• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vraag van de dag: Welke plant vind je het leukste?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen. Ik haat planten. Geen groene vingers, u-uh.


    Slightly drunk.

    Bonsai boompje. Schattig en klein.


    Aan niets denken is ook denken.

    TPose schreef:
    Skype? En anders, als iedereen whatsapp wel leuker/handiger vindt, dan vind ik het ook wel prima. Anders komen we misschien niet verder.

    Het probleem van Skype is dat ik dat niet heb, en ik wil het best nemen maar ik ben bang dat ik het dan niet af kan sluiten, of andere bugs krijg. Is dit makkelijk te voorkomen? Want ik moet tabbladen kunnen sluiten als ik ze niet gebruik, en het desnoods weer met gemak kunnen verwijderen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Skype is heel simpel en heb je weinig problemen mee.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Skype is heel simpel en heb je weinig problemen mee.

    Ik zal morgen eens kijken of ik erin kan slagen dat op mijn pc te zetten (:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Skype is eigenlijk de MSN van vroeger, zeggen ze toch. Heel simpel en geen problemen mee.


    16 - 09 - '17

    Ik heb eigenlijk ook altijd problemen met Skype. Haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja het wordt nogal lastig als we iedere optie voorbij gaan schuiven. Beter kiezen we nu gewoon iets.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Ja het wordt nogal lastig als we iedere optie voorbij gaan schuiven. Beter kiezen we nu gewoon iets.


    Hihi maar jij zit in team 2!

    Jouska & Tpose zitten bij mij, vandaar dat ik daar op reageerde.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh haha sorry


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand die de vraag van de dag wilt stellen? Anders zal ik hem zelf straks stellen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn voorkeur gaat uit naar Discord, andere opties behalve FB vind ik ook prima. ^^

    Vraag van de dag; Als jullie een onderwaterdier(tje) moesten zijn, voor welke zou je dan kiezen?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 16:34 ]


    Slightly drunk.

    @Team 1: vind iedereen Discord goed dan? Want dan zal ik een groep aanmaken ervoor. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    @Team 1: vind iedereen Discord goed dan? Want dan zal ik een groep aanmaken ervoor. (:


    Ja hoor, is niet heel moeilijk toch? Haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe