• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    Benhead schreef:
    (...)

    He was like; "it'll be better", and "I know where you're going through" and shit but I stopped giving a shit.
    I'm happy I've met you too. <3

    ugh i hate it when people say things like that. I get why you're anrgy about that.
    and Yay <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jafar schreef:
    (...)

    Ah ik was dus niet de enige die er last van had.

    Nee, ik kreeg er dit keer zelfs een pagina voor..

    "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
    Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

    Maar normaal merk ik het op mijn mobiel ook dat Q niet wil laden.

    Nog 2000 te gaan! *O*:W


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, beter gaat mijn vriend ook weer eens met mij gamen ofzo. Vind het niks aan nu hij zijn eigen spel maar speelt en als ik dat speel, hij nog niet met mij speelt. Zo vreselijk saai.. En appen tijdens het gamen doet hij ook niet, dus ik spreek hem nooit meer. Op een goedemorgen en welterusten berichtje na. Goeie relatie much...

    *Besluit te bedanken voor twee nieuwe abo's en de vier reacties* *verliest twee abo's* Lol, oké das duidelijk :W


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet een serieus essay maken, geen Griekse helden shippen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Er heeft een wildvreemde op mijn blog gereageerd. Ik ben zo blij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik: "Het is zo saai om spellen in mijn eentje te spelen."
    Hij: "Anders ga je je nagellak kast verven?"

    Ugh, ik heb soms ook echt niets aan je. Vaker niet dan wel.. Blijf maar lekker Dragomon spelen, ik vind het te saai in mijn eentje. Maar het is ook een spel om alleen te spelen, gezien je quests niet samen kan doen. Ook zo slecht.

    Delete, delete, delete, delete. This feels way too good.


    Happy Birthday my Potter!

    Dingen als dit laten me meteen weer zo aan onze relatie twijfelen. Wat zijn we nog nu we ook geen gamebuddies meer zijn? Friends with once a month a benefit?

    Eens kijken wat je zegt nu ik voorstel die spellen die ik leuk vind te spelen. Waarvan je zei dat je je ook ging spelen op je nieuwe pc een half jaar geleden.

    "Maar ik heb geen mic, dus kunnen we niet skypen."
    Nee, die kan je ook echt niet bij de action in je dorp kopen. Naar de jumbo kan je elke dag, maar even 3 minuten verder met de scooter niet?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 15:46 ]

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Ik moet een serieus essay maken, geen Griekse helden shippen.


    Welke? (nerd)

    ---

    Doe ieeeeets, Inge. Je hebt niets aan vier dagen vrij als je vervolgens nog steeds nIETS DOET. Ik krijg mezelf niet eens zover simpele berichtjes te beantwoorden ikbenvreselijkugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HOLY FUCKING SHIT EEN FREAKING 8 voor een onderzoekspaper. Ze geven haast nooit zo hoog voor dit soort papers. Wauw *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Hoofdpijn, hoofdpijn, hoofdpijn...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah... nu weer ik weer waarom ik een paar jaren geleden een crush had op Leonardo in AC. :')

    Square schreef:
    (...)

    Welke? (nerd)

    ---

    Doe ieeeeets, Inge. Je hebt niets aan vier dagen vrij als je vervolgens nog steeds nIETS DOET. Ik krijg mezelf niet eens zover simpele berichtjes te beantwoorden ikbenvreselijkugh


    Achilles en Patroklos. Serieus, de Illias is het gayest boek dat ik ooit heb gelezen. Ik zou je een quote geven als bewijs, maar met de verkeerde juiste interpretatie is het nogal... interessant.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 15:48 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor