• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Op naar Schiphol in de hoop vanaf daar naar Utrecht te komen. Wat een grap dit. Er rijdt zo goed als niks op Amsterdam centraal :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Op naar Schiphol in de hoop vanaf daar naar Utrecht te komen. Wat een grap dit. Er rijdt zo goed als niks op Amsterdam centraal :')


    Ah shit serieus? Duurt dat nog lang? Ik moet daar zo ook heen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh ja. De stroom zou uit zijn tussen 8 en 3. Uh, hoe maak ik nu mijn eitje? :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Ah shit serieus? Duurt dat nog lang? Ik moet daar zo ook heen.


    Ik heb geen flauw benul. Ik zit nu net in een trein naar Utrecht vanaf Schiphol. Ben ongeveer een uur later :') tis echt vrijdag de dertiende. En ik was al zo vrolijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw benul. Ik zit nu net in een trein naar Utrecht vanaf Schiphol. Ben ongeveer een uur later :') tis echt vrijdag de dertiende. En ik was al zo vrolijk.


    Oh indd, vrijdag de 13e vandaag. Neeee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Bijna in Utrecht! *O* Ben benieuwd of ik vanmiddag nog thuis ga komen, maar dat zien we dan wel :W


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, en nog commentaar erop hebben ook? Doe het de volgende keer dan zelf joh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een zweetnest is mijn bed eigenlijk

    En dan droom je dat je door een duivelse, bezeten kat wordt aangevallen en opengereten en dat je tetanus krijgt en de ziekte van Bechterew en iehhhh

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 9:26 ]


    Slightly drunk.

    *heeft zacht een harry potter luisterboek opstaan*
    *hoort in de meest vreemde stem 'AVADA KEDRAVRA*
    *iemand op straat valt om*

    Hahahaha omgg, ik weet dat ik niet mag lachen als iemand valt, maar dit was echt hilarisch dat het precies op dat moment was


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, ik heb geen zin in eten door die misselijkmakende droom van vannacht....


    Stenenlikker

    Hij is er weer hoor. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I made it. Nu heel awkward een uur te laat een lokaal binnenlopen


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een schatje was die dokter (:

    IJzer drankjes ipv pillen. Zou dat goed gaan? Hopen van wel..

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 9:55 ]

    Aangezien het toch te laat is om een succesvolle relatie te beginnen zo vlak voor de zomer kan ik net zo goed weer een korte sletfase doorgaan en niemand zal het me kwalijk nemen.

    //

    Vanavond is de eerste keer dat ik mijn ex zie sinds hij me (alweer haha ik betwijfel mijn eigen intelligentie) in de steek liet voor een ander zo'n anderhalve maand geleden. Ik snap niet waarom dat me nerveus maakt, aangezien ik precies niks verloren heb. Ik vraag me gewoon heel erg af hoe hij zich nu voelt over alles wat gebeurd is. But clearly he's a psychopath en het heeft geen zin om me in hem proberen te verplaatsen.


    i put the fun in funeral

    modmededeling: bericht leeggehaald

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 mei 2016 - 10:32 ]