• Hey,
    Oke, ehm, dit is eigenlijk vrij awkward om toe te geven- en je mag me vast en zeker uitlachen- maar ik heb me ingeschreven voor een (gratis) schrijfworkshop, terwijl ik eigenlijk geen idee heb van wat ik ervan mag verwachten. Dus als iemand me zou willen vertellen wat een schrijfworkshop is en of ik iets speciaals moet meenemen, zou dat fijn zijn.
    Daarenboven is die workshop verbonden aan de prijsuitreiking van een voorronde van een schrijfwedstrijd, en ik heb geen idee hoe ik me daarvoor moet kleden, vooral omdat ik een volledige nul ben op het vlak van kledij. (Ben bovendien ook dik en lelijk, dus zoveel zal het wel niet uitmaken, maar toch...) Is een gewone bloes oke, of moet ik op m'n 'chiquest' gaan?
    In ieder geval al bedankt voor de hulp.

    Sorry voor de slordigheid van het bericht.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ik denk dat niemand je uit gaat lachen omdat je meedoet aan een schrijfworkshop, hoor! Het lijkt me net heel leuk om eraan mee te kunnen doen! Ik heb helaas nog nooit een schrijfworkshop gedaan, dus ik kan je ook niet echt helpen.
    Misschien kun je iets tussen 'gewoon' en 'chique' in dragen? Ik denk iig niet dat ze verwachten dat je in je chicste kledij naar de workshop gaat, maar ligt er ook een beetje aan hoe belangrijk die schrijfwedstrijd precies is. Ik hoop dat iemand anders je beter kan helpen^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Toch heel erg bedankt. Ik denk dat het wel wat belachelijk is dat ik mezelf onmiddellijk opgaf en nu (drie dagen ervoor, nota bene) pas besef dat ik niet waar ik me aan moet verwachten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 17:42 ]


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat je iets mee hebt om mee te kunnen schrijven, haha.

    Voor de kleding is casual chique altijd goed. Een leuke blouse is altijd prima.


    Your make-up is terrible

    Ok, bedankt!


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ah je hebt een Kunstbende voorronde gewonnen? Gefeliciteerd!(;


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah, neen, het is een voorronde van Write Now en tot nog toe heb ik nog niks gewonnen. :p Sorry als dat niet duidelijk was. Ben mezelf zowat aan't opvreten van de stress...


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ik zal iets meenemen waar je op of mee kan schrijven, dat lijkt mij sowieso handig :').

    En voor kleding zou ik inderdaad zoals Flazeda zei gaan voor casual chique. Casual chique is goed voor bijna elke gelegenheid. Een leuk blouse met daaronder een leuke broek is prima!


    Seasons will change, but I shall remain

    Oke, bedankt.


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Oh, een write now-voorronde? Daar heb ik ervaring mee! Maak je er maar niet te veel zorgen om, toen droeg ik gewoon een shirt en een spijkerbroek. Een blouse is dus prima. Neem inderdaad iets mee om op te schrijven, mocht dat nodig zijn. Toen ik de workshop deed, was het een vrij kleine groep en eigenlijk heel gezellig. Er werd niets van me verwacht, en ik denk ook niet dat ze iets moeilijks van jou verwachten. Veel succes en veel plezier!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I love kokerrokken, maar ik weet niet of dat bij je figuur past ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb echt een hekel aan write now, haha. Maar ja, daarbij maakt kleding inderdaad weinig uit.


    Your make-up is terrible

    Bedankt allemaal! Leuk dat je aan Write Now hebt meegedaan! Het is mijn eerste wedstrijd ooit (op gedichtendagen op school na, maar daar bestond de concurrentie enkel uit wiskundigen die gedwongen werden om mee te doen en er echt geen werk hebben ingestoken. Ze konden er niet minder om geven.) en ik hoop tenminste al door de voorrondes te raken. Ik durf me niet uit te spreken over mijn kansen omwille van het fenomeen van self-fulfilling prophesies, maar ik durf ook niet teveel te hopen... Wow, ik klink als een hyperactief kind. O.o Dit betekent gewoon veel voor me, eindelijk de mogelijkheid hebben om te proberen te bewijzen dat je niet zo nutteloos bent als de rest denkt...
    Wat de kokerrokken betreft, ik vind ze er cool uitzien, maar met al mijn vetrollen lijkt me dat niet zo'n goed idee. ;(

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 20:11 ]


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Ik doe al een tijdje mee (hoewel ik dit jaar heb overgeslagen) en ik kan je vertellen dat ze op zoek zijn naar iets heel specifieks (dus ik kan me voorstellen dat iemand een hekel aan de wedstrijd zou hebben, haha). Als je niet doorgaat, zegt dat waarschijnlijk niets over hoe goed je kunt schrijven. En oh, als je een kokerrok aan wilt, laat je dan niet tegenhouden door je lichaamsvorm. Het staat je vast goed!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oeps, ik denk niet dat ik dan enige kans maak... Heb je enig idee wat dat 'specifieks' inhoudt?
    En wat die kokerrok betreft, met mijn olifantenpoten - *kuch* gigantische benen met cellullitis en duidelijk afgetekende aders- denk ik dat ik gewoon zal passen. Heb niet zoveel zin om het lachertje van de avond te worden...

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 13:32 ]


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Dus een cursusblok en een balpen moet ik zeker meenemen? Moet je inkom betalen en zo ja, hoeveel?


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.