• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scandicy schreef:
    Een olifant. Intelligent, maar soms tyfuslomp. :}

    Ik ben zo thuis. Zal hier de link even posten.

    Edit: sorry, ik zie nergens een blauwe knop met "nodig vrienden uit", dus ik kan je helaas ook geen linkje geven. Misschien degene die onze chat beheert?

    Klinkt als een stuk fruit haha

    Ik vind mezelf wel een meloen, want uhm nu even redenen bedenken... Ik lijk een beetje raar en dat ben ik ook, maar er is veel uit me te halen, ik ben sterk, maar wel lekker en de smaak past goed bij me... Uhm laat ik daar stoppen. Ik ga slapen doei, hahah.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I mean... Uh... Ik zat met mijn hoofd nog bij de dieren :}


    Slightly drunk.

    Ik heb er waarschijnlijk totaal overheen gelezen maar hoe is team 2 nu aan t communiceren?


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    Ik heb er waarschijnlijk totaal overheen gelezen maar hoe is team 2 nu aan t communiceren?


    Ehh, niet I guess? Of ik heb het ook gemist.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Involved schreef:
    Ik heb er waarschijnlijk totaal overheen gelezen maar hoe is team 2 nu aan t communiceren?


    Niet haha.
    Skype was het idee.


    Aan niets denken is ook denken.

    Als niemand tegen is zullen we dan Skype doen?
    Ik ben er wel echt geen held mee geen idee hoe je elkaar in gesprekken voegt etc.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 17:43 ]


    Can't control my second personality

    Ik heb geen Skype en het lukt me nooit om een account aan te maken. Ook vind ik het niet zo prettig als mensen mijn gezicht zien zeg maar..

    Oh god, ik voel me nu echt een ultieme zeiker.


    -

    Cyclone schreef:
    Ik heb geen Skype en het lukt me nooit om een account aan te maken. Ook vind ik het niet zo prettig als mensen mijn gezicht zien zeg maar..

    Oh god, ik voel me nu echt een ultieme zeiker.

    Haha dan anders dat ene wat groep een ook heeft, heb daar alleen ook geen verstand van


    Can't control my second personality

    Ik heb geen enkel probleem met de volgende dingen:

    - whatsapp
    - Skype
    - Facebook
    - line
    - discord


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @team 2 zullen we dan Discord doen? Aangezien je dat kan downloaden en er voor kan kiezen het te open in browser


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    @team 2 zullen we dan Discord doen? Aangezien je dat kan downloaden en er voor kan kiezen het te open in browser


    Dat is voor mij prima! Ik heb alleen geen idee hoe het werkt. :s


    -

    Cyclone schreef:
    (...)

    Dat is voor mij prima! Ik heb alleen geen idee hoe het werkt. :s


    Hier nog een. Volgens mij heb ik nu een link naar als het goed is een groepsgesprek
    Link

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 18:23 ]


    Can't control my second personality

    Ik ga er vanavond naar kijken ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Reminder
    Over vijf dagen moeten de vragen ingeleverd worden. Daarnaast moeten jullie voor het einde opdracht 6 gemaakt hebben.
    Juryleden: ik heb nog niets van jullie gehoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Involved schreef:
    (...)

    Hier nog een. Volgens mij heb ik nu een link naar als het goed is een groepsgesprek
    Link

    Sorry, ik was het vergeten en nu is de link verlopen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.