• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @ groep 2 : we moeten nog een naam.


    Aan niets denken is ook denken.

    Team 2: The Procrastinators :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha ik ben voor :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh hahahaha. Wij moeten ook nog een naam.


    Slightly drunk.

    Starkbucks schreef:
    Team 2: The Procrastinators :')


    Team 2, kan ik er vanuit gaan dat dit jullie naam zal zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vraag van de dag: Je wordt gedwongen om met een beroemde schrijver te trouwen. Wie kies je?

    Ik: JO NESBO JO NESBO JO NESBO OMG IK TROUW MET JO NESBO *grijphandjes*


    Overigens, sorry Manon, dat ik even over je heen praat ^^


    Slightly drunk.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Team 2, kan ik er vanuit gaan dat dit jullie naam zal zijn?


    Haha, ik vind het prima. :'D

    Rigel >> Cyclone


    -

    Patholoog schreef:
    (...)

    Team 2, kan ik er vanuit gaan dat dit jullie naam zal zijn?


    Ach, waarom ook niet haha. Humor :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja leuke naam x)


    Aan niets denken is ook denken.

    @Nikki; euh, geen idee eigenlijk. Moeilijke vraag.

    Boodschap van algemeen nut: Opdracht twee is van start gegaan. @The Procastinators: SPICA heeft niets ingeleverd bij de eerste opdracht, jullie mogen zelf kiezen wat jullie ermee doen.
    Succes iedereen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laten we dit weer eens de lucht in blazen. Uit hetzelfde topic als ik de vragen van opdracht 2 heb gehaald, stond ook een aantal andere coole vragen.

    Vraag van de dag: Als je een stuk fruit zou zijn, wat zou je zijn en waarom?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een kiwi want dan heb ik een heel cool beestje als naamgenoot ^^ #teamkiwi


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Team één, kan iemand mij aub de link van de groepchat op Discord even doorsturen? Ik kan er niet meer op met de link die hier stond.


    16 - 09 - '17

    Een olifant. Intelligent, maar soms tyfuslomp. :}

    Ik ben zo thuis. Zal hier de link even posten.

    Edit: sorry, ik zie nergens een blauwe knop met "nodig vrienden uit", dus ik kan je helaas ook geen linkje geven. Misschien degene die onze chat beheert?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 21:27 ]


    Slightly drunk.

    TPose schreef:
    Team één, kan iemand mij aub de link van de groepchat op Discord even doorsturen? Ik kan er niet meer op met de link die hier stond.


    https://discord.gg/012jCkKpViyt3uCvc


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )