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan gewoon niet geloven hoe goed ik ben in LOL vergeleken anderen van mijn level. 32-6 met firtst time Elise is goed.

    Haha, ik heb een super aankoop gedaan! : D Deze pracht kettingen:



    Ik ben zo blij! Dit worden leuke afscheidscadeautjes voor de vriendinnen op het einde van het jaar. c:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    What would Emma do?