• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Douleur schreef:
    Mwah. Ik voel me er zelf totaal biet gemotiveerd meer voor. :(


    Dat is erg jammer om te horen. Ik hoop dat iedereen meewerkt om een korte doorstart te maken om deze wedstrijd weer het leven in te blazen. Dus daarom weer een vraag van de dag:

    Vraag van de dag: Wat is jullie grootste prestatie op Quizlet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Douleur schreef:
    Mwah. Ik voel me er zelf totaal biet gemotiveerd meer voor. :(

    Helaas heb ik hetzelfde. Bij mij komt dat vooral doordat er dingen buiten Quizlet overlegd moeten worden en dat werkt niet zo goed voor mij. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat is erg jammer om te horen. Ik hoop dat iedereen meewerkt om een korte doorstart te maken om deze wedstrijd weer het leven in te blazen. Dus daarom weer een vraag van de dag:

    Vraag van de dag: Wat is jullie grootste prestatie op Quizlet?

    Ik zou het twee keer winnen bij POTM en nog twee keer bij QOTM kunnen noemen, maar... Ik vind het krijgen van een goede vriendschap eigenlijk belangrijker en mooier, goed genoeg dat die nu nog naast Quizlet wordt onderhouden. ^^

    Over dat motivatie: ik ben ook niet heel gemotiveerd meer, maar dat komt vooral ook omdat de rest niet meer gemotiveerd is en er niet nog door iemand initiatief wordt genomen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bij mij is de motivatie ook vrij laag. Ik heb voor mijn team namelijk best een groot deel van de vorige opdracht alleen gedaan en ondanks ik het wel leuk vind, heb ik weinig zin er straks weer alleen voor op te draaien.

    &qua prestaties: ik heb eigenlijk niet echt iets :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, willen jullie stoppen, of willen jullie samen nog eens proberen?
    En waar is het fout gegaan als ik mag vragen. Dus stel dat ik nog zo'n wedstrijd organiseer, waar moet ik dan op gaan letten/beter doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk deadlines dichterbij elkaar en miss kortere opdrachten. En miss een overleg iets binnen q maken voor teams.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zou het probleem aan de moderators voorleggen en vragen of je er topics voor mag maken in het off - topic. Het is een wedstrijd op Q en het is wel zo leuk als het daarop blijft.


    Every villain is a hero in his own mind.