• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    Jerker schreef:
    Als je nou eens de deur van de wc op slot doet, hoef ik tenminste niet op je blote kut te kijken als ik de deur opentrek.

    Godverdomme zeg. Eigenwaarde in d'r holle reet.

    Bij mijn vriend douchen ze zelfs met de deur wijd open. Dat is ook niet zo fijn om te zien.

    Ik doe het thuis ook nooit (: Behalve als het vriendje van mijn zusje er is...

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 23:57 ]

    I fucking did it, lol. Nu de rest nog.


    Your make-up is terrible

    Ik doe altijd en overal de deur op slot! Waarom zou je het niet doen? Dat is toch een stukje privacy, kom nou! Én bescherming van degene die de deur opentrekt. Nu loop ik met levenslange trauma's


    Slightly drunk.

    Chizuru schreef:
    Ik zei toch dat hij vandaag nog wel een ban zou krijgen (: De troll.

    Jij bent wel erg laat x'D had ie vanmiddag al. Vlak na mijn melding.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik doe altijd en overal de deur op slot! Waarom zou je het niet doen? Dat is toch een stukje privacy, kom nou! Én bescherming van degene die de deur opentrekt. Nu loop ik met levenslange trauma's

    Whaha, mijn zusje moest het eens proberen om elke keer als ze in de badkamer is de deur op slot te doen, dan kom ik nooit meer op tijd op school in de ochtend.
    Het kan me eigenlijk niet schelen of ze doucht en ik naar de wc moet, of zij naar de wc gaat en ik douche (:

    Jerker schreef:
    (...)
    Jij bent wel erg laat x'D had ie vanmiddag al. Vlak na mijn melding.

    Ik had niet echt meer op Q gezeten de rest van de dag. Veel te druk met gamen (:
    Hehe, ikhad em ook gemeld ^^

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 0:02 ]

    Ugh, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niet drink? Het enige wat ik lekker vind is Panaché (<1%), Shandy (0.5%) en heel af en toe een paar glazen Schmirnoff (4%) wat ik vorig jaar voor het eerst deed tijdens gourmet. Na 4 glazen lust ik het al niet eens meer. Dus nee, ik drink niet vind ik. En ik vind het al helemaal niet fijn als mensen om mij heen zove drinken, helemaal mijn moeder niet :S


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Onze wc zit buiten de badkamer. Chill. ^^


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik doe altijd en overal de deur op slot! Waarom zou je het niet doen? Dat is toch een stukje privacy, kom nou! Én bescherming van degene die de deur opentrekt. Nu loop ik met levenslange trauma's


    Nja, de enige mensen zijn mijn ouders en de rest van mijn familie, maar goed, mijn familie is niet zo moeilijk daarin, hahah. Ieder huisje heeft z'n kruisje zeggen ze altijd c;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O hey, mijn vriend leeft ook nog. Daar heb ik de hele dag niets van gehoord.

    // Mijn pf is way to cute. Can't handle it.

    I am so lonely. En het duurt nog twee uur voordat de ouders thuiskomen. Ik ben zo moe en ik moet zoveel nog doen en ik zit nutteloos dingen te doen. Help:'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil schrijven maar ik weet niet wat terwijl ik ZO VEEL IDEEËN HEB

    Maar het zijn allemaal van die dingen van "hé, dat zou cool zijn" en dat is allemaal wel aardig maar veel te vaag en dan lopen ze ook nog voortdurend door elkaar heen en ik word er helemaal wanhopeloos van


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, ik kan mijn nieuwe bad guy niet Simon noemen. Of toch wel?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jfc waarom kan ik fast-search niet gewoon verwijderen via normale antivirus dingen WHY IS IT EVEN HERE GRUMBLES.


    because i knew you, i have been changed for good

    ooh my god what did you do
    what did i do
    why didn;t i do anything about it
    like
    am i a slut or aree you just taking adventage of me


    i put the fun in funeral