• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    Franse boek is in ieder geval uit (en voor 98% gelezen in het Engels, maar dat hoeft de docent niet te weten) en jeetje mineetje, zeg. Nu weet ik tenminste ook wat het tegenovergestelde van een pageturner is. Conclusie: homosoldaten in een boek maken het niet automatisch een goed boek, mijn hart huilt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Schrijvershart.
    Ik eis dat je onmiddellijk terugkeert naar mijn lichaam, potverdorie. Erg loyaal ben je niet.

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Achilles en Patroklos. Serieus, de Illias is het gayest boek dat ik ooit heb gelezen. Ik zou je een quote geven als bewijs, maar met de verkeerde juiste interpretatie is het nogal... interessant.


    Haaa, ik hoopte dat zij het zouden zijn. Ik heb geen quotes nodig, want Achilles en Patroclus zijn mijn baby's, yesss. (bloos) Ken je The Song of Achilles van Madeline Miller? Het is een hervertelling van de Ilias vanuit het perspectief van Patroclus en het is zo goed en zo gay (like, niet alleen in subtext) en zo hartverscheurend en had ik al gezegd dat het zO GOED is? Anyway, ja, dat is een boek dat ik zou aanraden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haaa, ik hoopte dat zij het zouden zijn. Ik heb geen quotes nodig, want Achilles en Patroclus zijn mijn baby's, yesss. (bloos) Ken je The Song of Achilles van Madeline Miller? Het is een hervertelling van de Ilias vanuit het perspectief van Patroclus en het is zo goed en zo gay (like, niet alleen in subtext) en zo hartverscheurend en had ik al gezegd dat het zO GOED is? Anyway, ja, dat is een boek dat ik zou aanraden.


    Ja, ik ken het, en alleen maar omdat ik het echt een uurtje voordat je me dit aanraadde tegenkwam. Misschien moet ik het gaan lezen, want ik snap maar weinig van de Illias. En zei je hartverscheurend? Perfect! Een tragische ship voor mijn verzameling.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Cosplay is leuk oké. Jullie vinden het zelf ook leuk en anders koop ik gewoon nog meer opberg poefjes of zo. Just leave me be (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Proefles van de NTI voor de cursus Zweeds doorgenomen en nu heb ik er nog meer zin in!


    Slightly drunk.

    Natuurlijk negeer je mijn voorstel compleet.

    Dat moment dat je met een van je besties wil praten maar letterlijk niets weet te zeggen.


    Caution first, always.

    Hahaha ik heb een liedje in mijn hoofd, blijkt het Livin' the vie la loca te zijn. Hoe kom ik daar nu weer aan?;')

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 18:39 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Negeer me nog meer zeg. Ik vraag me echt af wat ik voor je ben, behalve iemand om mee te appen 3 keer per dag.

    Je bent een vuile bamischijf en ik hoop dat je hele leven een grote mislukking wordt <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Het is 6 uur wat.. Ik heb helemaal niks gedaan vandaag?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nog 1000 te gaan. Waarom vond ik dit ook alweer een slim plan? :W


    Happy Birthday my Potter!

    Zo'n bui dat je nergens zin in hebt.(cat) IK HEB EINDELIJK EEN DAG VRIJ PLEASE LAAT ME GEWOON IETS LEUKS DOEN.

    Het enige leuke aan examens zijn die confessions op Facebook. Zo zalig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.